globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 06:09 | Nahoru | #71461
Bimbam> Co se týče Jawajízd, je to pro mě vždycky o té tlupě, co se sejde. Vlastního ježdění v rámci ČR i lehce mimo ní mám přes rok spoustu. Většinou sám a taky tehdy, když je prostě rozumný počasí, mám čas a je nějaký cíl. Jakmile je něco organizovanýho a s více jak pěti lidma, je to už dost sešněrovaný počasím a plánama kam a kdy a kdo a kudy. Proto jsme letos v bandě toho ani moc nenajeli a to jsme z jedný vesnice a stačí hvízdnout, ale prostě jsme se nesešli a jakmile bychom jednoho nevzali, bude naštvanej a tak nakonec nebylo společného nic. Tak jsem si to, kam jsme chtěli vyrazit prostě objezdil sám a pak si to dám třebas s nima ještě jednou. Jestli se plánuje nějaké lítání po západě čech (je tam nádherně) stejně tak kolem Šumavy, Mikulova, Jičína a vlastně všude, takže se dá klidně vše naplánovat jenom týden dopředu a kdo chce nebo má čas pojede a je to. Nicméně v březnu to na nějaké trajdání většinou není a v říjnu kolikrát taky ne. Den končí v sedm a ráno je mnohdy kolem nuly. Proto na Jawajízdách oceňuju Mirkovu naprosto nezvyklou pohostinnost a jemu i holkám dík za vše, co dělají. Je to naprostá pecka.
A pokud se vyrazí jinam, je možno, přechrápání venku je k podzimu i zjara sázkou do loterie, ale po sezoně je volná spousta rekreaček, tak se dá operativně něco zamluvit a podle počtu soudruhů se tam nasypat, aby bylo kde usušit hadry, kdyby pršelo. Jen se musí najít někdo, kdo si sedne a nahrubo koukne, kterým směrem se vydat, kde případně zatesnout, aby se neskončilo v lesích v noci mokrej a bez benzínu. Což se mi jednou s jedním borcem na Šumavě stalo a nic moc.

Jawablázni

13.9.2018 v 09:32 | Nahoru | #71462
Nemako - no, na dobrý poježdění a jako vstupenku na vetešnický akce bych si já osobně nechal stroje dva - jednak tu dvěpade sportku a druhak Smolíka. Na sportce 125 ccm poslední tejdny jezdím do práce, zajíždím ten motor zgenerálkovanej v Divišově a i když to má se mnou co dělat, jede to už i líp než fichtl, myslím že až se to zajede tak to bude jezdit snad srovnatelně se simsonem i když to nebude mít takovou akceleraci jako simál. Dvěpade musí jet o dost líp než dváca a na těch čezetích sportkách ( jiný nemám tak jawí neposoudím) je dobrej posez, člověk nemá kolena u brady. A Smolíka bych si nechal jako druhej stroj, protože tak hladkej chod dvouválce, bez vibrací ( který dělaj třeba třistapadesátky ať už čezetí nebo jawí třindy) prostě jinde nepotkáš. A Smolík je prostě Smolík Obě tyhle motorky taknějak stíhají normální provoz mimo dálnici a jezdí se na nich docela dobře a jsou víceméně jednoduché na opravu v případě poruchy.

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 09:42 | Nahoru | #71463
Verdom> proberem to na GSB

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 12:06 | Nahoru | #71464
Jirka4137-> na 180tce mam H-06 a v poho, na 477 byli H-03, zadek šel dolu, místo ní heidenau k41 (naprosto super), bohužel v přednim rozměru je snad jediná endurová ta mitaska, ale vpředu celkem dobrý

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 13:43 | Nahoru | #71465

nemako píše: je sportka 475 z roku 65 nejlepší číza?

NE... nejlepší číza seriová je Roadster.. akorát má jednu vadu... nemá na nádrži napsáno Čz.. pokud vezmu ty co to tamnapsané mají, tak bych váhal mezi prvním provedením 477, která byla ve své době velice šikovnou mašinkou (pak to uvadlo) a a nebo posledním smolíkem, který domakal podvozek a byl takový "plnotučný"

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 13:46 | Nahoru | #71466

Vlasťák1973 píše: No samozřejmě už jenom,že je to 250tka tak to pofrčí pěkně,máme 470 a na těch 19tkách kolech je to parádní stroj s hrazdou

P.S.samozřejmě ale až po 180tce



Vlasťáku, bakelitka je sice podvozkově skutečně povedená a neobyčejně univerzální, ale ten motor už je v rámci plnění hlukových a emisních norem tak mrtvý, že s vitalitou původního nemá nic společného a zbyly už jen ty vibrace. S Roudstřím motorem by to byl super postrk na užitkové ježdění, ale na to nedošlo... Dá se tomu pomoct, ale musí se upravit dost věcí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 13:49 | Nahoru | #71467

nemako píše: chci si nechat jen jeden starej šrot,jak píše pech,jako vstupenku na akce,kdyby se mi někdy chtělo a zbytek pomalu rozprodávám. mám parádní 125 t,150c,nic moc smolíka,pěknou 477 a prase ve výstavbě. mezi tím se rozhoduju a ta sportka mi připadá ideální. má tažný na páva a jede dostatečně,aby mě z ní nesundal první kamion. taky je to rok 65,jako já,to byl dobrej rok



Mno když to shrnu, tak 250 sportka je to nejlepší z kulaté řady... Má to výhodu že je to dostatečně staré na to aby to mohlo takřka všude, díly motoru 250ccm je to uspokojivě živé a výkon to má takový že se s tím dá celkem slušně žít a na 19" kolech se to přeci jen líp chová než na malejch... takže pokud si to chceš nechat jako jednoduchý stroj co tak nějak slušně jede, tak si ho nech...

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 13:54 | Nahoru | #71468

Vlasťák1973 píše: Koukám na ty pneu to je H04,ty jsem kvůli podobným pocitům schodil a dal dopředu Michelinku,zbavil jsem se tím i třesení (vibrace)v řidítkách.

e--snad bude zejtra přát počasí,konečně můžu spálit nějakou tu směs



Jsou to H03 Já na nich jezdil 15 let na asfaltu dost drží a v terénu dokud není hluboký bláto zvládnou taky dost... toje ideální guma na hranatou čízu, protože je stejně dobře univerzální jako její podvozek... Nicméně Jirkovi ta motorka plave taky proto, že nedodržel rozměry... Správně má být 2,75 předek a 3,0 zadek. Stejně dobře se to chová při 3,25 vzadu a 3,0 vpředu, ale širší gumy už jsou na tu lehkou motorku problém, vepředu obzvlášť.. Jirka tam pokud se dobře pamatuju 2x3,5 a to je chyba..

Nicméně i já jsem se setkal že se jim nepovedl vyrobit dobře kord... 2 gumy během 15 let jsem musel předčasně vyhodit, protože se zkurvil kord a guma pak šmajdala centimetr a dělala hroznej bordel...

H04 je čistě silniční dezén, plnej kulatej profil... Ty jsem jezdil na smolíku, na asfaltu velmi dobrý, ale dneska už se nědělaj v potřebných rozměrech, tak jsem přešel na sadu Heidenau K33 / K34 a ty jsou ještě lepší....

Jawablázni

13.9.2018 v 14:06 | Nahoru | #71469
Ja musím říct, že mi konopnice nevibruje téměř vůbec...oproti yamaze XT600 co jsem 8 let měl, je to nerovnatelný
Jezdím H03 a jsem spokojenej - akorát je nesmím přefoknout. Myslím si, že to není guma na moderní 2+ atmosféry. Jezdím tak 1,3-1,5, ale je možný, že to tak vnímám jenom já.
Po výměně vidlice z osmičky se na tom dá v zatáčkách aji celkem jet, akorát teď mám po těch dvou větších výletech, kde se jezdilo i dost v terénu, trochu vymlácený ložiska v zadním kole a uložení vidlice... Přes zimu se do toho budu muset pustit...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 15:00 | Nahoru | #71470
Wenca - pravda, na litinový válce hranáčů z konopnic jsem zapomněl, ty fakt jdou srovnat se Smolíkem ( taky litiňák ) ale přece jen jsou v rukách trošku víc znát - zřejmě dáno větším obsahem motoru - 250 vůči 350. Na konopnici jezdím raději než na osmičce právě díky menším vibracím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 15:49 | Nahoru | #71471
Bimbam> Je fakt, že na smolíkovi jsem ještě nejel..
trochu jsou cítit vibrace do stupaček a řidítek, ale nic hroznýho... dá se to klidně celej den vydržet

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 19:46 | Nahoru | #71472

pech. píše: Mno když to shrnu, tak 250 sportka je to nejlepší z kulaté řady... Má to výhodu že je to dostatečně staré na to aby to mohlo takřka všude, díly motoru 250ccm je to uspokojivě živé a výkon to má takový že se s tím dá celkem slušně žít a na 19" kolech se to přeci jen líp chová než na malejch... takže pokud si to chceš nechat jako jednoduchý stroj co tak nějak slušně jede, tak si ho nech...

asi se mi prostě nejvíc líbí. smolíka už mám jen vývozního s kulatým světlem a hliníkovejma ráfkama a ten není nic moc. 175 moc nechcci,mám 120 kil

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 19:51 | Nahoru | #71473

Wenca24 píše: Bimbam> Je fakt, že na smolíkovi jsem ještě nejel..
trochu jsou cítit vibrace do stupaček a řidítek, ale nic hroznýho... dá se to klidně celej den vydržet

smolík nevibruje vůbec,to je jeho největší plus. jinak je to obyčejná stará věc

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 20:02 | Nahoru | #71474
Nemako: no že vůbec 250 smolík nevibruje vůbec není pravda, ale vibruje řádově méně než všechno ostatní a až ve velkém zatížení a maximální rychloti... Za normální jízdy vibruje jen nepatrně..

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 20:13 | Nahoru | #71475
pech.> na maximální rychlost nemám vhodný kuličky na těch starejch motorkách jedu kilo a už přemýšlím,co jsem kde nedotáhnul myslel jsem vůbec,ve srovnání s ostatníma bolševickýma střepama

Naposledy editováno 13.09.2018 20:14:40

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 20:15 | Nahoru | #71476
vzhledem k tomu ža maximální rychlost je něco málo přes kilo, tak se jí stejně dost přibližuješ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 20:21 | Nahoru | #71477
pech.> mě jede kilo i 175 sportka. 477 celkem v pohodě taky. jen v tom kalupu se tak roztřese,že mi už párkrát vyskočil bošák ze spínačky jinak mám názor,že co neumí jet kilo,nepatří na silnici,protože je to nebezpečný,nechat se drtit každým kamionem. dneska jede kamion 90 i do kopce,pokud to není vyloženě krpál

Naposledy editováno 13.09.2018 20:23:39

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 20:33 | Nahoru | #71478
Ano, co nejede víceméně trvale kilo, je nebezpečně pomalé... Nicméně někde výše jsem taky psal že první 477 a 471 jsou co do jízdních výkonů prakticky stejně zdatné, jen 471 má ten projev poměrně kultivovaný.

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 20:41 | Nahoru | #71479
pech.> pro mě jsou to uplně hrozně odlišný motorky. 477 je takový motorový kolo,proti 471.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 20:43 | Nahoru | #71480
Já si na vibrace nemohu stěžovat,na místě nastartovaná motorka stojí na svém místě ani brýle ze sedačky nespadnou,za jízdy taky nic,jediné co trpí za jízdy je moje levé rameno,které bylo šroubované po té co na mne spadl 6m strom,sice už je to dvacet let,ale teď teprv začíná ta kurva bolet.180tka jede po rovině těch tachometrovejch 90-100 a i kopce už to jede líp než před tím,ale chtělo to trochu laborování než se to povedlo tak aby to jelo. takže já su spokojené.

každopádně kdyby tam byl čtyrtakt tak bych byl spokojenej asi ouplně nejvíc,ale Pesso co je postavil a teď jednu prodává chce něco kolem 130tis a to jedině až vyhraju ve sportce a to se mi fakt nestane.

Nemako-já bych si osobně nechal tu 477,ale jen protože kulatý ČZ/Jawa nejsou moje krevní skupina ikdyž jednu máme doma a je nádherná,ale mně holt berou až ty 70léta a vejš.

Navíc 477 už má takovej ten správnej šmrnc jako třeba Honda CB.(vzhledově)




Naposledy editováno 13.09.2018 20:46:50

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 20:45 | Nahoru | #71481
Vlasťák1973> já mám tuhle,rok 68

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 20:49 | Nahoru | #71482
takovou jsem scháněl,chtěl jsem žlutou a rok 73,ale nepovedlo se,tak aspoň ta barva nakonec jo,ikdyž i okrovou 487 bych byl vzal,ale nebyly holky nebyly.


Naposledy editováno 13.09.2018 20:54:53

(reakce na) Jawablázni

13.9.2018 v 20:50 | Nahoru | #71483
Vlasťák1973> taky půjde do světa,ale je mi jí líto,krásně funguje

Jawablázni

13.9.2018 v 22:08 | Nahoru | #71484
Když je tu ta přehlídka Čezet, tak jsem vyštrachal fotku té svojí.

Jawablázni

13.9.2018 v 22:19 | Nahoru | #71485

H3 tam byla nevibrovala a držela v pohodě. Sundal jsem ji že měla v rodném listě rok 96. Myslím ale že půjde zpět nebo testnu to co doporučuje Vlastˇák.
Dneska jsem ji zkoušel vyfouknout a znovu usadit. Výsledek 0. Huštěno na 1,4.
Milan-Super já se svezl jen jako cestující. Déčko jsem si stejně naschvál nedělal bo vím kam by mě kamarád Jára dotlačil .
Sraz příští rok před fabrikou.
Ještě jeden skromný dotaz. Už se někomu na číze stalo že mu s toho nechcal olej jak Dunaj ? Já jsem na spojkovou tyčinku nandal oba druhy těsnění a je to plat prtný. Tož asi tak .

Naposledy editováno 13.09.2018 22:44:05

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

13.9.2018 v 23:24 | Nahoru | #71486
Jirka teče teče a teče,přes zimu to většinou celý vymeju benzínem a po zbytek roku to nechávám jako přímaz řetězu

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 06:35 | Nahoru | #71487
Akamu> Nad Heidenau uvažuju taky nebo Metzeleku.
Vlastˇák-Ten pán u toho pumpovacího stojanu na moto se s dvoutakty rozloučil v r.1971. Koupil Nortona a od té doby měl jen čezetu céčko kterou nechal pro dceru na svezení. Podle jeho slov tekly jawky a čízy už v mototechně.
(Dcera se bohužel moc nepotatila a jako koníčka má koníčka. Je do toho větší blázen než já do motorek a po čase ji přestalo bavit i ježdění se mnou na motorce.)

Naposledy editováno 14.09.2018 06:55:13

(reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 06:56 | Nahoru | #71488

Vlasťák1973 píše: Jirka teče teče a teče,přes zimu to většinou celý vymeju benzínem a po zbytek roku to nechávám jako přímaz řetězu

moje jen kapku přes zimu z posi lube. asi to opravím před prodejem.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.9.2018 v 08:05 | Nahoru | #71489
Našel jsem jen jednu odpovědˇ na foru která stojí za prubnutí od Zdenála. No nevím jak to autor přesně myslel ale možná to rozeberu poměřím a uvidím.

To srandovní těsnění je na hovno.
Musí se vysoustružit kus něčeho, co v sobě má malé gufírko na těsnění tyčky a zvenku O-kroužek na těsnění v hřídeli. (Zdenál)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.9.2018 v 09:35 | Nahoru | #71490

Jirka4137> jmenuje se to těsnění kola s nábojem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist