1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
Jinak já s tím s těma Touratechama už třikrát praštil a zatím přežilo všechno. Je fakt, že po pádu se ten horní padák trošku pohne blíž ke kapotě, ale tak je třeba padat pokaždé na jinou stranu, aby se to vyrovnalo.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
yeuop píše: T.E.CH> zkus ji polozit bez padaku, pak mi rekni, kolik jsi dal za novy plasty
Jako vtip dobrý, ale já na AT mám padáky, jen nedoporučuji Touratech. To za prvé a za druhé to mám pojištěný.
Čti vlákno a bude to cajk....
xtra001 píše: Bafan21> jj, Touratech mi dealer nabizel taky, kdyz jsem mu rozporoval originaly kvuli cene a sam rikal, ze Touratech je asi bytelnejsi nez original..
Touratech je úplně stejné konstrukce, jako originál - drží na jediném místě dole a působí na něj tak po pádu nesmírná páka. Jaká by to musela být trubka, aby se neohnula pod stovkami kil... Snad jen TT oproti originálu má bonus v tom, že při plném stlačení přední vidlice se trubka pod světly potká s blatníkem a blatník rozbije. To někdo nedomyslel.
Pořád je jediné existující řešení s uchycením na 2-3 (podle konfigurace) pevná místa rámu na na Afriku od Outback Motortek. Klidně se přijeďte mrknout. (...a to říkám ze svého nejhlubšího přesvědčení a zkušenosti, byť jsem dovozce značky, přiznávám...)
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
xtra001 píše: Ja ted objednal toto, ma to 4 kotevni body (tedy i vcetne toho pod svetlem, ale to asi jinak moc vyresit nejde), libilo se mi, ze je to megapadak z jednoho kusu spolecny pro motor i plasty a k tomu by mely byt i vlozene taky na drobnosti...jsou to sice Polaci, ale treba to maji vychytany, vypada to celkem bytelne
takova mentalita je super - "jsou to sice polaci", ale kdyz uz neco maji levnejsi, tak huraaaa
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 13.08.2018 21:25:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
lopata75 píše: Jets: V terénu lepší bezdušak? když klepnes ráfek, tak na bezdušaku nedojedes, s duší se to kolikrát ještě dá, i když ji už téměř vidíš u patky... No ale můžeš si duše, vlastně vzít sebou, kdyby něco... Já jezdím preventivní vnitřní tmel v duších. Kola pěkný!
prevntivně tmel něco pomůže?
stalo se mi, že se mi přední duše úplně vypustila při agresivním předjíždění 10 km kolony. Koupil jsem tmel, předtím zkusmo jsem pouze bez tmelu nafoukal a cajk.
Na cestě zpět zpět jsem trefil ďolík = promáčknutý přední ráfek o 3 cm na délce 20cm a zadní o 2 cm na délce 15 + 2 špice K.O. , ujel jsem dom 700 km bez všimnutí průšvihu.
Ani to neházelo !
kdysi jsem dával do krosu starou rozříznutou duši jako vystýlku, ale nevím jak by se to chovalo na cestě při +-150
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 15.08.2018 09:45:18
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
https://www.marselu...case--velky-1000122/
Naposledy editováno 15.08.2018 12:35:03
prackarr píše: Hoši a co ten kufr? Pořád řeším, co tam dát? Našel jsem toto: máte s tím nějakou zkušenost?
https://www.marselu...lky-1000122/ [/quote]
zkušenosti s topem na Dominatoru byly takové, že jsem kremrole nikdy nedovezl v kuse, ale pouze drobky.
Každý ale využívá topcase na něco jiného.
Přilbu mám cassidu a tu mi neukradli z řidítek ani češi - asi už ví proč.
Takže za mě je zadní top, ještě k tomu vysoký naprostá zbytečnost.
Navíc moto se sním stává podstatně hůř ovladatelná.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |