Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

13.3.2019 v 11:36 | Nahoru | #151
Bez ohledu na ejektor celý mi to přijde jako nějaká exhibice domácího kutilství. Výsledek je podle mého nefunkční záležitost - jasně, jezdí to (nějak), ale je to přetížený, o smysluplnosti některých-většiny těch vychytávek se dá polemizovat.

Normální člověk by si koupil kabriolet - ale nechtěl bych asi vidět, jak by dopadl kabriolet se-seho
BTW se-se, jezdíš nějakým autem ? Pokud ano, je taky "vylepšeno" podobným způsobem ?

(reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 11:57 | Nahoru | #152
Attim> už jsem to psal mnohokrát - vše je funkční a na to, že to "nějak jezdí" jsme sjezdili půl Evropy. Dá se polemizovat o smysluplnosti pro někoho jiného, pro mě ne - pro mě to smasl má. Dá se označit za nesmysluplné něco, co je používáno? Já, když zjistím, že něco nepoužívám, tak to prostě po čase odmontuju.
Fakt by mě zajímalo - co je podle tebe nefunkční? Motorka je těžká, ale jiný velký cesťáky jsou ještě o hodně těžší.
Dřív jsem auta taky tunil ale těď mě to nebaví.

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

13.3.2019 v 12:15 | Nahoru | #153
Nějak to jezdí - tím myslím, že svými zásahy a přidáváním různých věcí jsi docílil zatížení motorky v takové míře, se kterou konstruktér vůbec nepočítal, zcela jsi změnil jízdní vlastnosti a možnosti té motorky. Takže ano, nějak to jezdí, ale zcela jinak a dovolím si říci podstatně hůře, než originál. To, že jsou i težší motorky není argument - jsou takto konstruované. Užitečné zatížení je definováno z nějakého důvodu, mě stačilo, že jsem viděl jak dopadla ta zadní guma. Nemluvím v detailu o tom, jak vypadá kokpit a jak je to teď s ergonomií a vlastně i legalitou,to neřeším.
Takže když už potřebuješ kufry a pohodlí na motorce, existují stroje, které to mají v základu a fungují (velké cestovní motory typu K1600 apod.). Ale zase platí, že ji používáš tak, jak to někdo zamýšlel, a neuděláš z toho zase nefunkční věc díky tomu, že tam navěsíš další a další věci...

Smysluplnost - ano, pro každého něco jiného, o tom není polemika. Chápu, že dáš třeba rozšíření stojánku - jasně, to má smysl. To bych mohl říct, že bych na motorce občas použit i lednici, nebo třeba se chci na moto dívat na televizi na cestách a dát si k tomu vychlazenou kofolu. Oboje je možné a třeba i "smysluplné". A tady je ten rozdíl - ty bys to udělal, já bych se snažil mít velkou limuzínu s řidičem, protože ta je k tomu určena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 13:00 | Nahoru | #154
Attim> To je fakt dobrý, jak je hned každej chytrej a jak hned ví, co čím je a hned si je jist, že to podporuje jeho teze. Například zadní Michelin následně vydržela dvakrát tolik, takže to asi bude jinak ne. A kdo řekl, že ta motorka není dělaná pro velký kufry. Nikdo se nepozastavuje nad tím, jaký šílený hliníkový hranatý bedny se věší na každý BMW. Já mám zcela standardní velký bedny. Je tu vlákno "nabalené motorky na cestu". Každá druhá tam jednoznačně vypadá, že jet s tím je horor a jak to, že to nikoho tak neprovokuje jako moje motorka, kde nic nevysí, neplantá, vše je zavřené a vše vyvážené.
všechny ty světla, elektronika, ovladače, zrcátka - to váží prd, tak v čem je problém?
To těžký jsou schránky na díly, na nářadí, kanystr a jejich obsah - to vše je vyváženo a umístěno co nejníž.
Argument "používat vše jen tak jak to bylo navrženo" je pro mě přízemnost - já si věci přispůsobuji tomu, jaké je chci mít a to mě osvodozuje od myšlení davu. Kdo chce a nebo musí v tom davu zůstat - jeho věc, já nemusím, umím své věci dělat po svém

ejektor na výfuk

13.3.2019 v 13:15 | Nahoru | #155

ejektor na výfuk

13.3.2019 v 13:27 | Nahoru | #156

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 13:31 | Nahoru | #157
se-se> ta poslední věta je asi jediná, se kterou se dá obecně souhlasit
Vnímám ale podstatný rozdíl mezi upravením k lepšímu (podvozek, motor, brzdy, odlehčování a podobné "přízemní" techniky) a tím, že na motorku navěsím co dům dal, udělám z toho nefunkčního mastodonta a prohlásím to za utlraužitečné a funkční a nevímcoještě a obhajuju to jak se dá.
Smozřejmě je jasné, že je to celé tvoje věc, ty na tom jezdíš a ostatním to může být u zadku. A máš pravdu do jisté míry, tedy dokud se svým mastodontem někoho nesejmeš proto, že to třeba neubrzdíš...
Jinak já jsem se ptal na to auto, páč mi přijde divné, že by taky nemělo 10 dalších světel, hromadu kamer, přepínačů na volantu a tabletů rozesetých všude po autě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 13:43 | Nahoru | #158
Attim> kde jsi vzal to "co dům dal" ? Všechno specielně pro tu motorku vyrábím nebo nechám vyrábět a rozhodně ne doma na koleně. Přidanou váhu tý motorky dělá náklad, tedy to, co vezu sebou. Doplňky jen v malé míře, ale stále tu čtu, že na to něco "navěsím". To potom je "nefunkční" každá druhá motorka nabalená na dovolenou.
Tak mě tedy pověz, co je na mé motorce nefunkční a neužitečné? To, že se bez toho většina lidí obejde, je jiná věc, ale co je tedy neužitečné?

Naposledy editováno 13.03.2019 13:43:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 13:58 | Nahoru | #159
se-se> okej, spojení "co dům dal" je technicky nepřesné, ale vlastně je to úplně jedno, oba evidentně rozumíme, o co jde.
Mohli bychom rozdělit doplňky, dále to, co vezeš s sebou a co jsou přípravky na to, abys to mohl vést s sebou. Ale já nemám načtený co všechno tam máš a co vezeš s sebou. A stejně skončíme na tom, že já to mám nějak a ty to máš jinak a bude to naprosoto v pořádku.
Já jen říkám, že mi to jako celek přijde naprosto strašný, ve výsledku jako motorka nefunkční s příšenými jízdními vlastnostmi (aniž bych na tom jel)
Pokud máš touhu se konstruktérsky realizovat, viděl bych to na věci, směřující ke zlepšení jízdních vlastností (to primárně), eventuálně k bezpečnosti. To mi přijde jako smysluplné - chápu, že tady nebudeme ve shodě
Nebo pokud bych toho s sebou potřeboval tolik, zvážil bych jinou, k tomu účelu navrženou motorku, případně pokud potřebuju s sebou opravdu hodně věcí, viděl bych to na auto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 14:10 | Nahoru | #160
se-se> Nepsal si tu někde, že vozíš třeba i náhradní alternátor a celkově mají ty tvá udělátka plus nabalené věci (co myslíš že potřebuješ) asi 120kg?

Naposledy editováno 13.03.2019 14:12:14

(reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 14:17 | Nahoru | #161
kubacech> 120 kg je možný ale naprosto vše včetně zavazadel, kanystrů a všech doplňků, jenže ta zavazadla z toho tvoří převážnou část.

Naposledy editováno 13.03.2019 14:31:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 14:30 | Nahoru | #162
Attim> ale já tam mám zakázkový zadní tlumuč, přední progresivní pružiny, tlumíč řízení, TPMS, pancéřový hadice. To vše je přeci pro zvětšení bezpečnosti a v podstatě všechna světla a přídavná zrcátka taky. A tuhle motorku jsem si vybral, protože právě z velkých byla nejlehčí a má trubkový rám. Ale pořád nechápu, proč tobě i jiným nepřijdou strašný motorky (a to i zkušených cestovatelů) který mají všechny možný udělátka a cestovatelský doplňky udělaný v porovnání se mnou totálně amatérsky. Předem říkám, že příklady uvádět odmítám, protože se nechci nikoho dotknout. Mě naopak připadá děsný, jak někdo může jezdit s různejma báhlama a vakama přivázanýma provazy a gumicuky, přičemž ty jízdní vlastnosti musí být horší než u mojí, protože já to mám všemu přispůsobený přadem jak to jen jde. Prostě zdejší předsudky jsou nezlomný a věčný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 14:56 | Nahoru | #163
se-se> já neříkám, že úplně všechny změny, které jsi dělal, jsou k horšímu. Tlumič řízení a pancéřový hadice beru. Tlumič a pružiny už asi byly nutnost kvůli té váze, že jo?
Takže sis vybral motorku nejlehčí z velkých, abys ji mohl udělat nejtěžší z velkých (neber mě za slovo, goldwing asi bude težší...ale to je zcela, úplně jiná moto)
Mě přijde strašnej ten výsledek - a to jak design (subjektivní), tak zejména implementace a výsledné dopady, které to na moto musí mít. A to bez ohledu na to, že vlastní návrh a montáž může být provedena kvalitně. Nic to nemění na věci, že jsi ze slušné motorky udělal bastl.
Mě by naopak dost zajímalo s čím se vlastně srovnáváš, tedy co ostatní dělají blbě a co ty děláš jinak a dobře. Jo, asi se najdou lodi, kteří to tam navěsí hlava nehlava, ale to asi nebude ten etalon...nebo ?

Já si vyberu jen jeden příklad z mnoha - místo pro spolujezdce máš vyčinčaný jak na HD utra glide electra classic bla bla, ale cpeš to na cestovně-sportovní motorku. Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 15:06 | Nahoru | #164
Attim> ale ten výsledek je pro mě naprosto vyhovující. Seděl jsem na několika opravdu velkých motorkách a vážně bych je nechtěl. A je to pořád dokola - já z toho těžkou motorku neudělal, ta se z toho stane až když vše naložím, což je něco naprosto jiného, než kdyby byla těžká už bez nákladu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 15:33 | Nahoru | #165
se-se> tak jasný, jinak bys to nedělal. Zajímavý je, jak si vždycky vybereš z textu jen něco, co nějak komentuješ a zbytek vyignoruješ
Chápu, že to budeš obhajovat do aleluja, ono co taky zbývá,...
Já si myslím, že primárně sis vybral špatnou motorku a teď se z toho snažíš udělat něco, co bude vyhovovat tvým potřebám.

Zajímavé by bylo přímé srovnání se stejnou motorkou v sériovém stavu, myslím z pohledu jízdních vlastností. Podle mě bys byl dost překvapen, ačkoli bych čekal, že to nikdy nepřiznáš a budeš si stát za svým A taky bych si třeba naložit ten tvůj bastl a šel si porovnat, jak se jede s tím a jak se jede s podobně naloženým Golwingem nebo něčím podobným. To mlže být taky pěkná zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 15:57 | Nahoru | #166
Attim> já ale vím,jak to jezdí nalehko - odstrojení je otázkou pár minut, vše je na rychlou demontáž uzpůsobeno a když něco zkouším, jedu nalehko. Vím to tedy velice přesně a fakt bych jinou motorku prostě nechtěl. A co ty necháš se přesvědčit, že to s čím jezdíš je ničím nevybavenej shit? Asi ne viď ale já bych třeba s motorkou bez mé výbavy nikam na dovolenou prostě nejel.

Naposledy editováno 13.03.2019 15:57:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 15:58 | Nahoru | #167
Attim> já neříkám, že úplně všechny změny, které jsi dělal, jsou k horšímu. Tlumič řízení a pancéřový hadice beru.
Jak to tak pozoruji, tak ty uznáváš tuning který zlepšuje jízdní vlastnosti stroje..............ale odmítáš tuning zvyšující komfort stroje. Jak jsi dospěl k názoru, že jen takto je to správné?
Oni totiž existují i lidé, kteří jsou spokojeni se sériovým stavem motoru, brzd, výfuku a pod., protože jejich jízdní styl více nepotřebuje a úprava (tuning) těchto komponentů je pro ně zbytečnost. Ale jsou lidé, kteří chtějí vědět, jaký je tlak v pneu, jaká je venku teplota, kolik proudu spotřebovává stroj, jaké je napětí v pal.síti, chtějí za tmy vidět, mít ruce v teple, občas si natáhnout nohy atd.
Je to také úprava.......jen není určena pro tebe. Škoda, že si toto neuvědomuješ a snažíš se přesvědčit ostatní, že je jen ten tvůj pohled správný.
Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.
Nechci se přizpůsobovat stroji, chci si přizpůsobit stroj................to je tuning.
Já třeba navěsil na motorku kufry (cestuji), jiné plexi (jsem větší a foukalo), zrcátka (v origo jsem viděl svoje ramena), hlavní stojan (jistota při kempování), mazání řetězu (bezstarostnost), ukazatel zař.rychlosti (přestal jsem v Alpských vracečkách řadit jedničku......a na přejezdech sedmičku), zpomalil stroj na řetězové sadě (jezdím ve dvou a nezávodím), upravil přední pružení (jezdím naložen a standart mě nevyhovoval), přidělal navigaci, zásuvku na dobíjení mobilu, kameru jako černou skřínku a pod........................mám ale seriový motor, výfuk, brzdy...................ale jsem spokojen. Proto se do nikoho nenavážím a nesnažím se mu vnucovat svůj názor. Věřím, že každý člověk má možnost zapřemýšlet a dělat co uzná za smysluplné.

(reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:01 | Nahoru | #168
se-se> zase sis vybral jen to, co se nějak hodí ale okay, beru, stejně se točíme v kruhu.
Přesvědčuj mě o čem chceš - já na dovolenou lítám a pokud chci na dovolenou s motorkou, tak jedu autem a moto v něm či na vleku. Žádnou z těch tvých nabastlených věcí bych tam nechtěl, nikdy.

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:02 | Nahoru | #169
Sem si myslel, ze ta motorka uz nejde nicim vic podelat. Ale ty svetla na kufru, ty to zase posunuly o kus dal. To je kentus ty voe

Naposledy editováno 13.03.2019 16:09:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:12 | Nahoru | #170
Koudy01> chceš jí snad koupit?

(reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:17 | Nahoru | #171
se-se> Jako ze bych to pak cely rozprodal na nahradni dily kamionakum?

Nechci, jen vyjadruji svuj nazor na vec, kterou verejne prezentujes. Tak asi nejake nazory ocekavas.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:17 | Nahoru | #172
Brůča.> když chci cestovat, koupím si cestovní motorku. Když chci cestovat na moto více komfortně, koupím si nějakou fakt komfortní, existuje to. A když s sebou potřebuju půlku baráku, jedu autem Nebudu ale na motorku k jinému určení montovat křeslo nebo předkopy. Prostě si se-se koupil špatnej stroj pro své potřeby. Samozřejmě je tu i možnost, že udělat bastl byl záměr, to nerozporuju.
Hodle lidí si upraví moto v nějakých aspektech. To, co dělá se-se má ale ve finále zásadně negativní dopady na tu motorku a její vlastnosti (a nikdo mi nevymluví, že ne - viz historka z poslední doby jak píchnul na dálnici a ani z toho nemohl slézt...) a tudíž je to zcela jiná situace, než kterou zde se svou upravenou motorkou prezentuješ ty.

Takže já nikde netvrdím, že úprava směrem do konfortu není správně (ála plexi, úprava sedla, vyhřívané gripy - ale pozor, neplést s montáží křesla!), ale tady je snaha udělat z Bandita něco mezi Goldwingem, obytným a nákladním autem. A výsledek je tristní.
Když se rozhodnu cestovat na moto ve 2 lidech, koupím si cestovní moto s kuframa a pojedu. Nevezmu ale svého SD a nebudu na něj navěšovat kufry, dělat z něj komfortní dálkový stroj a to prostě proto, že to není motorka pro tyto účely.

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:26 | Nahoru | #173
attim: mel jsem podobnej nazor, ale po casem jsem dosel k tomu, ze jsem se nachal vyprovokovat. verim, ze proste ma sese takovy pozadavky na motorku a ted ta motorka funguje presne jak si to vysnil.
mohlo by byt zajimave i videt vysledek, kdyby si jako druhou motorku poridil se-se electru nebo goldase a rozhodl ho upravit na okruhove jezdeni nebo na motokros

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:32 | Nahoru | #174
Attim> moje motorka je pohodlná a komfortní na dálkové cesty. To není teorie, ale je to vyzkoušeno. Tvá předpojatost je jasná z věty, že ti to nikdo nevymluví. Neustále někdo omílá mou příhodu s gumou na dálnici aniž by to četl celé - prostě potřebuješ argument. Ale neustále nerozumím tomu, jaké jsou ty negativní dopady. Vysoká hmotnost beru ale to není přeci otázka úprav ale toho, co sebou vezu. A moje motorka prostě "pro tyto účely" - já jí takovou udělal. Akorát že ji neschvaluje zdejší módní policie no.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:34 | Nahoru | #175
assassin> a ty myslíš, že by se to dalo?
Nasadils mě brouka do hlavy asi

no já už předělával dodávku Opel combo na obytňák i se sprchovým koutem a taky to šlo

Naposledy editováno 13.03.2019 16:36:40

(reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:47 | Nahoru | #176
se-se> ale jo, chápu, nemá to smysl. Jak už jsem psal, pro účely tohoto typu bych zvolil zcela jinou motorku a ještě mnohem pravděpodobněji auto.
Jestli ti to bude takhle vyhovovat, tak se vůbec nepovažuju za módní policii, ale přijde mi to jako neskutečnej bastl, stačí pohled do kokpitu. A z pohledu funkce - ano, z větší části je to přesně ta hmotnost, to je doufám zcela zjevné, jaký dopad do jízdních valstností to musí mít. Proto si dovolím říct, že mi nikdo nevymluví, že to je celý na hovno. Ale znovu, pro mě je to bastl, pro tebe přesně co potřebuješ.

Ale zajímalo by mě, jak bys třeba z goldase udelal okruhovku, nechceš se do toho pustit ?

ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:48 | Nahoru | #177
A já co mi to křeslo vzadu připomíná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 16:56 | Nahoru | #178

se-se píše: assassin> a ty myslíš, že by se to dalo?
Nasadils mě brouka do hlavy asi

no já už předělával dodávku Opel combo na obytňák i se sprchovým koutem a taky to šlo



ja myslim, ze dalo, sice by to nebyl motokros v meritkach jak ho bere dav, ale meritka jsou svazujici... nepochybuju o tom, ze bys to dokazal vyresit tak, ze bych byl prekvapenej

btw - jak jsi pripravenej pro pripad pozaru? mas tam docela rozsahlou elektroinstalaci... ja bych to chtel resit v aute a inspirace by se hodila

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 17:03 | Nahoru | #179
assassin> hasičák je vidět i na profilovce vlevo vzadu. Je v upraveném držáku na láhev na kolo aby šel rychle vyndat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 17:07 | Nahoru | #180

se-se píše: no já už předělával dodávku Opel combo na obytňák i se sprchovým koutem a taky to šlo


Combo C mám doma, tohle mě zajímá. Nemáš fotky? Zatím jsem na něm nabastlil tři úpravy:

1) kvůli převozu kočárku v kufru bez jeho rozložení jsem nějaký čas jezdil se samo-domo redukcí úchytu sedadel, kdy zadní opěradla i sedáky byly o 17 cm posunuty vpřed,
2) posuvné úchyty pod stropem na N1 mříž používám jako základ pro převážení delších věcí pod střechou (lyže, prkna, atd.),
3) dodatečná montáž tempomatu z origo součástek se nějak nepovedla, přestože čidla, ovladače i ECU jsou aktivovány :( Prý by to chtělo novější FW nebo celou ECU, protože můj modelový rok tempomat neměl ani za příplatek :(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist