No já vím, už aby bylo jaro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Takže sis vybral motorku nejlehčí z velkých, abys ji mohl udělat nejtěžší z velkých (neber mě za slovo, goldwing asi bude težší...ale to je zcela, úplně jiná moto)
Mě přijde strašnej ten výsledek - a to jak design (subjektivní), tak zejména implementace a výsledné dopady, které to na moto musí mít. A to bez ohledu na to, že vlastní návrh a montáž může být provedena kvalitně. Nic to nemění na věci, že jsi ze slušné motorky udělal bastl.
Mě by naopak dost zajímalo s čím se vlastně srovnáváš, tedy co ostatní dělají blbě a co ty děláš jinak a dobře. Jo, asi se najdou lodi, kteří to tam navěsí hlava nehlava, ale to asi nebude ten etalon...nebo ?
Já si vyberu jen jeden příklad z mnoha - místo pro spolujezdce máš vyčinčaný jak na HD utra glide electra classic bla bla, ale cpeš to na cestovně-sportovní motorku. Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Jak to tak pozoruji, tak ty uznáváš tuning který zlepšuje jízdní vlastnosti stroje..............ale odmítáš tuning zvyšující komfort stroje. Jak jsi dospěl k názoru, že jen takto je to správné?
Oni totiž existují i lidé, kteří jsou spokojeni se sériovým stavem motoru, brzd, výfuku a pod., protože jejich jízdní styl více nepotřebuje a úprava (tuning) těchto komponentů je pro ně zbytečnost. Ale jsou lidé, kteří chtějí vědět, jaký je tlak v pneu, jaká je venku teplota, kolik proudu spotřebovává stroj, jaké je napětí v pal.síti, chtějí za tmy vidět, mít ruce v teple, občas si natáhnout nohy atd.
Je to také úprava.......jen není určena pro tebe. Škoda, že si toto neuvědomuješ a snažíš se přesvědčit ostatní, že je jen ten tvůj pohled správný.
Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.
Nechci se přizpůsobovat stroji, chci si přizpůsobit stroj................to je tuning.
Já třeba navěsil na motorku kufry (cestuji), jiné plexi (jsem větší a foukalo), zrcátka (v origo jsem viděl svoje ramena), hlavní stojan (jistota při kempování), mazání řetězu (bezstarostnost), ukazatel zař.rychlosti (přestal jsem v Alpských vracečkách řadit jedničku......a na přejezdech sedmičku), zpomalil stroj na řetězové sadě (jezdím ve dvou a nezávodím), upravil přední pružení (jezdím naložen a standart mě nevyhovoval), přidělal navigaci, zásuvku na dobíjení mobilu, kameru jako černou skřínku a pod........................mám ale seriový motor, výfuk, brzdy...................ale jsem spokojen. Proto se do nikoho nenavážím a nesnažím se mu vnucovat svůj názor. Věřím, že každý člověk má možnost zapřemýšlet a dělat co uzná za smysluplné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |