1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
Metric píše: Prečo potom takýchto ľudí volíte?
Ty jsi v jakemkoliv volebnim programu cetl neco o zameru zprisneni povinne vybavy vozidel, snaze jeste vic utahnout srouby v doprave???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
vilemx píše: Ty jsi v jakemkoliv volebnim programu cetl neco o zameru zprisneni povinne vybavy vozidel, snaze jeste vic utahnout srouby v doprave???
Mozna myslel volby do EU. Cili instituce kde realne rozhoduji v komisich lide, ktere nevolil absolutne nikdo a jen se vybrali mezi sebou. Pokud myslel narodni parlamenty, tak asi poslednich par let prospal, protoze by vedel, ze vetsina narizeni z EU se musi jen na urovni vlady/parlamentu odkyvnout a vubec se ani neprojednavaji (a je opet uplne fuk kdo je tam zvolen mistne)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
Bohužiaľ mám toho v práci dosť, takže som mal len chvíľku. Nepodarilo sa mi nájsť žiadne detaily o systéme núdzového brzdenia, napríklad či a ako je možné jeho funkciu prebiť či odstaviť, hlavne som sa teda sústredil na to, ako to mohol dokázať ten kamioňák, kým Vilemx nie. Ale možno sa jednalo o nejakého Serheja, ktorý si ho za pár hrivien kúpil od miestneho predajcu ojazdených vozidiel a odpustiek na systém sociálneho kreditu z Číny, prekročil s ním zelenú hranicu a teraz ho naháňa dopravné gestapo, takže na to šlape, koľko mu to dá. Preto som sa pýtal na detaily.
Čo som našiel bolo, že tento návrh EK schválili práve priamo volení zástupcovia - teda tu mali posledné voľby účasť okolo 20%, na SK ešte trochu menej, takže sú priamo volení naozajstnou menšinou, ale to nepokladám za chybu EÚ. Čo by s tým mala robiť, viac propagandy? Mne príde, že povedomie o tom, že predpisy EÚ nie sú len také nesmelé návrhy, tu je, ako by väčšia propaganda pomohla? Naopak zmietla ho zo stola skupina ľudí, ktorú nikto nevolil, ale ich menoval človek, ktorého nikto nevolil, ale vzišiel z politického handlu, do ktorého voliči moc hovoriť nemohli (viď napr. súčasná slovenská vláda alebo odtiaľto napr. známa opozičná zmluva), ľudí, ktorí sa do svojich funkcií dostali viac vďaka zásluhám než všeobecnej vôli voličstva. Ktorá skupina je viac oprávnená hovoriť za ľudí z Európy?
Stručne:
- Nemôžem zaujať postoj k niečomu, o čom nič neviem. Myslím si, že by malo byť dostupných viac informácií, môže sa ukázať, že to je inak. Alebo nemusí.
- Myslím si, že za seba by mal byť primárne zodpovedný každý sám, ale ako príklad: nemienim jazdiť bez helmy len preto, aby som vyslovil svoj názor. Je to bezpečnejšie, jazdím s. Boje si vyberám.
- Nesúhlasím s tým, že by nejakým magickým spôsobom národné úrady reprezentovali mňa a moje názory viac ako európske. Stačí sa pozrieť na históriu vlád v Česku a na Slovensku. Zatiaľ som ani nepočul žiaden argument, prečo by to malo byť tak.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
Naposledy editováno 28.02.2019 11:38:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
Metric píše: puffybodie> .... napríklad či a ako je možné jeho funkciu prebiť či odstaviť, hlavne som sa teda sústredil na to, ako to mohol dokázať ten kamioňák, kým Vilemx nie. Ale možno sa jednalo o nejakého Serheja, ktorý si ho za pár hrivien kúpil od miestneho predajcu ojazdených vozidiel a odpustiek na systém sociálneho kreditu z Číny, prekročil s ním zelenú hranicu a teraz ho naháňa dopravné gestapo, takže na to šlape, koľko mu to dá. Preto som sa pýtal na detaily.....
Hmm, přestože psané i mluvené Slovenčině vcelku rozumím, tak v kombinaci s tvojí myšlenkou jsem ve slepé uličce. Co jaký kamioňák dokázal, ale já ne??? A proč to měl být Sergej??? Já v autě asistenta brzdění (automatické zabrzdění při detekci překážky) nemám a ani ho tam nechci! Právě proto, abych nebyl převálcován někým, kdo bude za mnou rozjetý.
Alebo Ti vbehne do cesty chodec, ale Ty sa bojíš kamiónu, tak dupneš na plyn a systém sa odstaví ako obmedzovač rýchlosti - si si istý, že to tak fungovať nebude? Ja nie, preto sa pýtam. Chodca síce zrazíš, ale vyhneš sa kamiónu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
Metric píše: PS hlavne pre Keruta a Puffybodieho: Myslel som voľby do EP. Tá účasť je katastrofálna na to, aký aj podľa Puffybodieho slov má EÚ vplyv na predpisy, ktorými sa v konečnom dôsledku musíme riadiť.
A on snad smí europoslanec nebo skupina europoslanců předložit návrh na omezení těchto regulací?
PS: Volím, ne, proto, že bych předpokládal, že se můj hlas započítá nebo něco změní, ale proto, že čím menší procento volících, tím mají úředníci volnější ruce na pro svou zvůli, protože to je přeci všem jedno....
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
aneb od roku 2022 povinne do vsech novych vozu system co bude hlidat aby se dodrzovala rychlost. Samozrejme pri tom slintaji blahem nad Norskem s jeho 80km/hod limitem nebo Danskem a jeho 70km/hod (nechapu proc pak prodavaji auta co muzou jezdit rychleji nez 100)
A ty argumentace.....
On rural non-motorway roads, where 55% of all road deaths in the EU occur, between 9% and 63% of vehicle speed observations were higher than the speed limit.
On motorways, where 8% of all road deaths in the EU occur, between 23% and 59% of observed vehicle speeds were higher than the speed limit.
Na mistnich cestach se stane 55% umrti, na dalnicich a silnicich pro motorova vozidla kde se jezdi mnohem rychleji se jich stane jen 8%, ale z tlusteho streva evropskeho urednika z toho vypadne, ze rychlost zabiji a je treba regulovat
Nemusime ani resit nase nebo evropske nebo americke (nebo snad nekdo chce treba cinske s jejich socialnim kreditem co tam ted frci?) politiky. Moc korumpuje a tato doba neni vubec nejak odlisna od staleti predtim kdy prase co se dostane k moci, tak se prekvapive stejne chova dale jako prase a muzes volit jak chces. Diky Internetu a socialnim sitim sice hraji hru jako ze jak jim jde o volice, ale to jsou jen pohadky.
O ty nejvetsi pitomce se vzdy postaral Darwin, jako treba o tu zabu co to 2 dny zpatky nebo kdy poslala v pekne palbe do kamionu ve dne v obci. Pak je vzdy urcite urcite procento "vedlejsich skod" a "smuly" kdy cekas treba na tramvaj a na tramvajovem mustku te smete nejake auto. To je proste zivot. Bohuzel se najdou pitomci, kteri maji dojem, ze tohle muzou narizenim zmenit a z nejakeho duvodu, kteremu oni nerozumi se jim to porad nedari a darit nebude, protoze nez zacnou vsechny ty jejich plany fungovat nebo byt zavadene, tak uz tu bude jen jedna automobilka Taco Bell, protoze ostatni uz toho budou mit plne zuby nebo krachnou a pulka Evropy bude stejne mit maximalne velblouda a mlatit hlavou do koberce.
Co je uplne nejlepsi jsou ty naivni predstavy, ze na zapade to funguje jinak a lepe. Meli jen naskok diky vyhre v 2.sv tak meli par desitek let blahobyt. Jinak zdarne smeruji tam kam my a politici jsou tam ta uplne stejna verbez jako tady, jen se projevuji trochu jinak. Rozdil mezi mafianem z Ruska a treba Elizabeth Holmes zde muze byt tak ve vzhledu, ale hrabivi smejdi jsou to oba. Na zapade mu vsichni tleskaji jak se nekdo sam vypracoval a "poctive" na vychode vetsina vi, ze je to grazl, ale protoze ma okolo sebe vlivne pitomce, tak se do toho nikdo nemontuje.
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
S niečím, čo si napísal, súhlasím - čísla nevypovedajú o ničom okrem toho, že ľudia umierajú. Na druhej strane existuje spôsob, ako úmrtnosť zmenšiť - všimol si si, že absolútny počet úmrtí na cestách dlhodobo klesá, kým hustota dopravy narastá?
A automobilkám to až tak nevadí - sú to síce dodatočné náklady, ale na druhej strane to blokuje novú konkurenciu, ktorá by pri vstupe na trh musela zaplatiť, aby ich vozidlá dokázali splniť všetky regulácie, ktorých je nemálo. Takže aké plné zuby? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
vilemx píše: Pokud se mi v autě nebo na motorce nalepí na prdel kamion
Ako sa Ti nalepí, ak má asistent núdzového brzdenia? Začne sa lepiť, systém dostane bobky a zabrzdí mu. Znovu sa rozbehne, začne sa lepiť a systém mu zabrzdí. Ak to vydrží hodinu, tak má ku...skú trpezlivosť, ale potom si už začne držať odstup, aby sa mu systém neaktivoval.Plus kamióny budú asi prvé, ktoré dostanú autonómne riadenie, vieš si predstaviť tie ušetrené peniaze za platy vodičov?
EDIT: Argument o tom, že v rýchlosti to nestihneš spraviť, beriem. Ale môj celkový názor na to je, že nič sa neje tak horúce, ako sa uvarí. Možno si raz nájdem čas prejsť všetky linky, čo tu sú, cez víkend som miesto toho jazdil, to som trpák, čo?
Naposledy editováno 04.03.2019 17:38:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
Metric píše: vilemx> Tak ich používajú alebo ich majú vypnuté?
Kluci. Tenhle system nouzovyho brzdeni mam v nakladaku. A jsem fakt rad, ze jde vypnout. Je to rizeny kamerou za celnim sklem, a obcas to vyhodnocuje fakt kraviny. Proe jeko ridice je to docela sok, kdyz ti to treba v 86 km/h zaregistruje dopravni znacku a system ti to natvrdo zamazne. To mam pak pocit, ze jsem se posral. A nejlepsi je to v zime. Umydlena neosetrena silnice nebo cerstvej snih a kdyz ti to ten system udela na tomhle podkladu, tak ver, ze mas o zabavu postarano a zbytek dne resis policajty, odtahovku pojistovnu, dispecera a vsem dokola vysvetlujes zes neletel jak kokot ale ze AEBS systemu jeblo. A uplne nejlepsi je, ze o tehle chybce systemu vi i vyrobce, protoze v manualu doslova pise, ze tahle situace muze nastat. (DAF CF 320). Tak to je vse co bych k tomu rekl. Sorry za gramatiku, pisu z mobilu. Cau Dan.
Dandyk píše: Kluci. Tenhle system nouzovyho brzdeni mam v nakladaku. A jsem fakt rad, ze jde vypnout. Je to rizeny kamerou za celnim sklem, a obcas to vyhodnocuje fakt kraviny. Proe jeko ridice je to docela sok, kdyz ti to treba v 86 km/h zaregistruje dopravni znacku a system ti to natvrdo zamazne. To mam pak pocit, ze jsem se posral. A nejlepsi je to v zime. Umydlena neosetrena silnice nebo cerstvej snih a kdyz ti to ten system udela na tomhle podkladu, tak ver, ze mas o zabavu postarano a zbytek dne resis policajty, odtahovku pojistovnu, dispecera a vsem dokola vysvetlujes zes neletel jak kokot ale ze AEBS systemu jeblo. A uplne nejlepsi je, ze o tehle chybce systemu vi i vyrobce, protoze v manualu doslova pise, ze tahle situace muze nastat. (DAF CF 320). Tak to je vse co bych k tomu rekl. Sorry za gramatiku, pisu z mobilu. Cau Dan.
Je to na hlavu, když si na motorce nebo autu něco předělám já, tak dostanu zákaz provozu, protože by to mohlo být nebezpečně, když tam ale něco narve dostatečně velký korporát a ono se i prokáže, že je to nebezpečné a méně účinné než zkušený řidič, klidně se to nechá na místě a bez zdlouhavé žaloby výrobce ani nemusí platit za způsobené škody. A to nově nám do aut chtějí povinně dát zmiňované automatické brzdění, automatické zatáčení, omezovač rychlosti, záznam polohy a záznam aktuálních emisí. Už se těším, až dostanu pokutu za to, že automatické zatáčení vyjelo z pruhu a ještě mi chcípne auto, protože omezovač rychlosti vynecháváním zapalování zvýšil emise .
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
potom můžete mít motohadry klidně celé pošité flitry a je to prd platné...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit bezpečnost Reflexni vesta ne
Naposledy editováno 09.11.2020 22:53:10