Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 06:07 | Nahoru | #271

se-se píše: titus> asi o tom povolaní víš hovno


Ale jdi, začínáš být vulgární?
Není konstruktér jako konstruktér. Jen jsem napsal, jak by ty motorky asi vypadaly. Já bych si ji určitě nekoupil.

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 06:43 | Nahoru | #272
titus> ty ne, pákistánec nebo ind by třeba nepohrdl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 09:17 | Nahoru | #273
titus> no to se nediv. Opakuji - naprosto nikdy a nikde jsem se nechlubil jakýmikoli konstruktérskými schopnosti. To je moje práce a tady s tím nemá naprosto nic společného. Existuje jen jedna jadiná věta v profilu mé motorky, která tím, že uvádím čím se živím má jen vysvětlit proč se věcmi zabývám tímto způsobem. Mám to snad kvůli tady tomu trolování mazat? Naprosto všechny ostatní zmínky to vyvolávají ostatní. Svou motorku si upravuji po svém a nemá to pranic s mou prací společného, mimo toho, že spolupracuji s firmami, které mě ty věci vyrobí a nic nebastlím pilkou u svěráku. Komu to dává právo navážet se do mé práce, kterou tu nijak nepropaguji a jenom jsem zmínil, že takovou mám.

Naposledy editováno 19.03.2019 09:17:38

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

19.3.2019 v 09:42 | Nahoru | #274
Nehodlám diskutovat. Fakt by mě zajímalo, jak neodpružená hmota, navíc mimo střed otáčení, ovlivňuje gyroefekt. Mohl bys to prosím nějak "nastřelit" (vypočítat)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 09:48 | Nahoru | #275
ramlik> proč nějaký gyroskopický efekt? Copak ty světla rotují?
a střed otáčení sem už vůbec nepleť
já jen aby sis spočítal naprostým odhadem, jak asi naroste ta neodpružená hmotnost přední nápravy - tak max. do 5% a to normální smrtelník nemůže poznat

Naposledy editováno 19.03.2019 09:52:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:18 | Nahoru | #276

se-se píše: gugo> jdi fakt už do prdele



pravda boli, co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:29 | Nahoru | #277

se-se píše: titus> no to se nediv. Opakuji - naprosto nikdy a nikde jsem se nechlubil jakýmikoli konstruktérskými schopnosti. To je moje práce a tady s tím nemá naprosto nic společného. Existuje jen jedna jadiná věta v profilu mé motorky, která tím, že uvádím čím se živím má jen vysvětlit proč se věcmi zabývám tímto způsobem. Mám to snad kvůli tady tomu trolování mazat? Naprosto všechny ostatní zmínky to vyvolávají ostatní. Svou motorku si upravuji po svém a nemá to pranic s mou prací společného, mimo toho, že spolupracuji s firmami, které mě ty věci vyrobí a nic nebastlím pilkou u svěráku. Komu to dává právo navážet se do mé práce, kterou tu nijak nepropaguji a jenom jsem zmínil, že takovou mám.



to neni zas az tak pravda, uz parkrat se stalo, ze ti nekdo (i ja) kritizoval nejake technicke reseni a ty jsi na to vytahl, ze delas 30let konstruktera a ze to tudis musis vedet lip nez kritik...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:31 | Nahoru | #278
gugo> a už dost . Já ti taky nehaním tvou firmu. A zcela upřímně, mluvím za sebe, kdybych si dal tu firmu do souvislosti s tvou osobou tak jak tu vystupuješ - tedy jako netolerantní a zlomyslný a bezohledný člověk, tak bych od tebe žádnou službu nechtěl naprosto bez ohledu na její kvalitu. Má práce tu s tímto nemá nic společného, ale tebe tu tví zákazníci vidí a, nevím jak tobě, ale mě by to tedy asi vadilo.

Naposledy editováno 19.03.2019 10:31:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:33 | Nahoru | #279
assassin> tak to se ovšem nejednalo o mé technické řešení ale o nějaký naprosto obecný problém - a myslím, že šlo o softwer. Takže opět něco, co jsem neudělal

Naposledy editováno 19.03.2019 10:35:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:38 | Nahoru | #280

se-se píše: assassin> tak to se ovšem nejednalo o mé technické řešení ale o nějaký naprosto obecný problém - a myslím, že šlo o softwer



no rekl bych, ze jsem to tu cetl vickrat, ale dejme tomu, ze neslo o technicke reseni ale o tvuj nazor... i tak to evidentne neni v rozporu s timto tvrzenim :
titus> no to se nediv. Opakuji - naprosto nikdy a nikde jsem se nechlubil jakýmikoli konstruktérskými schopnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:42 | Nahoru | #281
se-se> Víš, se-se, pokud bys byl profesí zahradník, kuchař, jazykovědec, biolog, atomový fyzik, tak by tvá snaha o dokonalou, na vše připravenou motorku byla veřejností brána naprosto jinak, než když na sebe práskneš, že jsi konstruktér strojů a jejich ovládání s desítky let praxe.
Třeba tvůj poslední majstrštyk vidím v umístění náhradního pláště včetně trubkového nosiče někam do výškové úrovně tvé hlavy ... Ještě bych pochopil, kdyby to byla lehoučká skořepina čidel systému AWACS, který jinde být nemůže. Ale několik kilo těžká guma na už tak přeložené motorce???

Co třeba nějaké takové řešení, když už ji za každou cenu musíš vzít s sebou?

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:48 | Nahoru | #282
vilemx> jenže tam je vozík. Já to přeci vím, že to tam není ideální ale najel jsem s tím asi 5000 km a dalo se to. Já nejsem pitomej nebo slepej, vidím to samý co ty a jiní. Prostě to ale někdy udělám zcela i tím vědomím rizik a nevýhod, protože v dané situaci mě to vyjde jako nejlepší řešení. Mám svoje důvody, proč se tak rozhodnu a zcela samozřejmě to předem velice zvažuji.

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 10:50 | Nahoru | #283
assassin> kdepak, já už vím, šlo o hardwer a softver a vůbec ne o konstrukci motorky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:16 | Nahoru | #284

se-se píše: gugo> a už dost . Já ti taky nehaním tvou firmu. A zcela upřímně, mluvím za sebe, kdybych si dal tu firmu do souvislosti s tvou osobou tak jak tu vystupuješ - tedy jako netolerantní a zlomyslný a bezohledný člověk, tak bych od tebe žádnou službu nechtěl naprosto bez ohledu na její kvalitu. Má práce tu s tímto nemá nic společného, ale tebe tu tví zákazníci vidí a, nevím jak tobě, ale mě by to tedy asi vadilo.



tak to ti muze byt celkem jedno ne ? uprime, me je to jedno . proste se obcas chlubis ,ze jsi kontrukter, mas patentY a softwaru rozumis vic nez automotive inzenyri. Delal si i pro armadu. pokud to co jsem ted napsal je pravda, tak si to tady o sobe musel napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:20 | Nahoru | #285
gugo> jojo a bylo to proto, že jsi ty údaje ze mě neúnavně právě ty páčil a já ještě nevěděl, co jsi za člověka
takže se nechlubím, jen jsem odpověděl a neměl jsem to dělat

Naposledy editováno 19.03.2019 11:21:35

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:22 | Nahoru | #286
Pokud víš, že něco není ideální a přesto to tak uděláš, tak se holt musíš smířit s tím, že budeš terčem posměchu. Ty k motorce přistupuješ tak, že přiděláváš další a další doplňky. Salámová metoda se tomu říká - alespoň to tak vypadá. Ano, přes zimu jsi to učesal. Nezúčastněný pozorovatel ale vidí sériovou motorku, vedle ní hromadu věcí a potom výsledné řešení, které by ale šlo koncepčně udělat lépe - kdyby jsi začal od nuly a nebyl svázaný předchozími úpravami. Pokud napíšeš, že na té dálnici byla motorka tak vratká a přetížená nad tvé síly, že jsi z ní (bez stojánku, který kvůli prázdné gumě nešel vyklopit) nemohl slézt, ale hned další úpravou namontuješ dalších baj voko 5 kilo do výšky 1,5 metru, tak to prostě zákonitě vyvolá údiv a obavu o tvé duševní zdraví .

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:30 | Nahoru | #287
.

Naposledy editováno 14.12.2020 11:24:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:34 | Nahoru | #288
vilemx> právě na tý dálnici byla ta motorka ještě těžší, protože to nahoře byla zadní guma. A pročpak ten posměch, když mě ty věci fungují?

A já bez stojánku z tý motorky neslezu ani když je odstrojená, to s hmotností nemá naprosto nic společného. Nejsem sám,k do slézá jen se stojánkem.
Jenže to je právě tady ten místní folklor. Najít cokoli pro posměxch a útočení.

Já bych to ale neudělal jinak než to je teď. Kdybys četl, co píšu, tak bys věděl, že jsem přes tuto zimu předělal od začátku vše vzadu a ostatní bych jinak neudělal. Dolepovaná je elektrika, ale i tam jsem už hodně věcí předělal a časem dojde i tam na změny. Princip je, že věšechno funguje tak jak jsem to zamýšlel a když najdu ještě lepší řešení, tak neváhám a předělám to.

Přestaňte všichni omílat pořád tu dálnici ve Švédsku. I dnes bych to za stejné situace asi řešel stejně, jen bych volal hned tu svou asistenci. Výrezně jsem ale snížil pravděpodobnost se do podobné situace dostat. Takže já jednoznačně vidím své úpravy jako úspěšné, a to bez ohledu na to, že se někomu nezamlouvají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:38 | Nahoru | #289

se-se píše: gugo> jojo a bylo to proto, že jsi ty údaje ze mě neúnavně právě ty páčil a já ještě nevěděl, co jsi za člověka
takže se nechlubím, jen jsem odpověděl a neměl jsem to dělat



si nemyslim ze jsem to byl ja, navic to ze jsi konstrukter trousis opakovane. Nebo ze rozumis fyzice a ostatni by si to meli vic nacist.
Ale nejak nechapu, co jsi tak podrazdenej, ja se ptal jen na tu rezervu, protoze me to zajimalo. Si omyvej podle pane Batisty prirozeni teplou vodou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:49 | Nahoru | #290
gugo> tak tu fyziku najdi a ukaž jestli jsem tam neměl na 100% pravdu. Tvúj typ argumentace se nazývá propadaganda - snůška polopravd a výsledek se z toho vyvodí zcela jiný. A slovo konstruktér tu z 99% používate vy ostatní - ne já.

Ty konkrétně máš stále tutéž taktiku. Na začátku diskuse se tváříš normálně a nakonec naprosto vždy z tebe vypadne čirá zlomyslnost. Je ti to vlastní, bohužel. Je úplně jedno, jaký jsi v reálném životě. Tady jsi prostě zlomyslný.

Naposledy editováno 19.03.2019 11:49:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 11:57 | Nahoru | #291
se-se> ale prd. jen ty se dostanes do defenzivy a pak kolem sebe kopes a kazdej je nepritel.. Zrovnav tady jsem se te zeptal na kolo na casu a vzhledem k predchozimu prispevku co jsi psal Vilemovi uz chapu tvoje reakce Proste te strasne sere kdyz ti nekdo predhazuje tvuj neuspech na dalnici ve Svedsku. Ale ja vo tom necet, jen tady a prave me udivilo, ze si se nechal tahat do pneuservisu, kdyz mas rezervu.
Tvoje vylevy kdy se snazis machrovat na osatatni ti klidne najdu, jak se dostanu na pc. Na mobilu moc narocny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 12:13 | Nahoru | #292
.

Naposledy editováno 14.12.2020 11:24:45

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 12:18 | Nahoru | #293
gugo> jo serou mě lidi co to používají jako argument i když si přečetli jen pár řádků a vědí prd a hlavně jako argument k bńěčemu úplně jinýmu.

A jestli myslíš machrováním to jak pár lidí nemělo elementární znalosti z fyziky a já jsem se nedal uřvat, protože prostě fyziku neuřveš, tak to jsem tedy fakt asi machroval.
Skutečně nazýváš machrováním, když mám docela obyčejně pravdu?

Ty když nedáš pokoj, tak je to normální, ale když já se důsledně ohrazuji tak kolem sebe kopu?

7 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 12:21 | Nahoru | #294
HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 12:27 | Nahoru | #295

se-se píše: .... I dnes bych to za stejné situace asi řešel stejně, jen bych volal hned tu svou asistenci. Výrezně jsem ale snížil pravděpodobnost se do podobné situace dostat. Takže já jednoznačně vidím své úpravy jako úspěšné, a to bez ohledu na to, že se někomu nezamlouvají.


Jaké úpravy tedy spočívají v tom, že jsi snížil pravděpodobnost náhlého defektu, zplácnutí gumy a tedy nemožnosti z motorky slézt nebo popojet jinam? Řešení vidím tři - centrální dofuk, strojánek uzpůsobený udržet motorku při prázdné gumě nebo nějaká stupátka umožňující slézt manželce jako první a pomoc ti z motorky dolů. Nic z toho jsem nezaznamenal. Vidím jen montpáky a dvě gumy včetně nosičů navíc, baj voko dalších +10 kg pofidérní jistoty.

To, že tady diskutujeme o tvé motorce, má minimálně dvě roviny. Jednak konkrétní technické řešení, ale také celou filozofii projektu. A právě v té filozofii vidím největší rozpor. Snažíš se mít motorku uzpůsobenou, abys pokud možno nebyl závislý na jiných a byl připraven na sebenepravděpodobnější závadu. Jenže k čemu ti to je, když bez pomoci jiných nejsi schopen z motorky ani slézt při té nejčastější závadě, a to defektu kola??? Takže se kruh uzavírá a naopak jsi se stal zcela závislým na okolí.

Je to velice podobný přístup, ze kterého si dělám legraci ve vláknech o cestovních endurech. Tam si lidé kupují motorky a vybavují si je prý "nezbytnými" doplňky, aby přece mohli pohodlně objet svět kudy chtějí, cestou necestou. Jenže si z motorky udělají takové almary, že jim to nakonec znemožní jet tam, kam by opravdu chtěli (písek, duny, zapomenuté horské stezky) a nezbude jim, než se spokojit s utaženou šotolinou.

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 12:46 | Nahoru | #296

se-se píše: HMS> a když bych slezl dolů, třeba s pomocí, co pak asi dál? Co jako s motorkou, kterou nelze dát ani na jeden ze stojanů?


Tohle osobne nechapu celou dobu a dela to z myho podledu tu motorku naprosto nepouzitelnou. Jak muzes jezdit na necem, kde pichnes zadni kolo a nejsi schopen se z toho dostat dolu. A ani ve dvou lidech (pokud se nepletu) to dat na stojan nebo nekde oprit o svodidla. Nechapu, jak ti tohle muze vyhovovat. Ja bych takovouhle motorku oznacil za zcela a zrejme nevyhovujici.

Naposledy editováno 19.03.2019 12:55:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:02 | Nahoru | #297
se-se> tak kdyz uz se me na to ptas.. .

tak tady jeden kdy naprosto popiras tu tvou fyziku kterou tak dokonale znas. Nebo jeji aplikaci

tady tedy tvrdis se fyziku umis, na dalsi strance ti to trochu vyvrati assassin a tu mez unosnosti materialu oblozeni bych tedy rad videl

ne není to totéž a než něco takovýho napíšeš tak víc přemýšlej. zvýšit měrný tlak není totéž jako zvětšit plochu. Protože zvýšením tlaku zvětšíš tlak v hadicích a tím i jejich nafukování, dále se můžeš dostat nad mez únosnosti materiálu obložení a může se vytrhávat a může se poškodit jakákoli část páky či pumpy. A značnou část zdvihu utopîš v pružení mechanismu. Kdyby to bylo jak píšeš, tak se vůbec nemusí vyrábět vícepístkový třmeny. Takže klidně napiš názor ale nedělej na mě ramena.Já fyziku umím.

Více na: https://www.motorka.../?t=196193&pgr=5

pak tedy tedy to skromne vyjadreni toho co delas - podotykam ze ja jsem se te tam na to neptal . To jen k predchozimu prispevku
assassin> jj programuju, konstruuju, projektuju řídící systémy a to vše dost rozsáhlý a ještě včetně technologie a realizace a dělám to přes 30 let.. To, co píšeš je velmi ale velmi zjednodušující představa. Už jen dostat se ke komunikačním protokolům jednotlivých přístrojů je práce, která prostě nestojí za to. Dovol abych o tom něco věděl.
Dělám i pro sektor, který věřejný není takže konktétně ne.
Jinak ta pumpa se dá koupit i za dva litry ale tahle se na první vzetí do ruky zdá fakt dost dobrá.
Jinak ti doporučuji prostudovat přístuop, který se zove "přiměřené úsilí" . A taky jsem se odnaučil koukat s despektem na "čínské hračky", protože (bohužel) oni nás porážejí.

Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=7

tady se trochu navazis do cloveka , kterej IMHO fakt vi jen si dovolil s tebou nesouhlasit.
assassin> ono to spíš vypadá že o tom nevíš nic ty. O Suzuki nebyla řeč - s tím nemám nejmenší důvod něco dělat ani teoreticky - není co. Ty si jako fakt myslíš, že komunikační protokol je jen o nějakém spínání 0-1? No to jsi tedy příteli fakt ale vedle.

Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=8

no a zakoncis to timto:
s tebou je to fakt težký. Znáš to jen z Googlu ale budeš se do krve hádat jen abys měl navrch.Suzuki jrednotka se snímači sběrnicí nekomunikuje. Pouze s tachem a ABS. Znalost protokolu je ti totálně k prdu bez adres a formátů. Scottoiler má jen pulsní výstup na čerpadlo ale v displeji je snímač vibrací. TPMS má bezdrátovou komunikaci s čertvězjakým čínským protokolem. Oxford vytápění má jen PWM silový výstup (asi nezkoumal jsem to). POD300 s PC5 mluví asi na Canbusu kde ti nikdo nesdělí ani půl slova.. Rádio je rádio. Je tam dost zbytečný ale už tam holt je. A teď mě řekni jak bys to chtěl sdružovat. Jde to, všechno jde, ale tohle jen tak, že se začne od začátku jako kdyby tam nic nebylo. Tedy znova všechny zabudované snímače a funkce. A znovu ti opakuju. Co z toho? Když opominu že na zjištění komunikace, tam kde je, potřebuješ spoustu času a vybavení který normálně nikdo nepotřebuje, tak výsledný ovladač bude nepoužitelný nesmysl. Dotykáč za jízdy je blbost, znám to z tabletu víc než dobře a to je 8". I tlakovej jednobodovej displej je k prdu protože ty prvky musej bejt tak velký že bys musel za jízdy listovat a to je sice efektní ale je to nebezpečný..Takže vše co musíš ovládat byť občas za jízdy musí mít knoflík. Tak jak to je, je to naprosto ideální na ovládání.. Chtěl bys snad z toho za dost peněz a ještě víc práce udělat nepoužitelnej paskvil jen aby to líp vypadalo? Nechci se tu dotýkat autority tvé funkce, ale navrch máš jistě tím co víš o motorkách. O řízení se se mnou nehádej. Tam, když to povím kulantně, sis nevyhledal dost informací.

Více na: https://www.motorka.../?t=193100&pgr=8

vic uz snad nepotrebujes ne ? fyzika byla, kontrukter byl, jen ty patenty jsem nenasel. Ale sorry fakt se me nechce probirat tunama tvejch samochvalnejch prohlaseni.
Mozna by ses nad sebou mel zamyslet, s vekem to bude jen progradovat.

edit:preklepy

Naposledy editováno 19.03.2019 13:11:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:07 | Nahoru | #298
vilemx> mohl by tam jebnout automaticky se vysunujici hlavni stojan. Velky baworaky to maj
Jak bawa nemam rad, tak u me byl prezouvat nejakej chlapek s bmw cestakem, ptal se jestli se vevnitr otoci a kdyby ne tak prej ma zpatecku
Cekal jsem ze vymena bude neco strasnyho jak kdyz prijjel splasena trubka s lokomotivou , ale jednodusejc sundany kolo na moto jsem snad jeste nemel A prave me dostalo ze ta motka mela hlavni stojan na tlacitko

Naposledy editováno 19.03.2019 13:12:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:18 | Nahoru | #299
gugo> Jasně, čekal bych třeba něco jako měly kdysi tuším první C-čkový skútr od Báwa, kde se ručně ovládanou pákou z místa šoféra vysunul centrál. Nebo nějaké dvě pístnice na zadních nosičích ala Le Mans. Kompresor stejně vozí, tak proč ne elektorpneumatika?

(reakce na) ejektor na výfuk

19.3.2019 v 13:20 | Nahoru | #300

vilemx píše: gugo> Jasně, čekal bych třeba něco jako měly kdysi tuším první C-čkový skútr od Báwa, kde se ručně ovládanou pákou z místa šoféra vysunul centrál. Nebo nějaké dvě pístnice na zadních nosičích ala Le Mans. Kompresor stejně vozí, tak proč ne elektorpneumatika?



mozna ze to je malo videt , ale zase moha by se na to udelat kontrolka jako kdyz letadlo vysune podvozek. Tak nevim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist