paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.12.2018 v 20:48 | Nahoru | #2791
venda07: pěkná chlupatice, do toho marastu co je venku se bude hodit. Na silnici bych se bál.

Naposledy editováno 20.12.2018 22:25:23

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.12.2018 v 20:48 | Nahoru | #2792
DejvGSR> jo takhle.. Já si řikal, proč ten rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.12.2018 v 05:51 | Nahoru | #2793
venda07> Hm pěkný vzorek. To už by mohlo i něco přenést. Vypadá hooodně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.12.2018 v 16:14 | Nahoru | #2794
DejvGSR> Dneska odzkoušeno,Pirelli MT 21 a MT 16,mokro,bláto,na trávě.Je to velký rozdíl mezi origo pneu a Pirelli .Drží to pěkně, pěkný záběr, více jistoty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.12.2018 v 16:40 | Nahoru | #2795
venda07>Jak se to chová na asfaltu ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.12.2018 v 17:16 | Nahoru | #2796
HondaOK> co jsem zatím jel tak v pohodě, bylo mokro takže s rozumem ,dneska namontována,tak jenom asfaltu trocha okusila

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.12.2018 v 17:25 | Nahoru | #2797

sezóna se zdá že vydrží až do silvestra

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.12.2018 v 19:58 | Nahoru | #2798

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.12.2018 v 20:01 | Nahoru | #2799


Naposledy editováno 22.12.2018 20:02:58

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2018 v 09:24 | Nahoru | #2800
držák na telefon,nechtělo se mi furt sundavat batoh když chci udělat obrázek ,za 249 kaček plní službu dobře

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2018 v 09:29 | Nahoru | #2801

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2018 v 10:17 | Nahoru | #2802
venda07> Dobrý, hlavně se nevymáznout.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2018 v 14:05 | Nahoru | #2803
Chlapci, máte na své 250kové stroje tankbagy, nebo klasika batůžek a jedem ? Na Afriku máme od Givi na podkovu a nemůžu si vynachválit. Na "malou" bych taky rád pořídil, ale co jsem našel, tak je to vše v poměru cena-velikost dost nevyvážený. Navíc vše v universálu, tak než něco objednám, raději se zeptám na Vaše zkušenosti. Jinak příjemný svátky všem

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.12.2018 v 19:01 | Nahoru | #2804
Ahoj, mimochodem, všem zde přeji vše nej do Nového roku. Vracím se opět k pneumatikám, šel jsem na to nakonec vědeckou metodou. Vzhledem k tomu, že se v rozměru 120/80 r 18 nedělají žádné pořádné ENDURO pneumatiky, hledal jsem rozměry kolem 110/80 r18, 110/90 r18, 120/90,r18. Tak v těchto rozměrech jsem již nějaké modely nalezl, řešil jsem dále, jak významně dané rozměry změní vlastní průměr kola (zmenší, nebo zvětší), jaký to bude mít vliv následně na obvodovou rychlost kola. Při daném převodovém poměru a otáčkách v případě zvětšení průměru kola (což nastává nepatrně u rozměru 110/90 r 18 a více u 120/90 r 18) jaký to bude mít vliv na obvodovou rychlost a vlastně sílu na zadním kole. Při konstantním výkonu, převodovém poměru a otáčkách musí vlastně kolo při větším průměru za stejný čas urazit při jedné otáčce delší vzdálenost - to znamená, že motor bude více zatížen a hůře zvládne terén. Pokud toto nastane, jak to případně dohnat změnou převodového poměru sekundárního převodu (standard rozeta 14 Z a ozubené kolo 40 Z ve standardu) výměnou spíše rozety jak pastorku, pastorek čím méně zubů, tím nerovnoměrnější pohyb a vyšší opotřebení. Často se na fórech setkávám se změnou převodu a to pastorek z 14 na 13 Z a rozeta z 40 na 42 až 44 Z. Níže předkládám tabulku, kde mi jako nejvhodnější varianta při úmyslu zvednout převodový poměr více do síly (maximálka mě u tohoto stroje nezajímá, jestli pojedu 120 nebo 130 je mi fuk) vyšla zadní pneumatika 110/80 r 18 a rozeta z 40 Z na 42 Z.



Navíc mě velmi potěšil fakt, že v tomto rozměru jsou nové MITAS EF 07 SUPER (žlutý pruh), enduro pneu FIM s plnou silniční homologací. K této gumě se kombinuje následně MITAS C 19 Super (žlutý pruh) o rozměru 90/90 r 21 (plně srovnatelný právě s 3" r 21), opět ENDURO guma FIM s plnou homologací. Takže, sice nebudu mít rozměry gum dle velkého technického průkazu, ale v případě kontroly homologované gumy, které rozměrově sedí k dané motorce a navíc výrazně zlepšují její terénní schopnosti (kéž by i jezdce ) Takže mám jasno, toto jsou favoriti do nového roku. A teď do mě, já vím, že to moc žeru.
David

Naposledy editováno 25.12.2018 19:03:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.12.2018 v 20:37 | Nahoru | #2805
DejvGSR> EF mají dost malý vzorek, lepší na zadek C02, předek C19,21. Ale nesedí rozměr. Pokud nemusíš šetřit, což podle podvozku nemusíš, tak vezmi Mefo. Rozměr ti bude sedět podle TP a fungují v terénu skvěle

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.12.2018 v 20:38 | Nahoru | #2806
Mimochodem ty rozměry jsou pěkná kokotina, kdejaká 120 je širší než 140

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2018 v 11:26 | Nahoru | #2807
Palomoto> Ahoj, máš nějaký odkaz na ty MEFO? Našel jsem jenom nějaké dualy, v první řadě hledám homologované gumy čistě enduro na měkčí až střední terén.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2018 v 19:31 | Nahoru | #2808
Kouknu co se bralo na TA650, to má taky Honďácky blbě rozměr. Homologaci ti mělo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.12.2018 v 18:21 | Nahoru | #2809
Pěkný počasí nebrání vyjížďce,na doporučení prima lokalita bývaleho dolu Ronna.S Pirellkama jsem moc spokojen👍👍.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.12.2018 v 21:02 | Nahoru | #2810

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.12.2018 v 21:10 | Nahoru | #2811

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.12.2018 v 21:25 | Nahoru | #2812
Nádhera, bombová enduro krajina .
Sakra jsem nachcipany, jinak bych to taky vytahl

Naposledy editováno 30.12.2018 04:23:00

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2018 v 18:24 | Nahoru | #2813
Fakt krásná místa na ježdění bez buzerace okolí.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2018 v 19:40 | Nahoru | #2814
Větrno,ale v lese přece nefouká ,i když
popadaný stromy větrem mi skřížili cestu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2018 v 19:46 | Nahoru | #2815
venda07> Ta poslední fotka je boží. Já dnes kontroloval přepákování, rozebral - moc maziva ta nebylo, pořádně promazal. Zítra mám silvestrovskou vyjížďku na kole.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2018 v 19:49 | Nahoru | #2816
A co zima byla ti?
Já dřiv jezdil nabalen v několika vrstvách + nepromok moto bunda a kalhoty i okolo 0°C ale nemělo to blahý vliv na moje klouby, držím to tak nad 8° min.
Kousek to šlo, ale ta sedmdesátka, osmdesátka najetých km už byla znát. Při nule mnohem méně.
Koukal jsem na fotkách přilba jen s brýlemi, to bych asi i s dvěma kuklama zemřel , jedině přilba s plexi + pinlock.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2018 v 19:55 | Nahoru | #2817
DejvGSR> kolo šidím ,to musím napravit,ale nemůžu si pomoct,ta chuť jezdit hondičkou je veliká ,ale Novoroční na kole bude (myslím teda že bude )

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2018 v 20:03 | Nahoru | #2818
nokia321> pod helmou kuklu,spodky pod kalhoty,mezi chrániče, ty zahřejou a kolena jsou v teple,bunda s vložkou a chraniči,navrch slabá větrovka co drží teplo a neprofoukne.A v lese je teplo,ten nutný přejezd pár km na silnici se dá vydržet.Jinak jsem zvyklý jezdit na kole celoročně a výbava na kolo ve formě spodního prádla se využije.Takže zima není a ještě hlavně, nohy v teple,takže botky usušit řádně

Naposledy editováno 30.12.2018 20:07:10

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.12.2018 v 20:16 | Nahoru | #2819
Včera jezdí na fichtlu v krásném počasí a dnes na kole ve sněhu
Já s enduro helmou a brýlemi to prostě v tomto počasí nedávám .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.12.2018 v 20:38 | Nahoru | #2820

venda07 píše: Větrno,ale v lese přece nefouká ,i když
popadaný stromy větrem mi skřížili cestu



to vypadá někde kolem Lužný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist