bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.7.2018 v 10:51 | Nahoru | #421
No TVL, ten to ba dobité, jak cigánské hračky...
Jinak já s tím s těma Touratechama už třikrát praštil a zatím přežilo všechno. Je fakt, že po pádu se ten horní padák trošku pohne blíž ke kapotě, ale tak je třeba padat pokaždé na jinou stranu, aby se to vyrovnalo.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.7.2018 v 10:53 | Nahoru | #422
No právě, padákem rozbiješ motorku.......

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.7.2018 v 17:26 | Nahoru | #423
Tak teda ten padak peknej prusvih...hlavni pruser je, ze nekde nad motorem chybi 3.kotevni bod a ty padaky proste pruzi...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

26.7.2018 v 21:20 | Nahoru | #424
xtra001> Ono je to chycené pod světlem pásovinou na dvou šroubech, vypadá to sice docela pevně, ale při pádu váha té motorky udělá své.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.7.2018 v 07:31 | Nahoru | #425
T.E.CH> zkus ji polozit bez padaku, pak mi rekni, kolik jsi dal za novy plasty

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.7.2018 v 08:29 | Nahoru | #426

yeuop píše: T.E.CH> zkus ji polozit bez padaku, pak mi rekni, kolik jsi dal za novy plasty

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.7.2018 v 08:36 | Nahoru | #427

yeuop píše: T.E.CH> zkus ji polozit bez padaku, pak mi rekni, kolik jsi dal za novy plasty



Jako vtip dobrý, ale já na AT mám padáky, jen nedoporučuji Touratech. To za prvé a za druhé to mám pojištěný.

Čti vlákno a bude to cajk....

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.7.2018 v 14:11 | Nahoru | #428

xtra001 píše: Bafan21> jj, Touratech mi dealer nabizel taky, kdyz jsem mu rozporoval originaly kvuli cene a sam rikal, ze Touratech je asi bytelnejsi nez original..



Touratech je úplně stejné konstrukce, jako originál - drží na jediném místě dole a působí na něj tak po pádu nesmírná páka. Jaká by to musela být trubka, aby se neohnula pod stovkami kil... Snad jen TT oproti originálu má bonus v tom, že při plném stlačení přední vidlice se trubka pod světly potká s blatníkem a blatník rozbije. To někdo nedomyslel.

Pořád je jediné existující řešení s uchycením na 2-3 (podle konfigurace) pevná místa rámu na na Afriku od Outback Motortek. Klidně se přijeďte mrknout. (...a to říkám ze svého nejhlubšího přesvědčení a zkušenosti, byť jsem dovozce značky, přiznávám...)

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.7.2018 v 15:11 | Nahoru | #429
Hmmm, když několik lidí hned v počátcích nové Afriky psalo, že princip uchycení padáků ala originál, Touratech a kdo ví kdo ještě (jeden kotevní bod na lešení pod světlem a druhý na předním držáku motoru, kdy třetí bod úplně chybí) je pro takhle těžkou motorku do terénu nedostatečné, tak jsme byli za chytráky a zároveň blbce. Dokonce mi tak nějak hrozili páni redaktoři i banem, že prý jsem moc negativistický. Koukám, že se karta veřejného mínění začíná obracet.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.7.2018 v 12:32 | Nahoru | #430
Ja ted objednal toto, ma to 4 kotevni body (tedy i vcetne toho pod svetlem, ale to asi jinak moc vyresit nejde), libilo se mi, ze je to megapadak z jednoho kusu spolecny pro motor i plasty a k tomu by mely byt i vlozene taky na drobnosti...jsou to sice Polaci, ale treba to maji vychytany, vypada to celkem bytelne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.7.2018 v 14:13 | Nahoru | #431

xtra001 píše: Ja ted objednal toto, ma to 4 kotevni body (tedy i vcetne toho pod svetlem, ale to asi jinak moc vyresit nejde), libilo se mi, ze je to megapadak z jednoho kusu spolecny pro motor i plasty a k tomu by mely byt i vlozene taky na drobnosti...jsou to sice Polaci, ale treba to maji vychytany, vypada to celkem bytelne



takova mentalita je super - "jsou to sice polaci", ale kdyz uz neco maji levnejsi, tak huraaaa

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.7.2018 v 14:47 | Nahoru | #432
yeuop> o cene tady ale neco pises ty, ne ja :) a urcite nehazu Polaky do negativni roviny, spis jde o to, ze uz jsem si s jejich vyrobky parkrat nabehl a jindy byl zas velmi spokojenej, takze je to takovy nevyzpytatelny

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.7.2018 v 15:35 | Nahoru | #433
u poláků je problém,že neví,kde je míra.
jsou schopní jak vyrábět/prodávat kvalitu......,tak třeba navalit do salámů posypovou sůl na cesty,protože je levnější...

nakupuji u nich často,ale člověk musí být neustále ve střehu.

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.7.2018 v 15:36 | Nahoru | #434
to je tak usmevne a tak typicky ceske

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.7.2018 v 19:20 | Nahoru | #435

yeuop píše: to je tak usmevne a tak typicky ceske



To není typicky české, prostě už skoro každý Čech už z Polska koupil totální drek i kvalitní věc, pokud by s vámi sousedili marťani, reakce by byly stejné.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.8.2018 v 22:07 | Nahoru | #436

yeuop píše: to je tak usmevne a tak typicky ceske



Hmm a co ta tvoje pomsta když tě vyrazili z Polského fóra. To bylo typicky co , co jsi navrhoval?

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.8.2018 v 23:09 | Nahoru | #437
Trochu k tomu "střílení" do sání. To samé mi občas dělá Alpík, když brzdím motorem a pak podřadím s vrknutím. Třeba trojkou brzdím před kruháčem a šoupnu na dva, tak si to někdy pšoukne. Podle mně to dělá ventil recirkulace spalin - eko kur..tko Občas se to asi sejde s otevřením ventilu a šup do sání. Moc jsem to neštudoval, ale asi mu něco provedu

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.8.2018 v 21:26 | Nahoru | #438
Taky pridam zkusenost k tomu strileni,stalo se mi to tedy jen parkrat, prevazne v podobne situaci jak pise Hopr26, nedavno jsem vymenil papirove filtry za praci twinair ktere maji nepatrne lepsi pruchodnost vzduchu,(nechapu papirovej filtr v enduru a uz vubec ne jejich predepsanej interval vymeny) pak jsem jel na 3 denni vylet,ujel asi 1800 km v ruznych rezimech kochacka,svizna jizda,off,silnice a nestalo se mi to ani jednou

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

13.8.2018 v 21:06 | Nahoru | #439
tak jsem dořešil bezdušové pneu, je to ranec, ale za snížení o desítky procent pravděpodobnosti rozborky a sborky kola při defektu někde v horách/dešti/horku/na dálnici atd mi to asi stojí.
Parchanti šikmoocí kdyby to udělali hned z výroby tak mohl být klid

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

13.8.2018 v 21:22 | Nahoru | #440
Jets: V terénu lepší bezdušak? když klepnes ráfek, tak na bezdušaku nedojedes, s duší se to kolikrát ještě dá, i když ji už téměř vidíš u patky... No ale můžeš si duše, vlastně vzít sebou, kdyby něco... Já jezdím preventivní vnitřní tmel v duších. Kola pěkný!

Naposledy editováno 13.08.2018 21:25:03

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2018 v 15:03 | Nahoru | #441
já žádný hard core off road nejezdím, jedná se mi hlavně o cestování na dálku a co nejjednodušší řešení defektů...
náhradní duši samozřejmě vozím jako poslední záchranu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2018 v 17:31 | Nahoru | #442
jets> co jsi tam dal?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.8.2018 v 22:22 | Nahoru | #443

lopata75 píše: Jets: V terénu lepší bezdušak? když klepnes ráfek, tak na bezdušaku nedojedes, s duší se to kolikrát ještě dá, i když ji už téměř vidíš u patky... No ale můžeš si duše, vlastně vzít sebou, kdyby něco... Já jezdím preventivní vnitřní tmel v duších. Kola pěkný!



prevntivně tmel něco pomůže?
stalo se mi, že se mi přední duše úplně vypustila při agresivním předjíždění 10 km kolony. Koupil jsem tmel, předtím zkusmo jsem pouze bez tmelu nafoukal a cajk.
Na cestě zpět zpět jsem trefil ďolík = promáčknutý přední ráfek o 3 cm na délce 20cm a zadní o 2 cm na délce 15 + 2 špice K.O. , ujel jsem dom 700 km bez všimnutí průšvihu.
Ani to neházelo !
kdysi jsem dával do krosu starou rozříznutou duši jako vystýlku, ale nevím jak by se to chovalo na cestě při +-150

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 00:09 | Nahoru | #444
Já vytáhl z pneu 100mm hřebík a pak jsem jezdil dál celou sezónu, od té doby dávám vždy...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 06:59 | Nahoru | #445

lopata75 píše: Já vytáhl z pneu 100mm hřebík a pak jsem jezdil dál celou sezónu, od té doby dávám vždy...

jakou značku používáš?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 08:47 | Nahoru | #446

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 09:44 | Nahoru | #447
U té příhody s hřebíkem to byl OKO Puncture, letos jsem ho už v tom pneuservisu nesehnal, tak jsem koupil v cykloservisu do kol... Vše to je ten zelený sopel, co se zpočátku volnější jízdou rozetře uvnitř po celé ploše... Dělají dušove i bezdušové varianty...

Naposledy editováno 15.08.2018 09:45:18

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 12:33 | Nahoru | #448
Hoši a co ten kufr? Pořád řeším, co tam dát? Našel jsem toto: máte s tím nějakou zkušenost?
https://www.marselu...case--velky-1000122/

Naposledy editováno 15.08.2018 12:35:03

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 13:13 | Nahoru | #449
prackarr> Nebál bych se toho. Osobně pár výrobků od této firmy na moto mám sám a kolega má i kufr. Ŕekl bych kvalitní práce i materiály. Určitě né horší než u renomovaných firem. Za mě dobrý.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.8.2018 v 14:19 | Nahoru | #450

prackarr píše: Hoši a co ten kufr? Pořád řeším, co tam dát? Našel jsem toto: máte s tím nějakou zkušenost?
https://www.marselu...lky-1000122/ [/quote]

zkušenosti s topem na Dominatoru byly takové, že jsem kremrole nikdy nedovezl v kuse, ale pouze drobky.
Každý ale využívá topcase na něco jiného.
Přilbu mám cassidu a tu mi neukradli z řidítek ani češi - asi už ví proč.
Takže za mě je zadní top, ještě k tomu vysoký naprostá zbytečnost.
Navíc moto se sním stává podstatně hůř ovladatelná.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist