zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Udělěj nějaký deník, tam to vkládej,člověk se na to rád podívá. Je fakt, že je to téma na CRF250L a už se to tady trochu zvrtlo.
Mě osobně to také chodí do mailu i mobilu, ale zas tak mi to nevadí, lepší než mrtvo.
A hlavně největší radost z toho, když to vidím, že nejsem sám pacient, který by jezdil ideálně každý den .
Velký přínos je, když tu někdo dá fotky nějaké informace, změny, úpravy, opravy 250L, proto to tu lidi sledují, to nikomu vadit nebude .
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
DejvGSR píše: SuperSic58> Nezapomeň, že modely od 2017 mají z důvodu EUR 4 jinou řídící jednotku. Tuším, že v tomto bude zakopaný pes. Možná se mílím, ale je to fakt trochu jiné.
Jo to by mohlo bejt tim, ty euro4 jsou na to hodně citlivý, i u jinejch moto
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Musím teda říct, že to bylo celkem zklamání a popravdě vůbec nelituji, že mám 250 za méně než 1/2 ceny. Celé je to dost ucukané a nějaká plynulá jízda mi přijde jako dost těžko zvládnutelná. Jakoby plyn a spojka měly jen digitální polohu (možná jsem jen dřevo otupělé z 250). No a ke všemu mi ani nepřišlo, že by to vůbec jelo lépe než 250. A nakonec mě celkem překvapil soubor pazvuků z moto, drnčení, vibrace, chrastění. Prostě žádný wow pocit se moc nekonal.
Při tom všem mi přijde ta cena 280k ještě víc ujetá než předtím. Za mě teda bohužel .
Za více než dvojnásobek ceny, to jede stejně blbě, s větším diskomfortem, s vyšší spotřebou a menší nádrží, s výrazně kratšími serv. intervaly a ke všemu ten motor vydrží asi třetinu než na té dvěstěpadesátce
To se hondě fakt povedlo
Jediný co je lepší je ten podvozek..
Je mi jasný, že ten motor má asi mnohem větší potenciál, ale tím se tak nějak vytratí ta dobrá vlastnost dlouhých intervalů - když už i v základu je kratší. Ale čekal jsem, že už v základu to bude minimálně o dvě třídy živější než 250.
By mě teda zajímalo, kolik lidu si to u nás koupí. Možná někde v USA za menší peníz při jejích větším HDP. Ale asi bych si vybral radši u konkurence třeba dvoutakt EXC 250 nebo ten EC Ranger vypadá dobře.
Naposledy editováno 04.04.2019 09:40:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Čo sa týka ceny, 450 je konkurenciou skôr tým ostrým - ale okrem KTM/Husky je väčšina z nich lacnejšia. Možno keby miesto nej spravili 250 za 200 tis. plus nejaké drobné, bolo by to lepšie.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V úterý super relax v přírodě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |