globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

1 reakcí na tento příspěvek ejektor na výfuk

13.3.2019 v 12:15 | Nahoru | #1
Nějak to jezdí - tím myslím, že svými zásahy a přidáváním různých věcí jsi docílil zatížení motorky v takové míře, se kterou konstruktér vůbec nepočítal, zcela jsi změnil jízdní vlastnosti a možnosti té motorky. Takže ano, nějak to jezdí, ale zcela jinak a dovolím si říci podstatně hůře, než originál. To, že jsou i težší motorky není argument - jsou takto konstruované. Užitečné zatížení je definováno z nějakého důvodu, mě stačilo, že jsem viděl jak dopadla ta zadní guma. Nemluvím v detailu o tom, jak vypadá kokpit a jak je to teď s ergonomií a vlastně i legalitou,to neřeším.
Takže když už potřebuješ kufry a pohodlí na motorce, existují stroje, které to mají v základu a fungují (velké cestovní motory typu K1600 apod.). Ale zase platí, že ji používáš tak, jak to někdo zamýšlel, a neuděláš z toho zase nefunkční věc díky tomu, že tam navěsíš další a další věci...

Smysluplnost - ano, pro každého něco jiného, o tom není polemika. Chápu, že dáš třeba rozšíření stojánku - jasně, to má smysl. To bych mohl říct, že bych na motorce občas použit i lednici, nebo třeba se chci na moto dívat na televizi na cestách a dát si k tomu vychlazenou kofolu. Oboje je možné a třeba i "smysluplné". A tady je ten rozdíl - ty bys to udělal, já bych se snažil mít velkou limuzínu s řidičem, protože ta je k tomu určena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

13.3.2019 v 13:00 | Nahoru | #2
Attim> To je fakt dobrý, jak je hned každej chytrej a jak hned ví, co čím je a hned si je jist, že to podporuje jeho teze. Například zadní Michelin následně vydržela dvakrát tolik, takže to asi bude jinak ne. A kdo řekl, že ta motorka není dělaná pro velký kufry. Nikdo se nepozastavuje nad tím, jaký šílený hliníkový hranatý bedny se věší na každý BMW. Já mám zcela standardní velký bedny. Je tu vlákno "nabalené motorky na cestu". Každá druhá tam jednoznačně vypadá, že jet s tím je horor a jak to, že to nikoho tak neprovokuje jako moje motorka, kde nic nevysí, neplantá, vše je zavřené a vše vyvážené.
všechny ty světla, elektronika, ovladače, zrcátka - to váží prd, tak v čem je problém?
To těžký jsou schránky na díly, na nářadí, kanystr a jejich obsah - to vše je vyváženo a umístěno co nejníž.
Argument "používat vše jen tak jak to bylo navrženo" je pro mě přízemnost - já si věci přispůsobuji tomu, jaké je chci mít a to mě osvodozuje od myšlení davu. Kdo chce a nebo musí v tom davu zůstat - jeho věc, já nemusím, umím své věci dělat po svém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist