1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
A ty tvé problémy - nech si odkalit ty tři hadičky vedoucí z filtr boxu. Můžeš tam mít bordel a olej. V manuálu píšou že se to má průběžně odkalovat.
Naposledy editováno 19.04.2019 17:23:14
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Abych to shrnul. Minulý týden v servise Honda mi bylo řečeno ,že mám po záruce a tedy smůla. Nový díl stojí cca 5100 kč. Ptal jsem se zda by Honda ČR mohla být vstřicnější a kompenzovat alespoň z části náklady, když se jedná o výrobní vadu. Takže nic.Alespoň jsem doslova vyškemral slevu od servisu.
Ptám se 1. stojí to Hondě ČR za to, ztrácet zbytečně zákazníky
2. může se tohle stát třeba v Německu
3. proč neproběhla svolávací akce. výsměch je ,že na vadnou podložku u hlavního stojanu proběhla,proč así?
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jasně, nechápu, proč Honda neřekne celosvětově "tohle se nám nepovedlo, vyměníme to všem", na druhou stranu je dobře vidět, že někteří prodejci jsou jen dealeři a někteří se o zákazníka starají. Už jsem to někde psal a nemám problém to zopakovat - Honda Šmucler v Plzni má moc milou a ochotnou slečnu na prodeji, ale bohužel v dílně mají servisáky, kteří mě už několikrát podělali a už tam nepojedu ani s koloběžkou. Honda Lety - ochotní, vstřícní, neměl jsem tam žádný problém, přestože to mám sto kilometrů, jezdím tam. Mimochodem, ptal jsem se na ty záruční věci i v Německu, kde jsem novou AT kupoval, a míra jejich ochoty mě od jakéhokoliv dalšího nákupu u nich nadobro odradila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Zřejmě je problém v kombinaci chcípáku a startování. Jakmile se zmáčkne do polohy startování rozpojí se chcipák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
dave-lister píše: vilemx> Možná to bude stačit vyčistit. Podobně jako dříve některé Honďácké spínače směrovek.
Zřejmě je problém v kombinaci chcípáku a startování. Jakmile se zmáčkne do polohy startování rozpojí se chcipák.
Jenže spínač směrovek byl analogový, vysokým proudem zatěžovaný kontakt, kde přechodový odpor způsobil velkou prodlevu v blikání. U CRF tipuji chcípák na malým proudem zatěžovaný kontakt, který ECU jen dává vědět, jestli má motor běžet nebo ne. POkud by byl signál na hraně, tak by se to mělo projevovat tak, že pod limitním napětím/proudem nebude fungovat asi ani startér (při aktivním chcípáku přece netočí) a při kolísání kolem prahové hodnoty by to spoučštělo celý startovací cyklus (natlakování čerpadla, kontrola TPS, apod.). Takže by se to projevovalo jinak, než jen občasným zakuckáním a vynecháním pár zápalů..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 24.04.2019 23:20:33
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
dave-lister píše: V manuálu co jsem dostal já se píše že se mají ty hadičky pravidelně vypouštět.
Už se to tady probíralo, tak připomenu. Kdo kdy vypouštěl kondenzát u motorky případně auta častěji, než např. při výměně oleje? Najednou se tady objeví pokračovatel legendy určený pro dálkové cestování, u kterého bys to měl kontrolovat/vypouštět snad při každém tankování. Nezdá se ti to absurdní, považovat tuto vlastnost za normální, jen protože výrobce tento úkon napíše do příručky? Podle mého názoru to je konstrukční chyba jako vyšitá na svolávačku odlučovače kondenzátu nebo možná celého airboxu....
Naposledy editováno 26.04.2019 10:55:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jinak k tomu kondenzátu v hadičkách. Já tam zatím humusy nemám, ale teď po prvním servisu co mi trochu přelili olej tak tam brzo bude. Raději ho odsaju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
dave-lister píše: vilemx> Jasně chápu, ale mě zase jeden pán z motoservisu kdysi říkal. Motorka je jako ženská, musíš se o ní pořád starat. Pokud chceš jenom jezdit, kup si auto.
Jinak k tomu kondenzátu v hadičkách. Já tam zatím humusy nemám, ale teď po prvním servisu co mi trochu přelili olej tak tam brzo bude. Raději ho odsaju.
Tak u takové osoby bych motorku na opravě mít skutečně nechtěl. Že někteří lidé motocykly polidšťují, a jsou ochotní do toho cpát peníze horem dolem, není důvod, abych očekával nižší standard kvality, než u auta. Prostě pro některé případy preferuji přesun pomocí motocyklu a někdy pomocí auta, nevidím důvod, abych v případě motocyklu ještě musel navíc řešit extra servisní úkony, jen kvůli tomu, že má o dvě kola méně.
Jasně, pokud si koupím sportovní motorku, tak musím počítat s náročnější údržbou, protože se vše podřizuje celkovému výkonu stroje, to samé ale platí u sportovních aut. Toto ale není případ afriky, ta motorka není extra lehká, silná, obratná. Ne, je to cestovní motorka, která má zvládnout velkou porci kilometrů. Ještě by se trochu dalo argumentovat u Kačeny, kde se snažili vymáčknout z ní co nejvyšší výkon, ale Honda se rozhodla, podle mě správně, pro motor, který stačí, ale neohromí, tak by tomu také měla odpovídat servisní náročnost.
Přestaňte omlouvat aroganci výrobců jen kvůli tomu, že k té motorce máte citový vztah, škodíte tím všem, nejen sobě.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Úplně nejstarší XRV nemá tu hadičku vůbec, od 1993 ji má od airboxu vyvedenou až pod kyvku, CRF má krátké ocásky. Za ty roky, co XRV servisuji, jsem ji u nikoho neviděl naplněnou víc jak "po dně", a to majitelé vůbec netuší, že tam nějaká hadička je, takže na nějaké odkalování z vysoka...
Bohužel odkalovat není jako foukat gumy nebo kontrolovat olej. Je to trochu "špinavější" práce, kdy člověk potřebuje nějaká hadr, ubrousky, nádobku, pak kam s tím, že jo, .... Kdyby to časté odkalování na cestách byla standardní věc, jistě na to TT už dávno prodává soupravičku.
Naposledy editováno 26.04.2019 15:10:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |