No já vím, už aby bylo jaro
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
Jak to tak pozoruji, tak ty uznáváš tuning který zlepšuje jízdní vlastnosti stroje..............ale odmítáš tuning zvyšující komfort stroje. Jak jsi dospěl k názoru, že jen takto je to správné?
Oni totiž existují i lidé, kteří jsou spokojeni se sériovým stavem motoru, brzd, výfuku a pod., protože jejich jízdní styl více nepotřebuje a úprava (tuning) těchto komponentů je pro ně zbytečnost. Ale jsou lidé, kteří chtějí vědět, jaký je tlak v pneu, jaká je venku teplota, kolik proudu spotřebovává stroj, jaké je napětí v pal.síti, chtějí za tmy vidět, mít ruce v teple, občas si natáhnout nohy atd.
Je to také úprava.......jen není určena pro tebe. Škoda, že si toto neuvědomuješ a snažíš se přesvědčit ostatní, že je jen ten tvůj pohled správný.
Tak kurva buď jezdím na nějakym typu motorky a přizpůsobím se tomu, nebo si koupím ten HD či třeba goldwing, kde je vzadu křeslo a kufry atd atd a nebudu z toho dělat ultrabastl.
Nechci se přizpůsobovat stroji, chci si přizpůsobit stroj................to je tuning.
Já třeba navěsil na motorku kufry (cestuji), jiné plexi (jsem větší a foukalo), zrcátka (v origo jsem viděl svoje ramena), hlavní stojan (jistota při kempování), mazání řetězu (bezstarostnost), ukazatel zař.rychlosti (přestal jsem v Alpských vracečkách řadit jedničku......a na přejezdech sedmičku), zpomalil stroj na řetězové sadě (jezdím ve dvou a nezávodím), upravil přední pružení (jezdím naložen a standart mě nevyhovoval), přidělal navigaci, zásuvku na dobíjení mobilu, kameru jako černou skřínku a pod........................mám ale seriový motor, výfuk, brzdy...................ale jsem spokojen. Proto se do nikoho nenavážím a nesnažím se mu vnucovat svůj názor. Věřím, že každý člověk má možnost zapřemýšlet a dělat co uzná za smysluplné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Hodle lidí si upraví moto v nějakých aspektech. To, co dělá se-se má ale ve finále zásadně negativní dopady na tu motorku a její vlastnosti (a nikdo mi nevymluví, že ne - viz historka z poslední doby jak píchnul na dálnici a ani z toho nemohl slézt...) a tudíž je to zcela jiná situace, než kterou zde se svou upravenou motorkou prezentuješ ty.
Takže já nikde netvrdím, že úprava směrem do konfortu není správně (ála plexi, úprava sedla, vyhřívané gripy - ale pozor, neplést s montáží křesla!), ale tady je snaha udělat z Bandita něco mezi Goldwingem, obytným a nákladním autem. A výsledek je tristní.
Když se rozhodnu cestovat na moto ve 2 lidech, koupím si cestovní moto s kuframa a pojedu. Nevezmu ale svého SD a nebudu na něj navěšovat kufry, dělat z něj komfortní dálkový stroj a to prostě proto, že to není motorka pro tyto účely.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |