globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:00 | Nahoru | #37681
Jojo, ted resi, ze je pretizenej a ze mu chodi srat gumy.. ze co s tim?? Ale jinak je pripravenej snad na vsechno..

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:02 | Nahoru | #37682
Tam musí mít baterku jak hovado

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:04 | Nahoru | #37683
Tak důležitý je hlavně,že je to programátor a konstruktér...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:07 | Nahoru | #37684
zmulin>tj urcite tajnej profil assassina...:D

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:19 | Nahoru | #37685
a ten jeho 747 bicygel ste videli?

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:20 | Nahoru | #37686
Sorry je to dlouhý, ale potřebuju to ze sebe vysypat za tepla
Tak hoši, po prodeji Speed Tripla jsem si řekl, že po všech těch básničkách tady i jinde a od Libora potřebuju Ducati. Dokonce i Špája si koupil Dicati.
Pravda je, že Monster 1200 se mi prostě celkem líbí, je to soudobá motorka, asi to bude fungovat, pojede to. Co ale vlastně hlavně chci je neco jiného, než jsem měl doposud. Změnu.

Takže jsme se vydal zkoumat trh - ten už byl teda prozkoumanej, takže jsem se vydal do Rossomota. Super salón, nahoře mají pěkný raritky, pěkně se mě ujali, cítil jsem se tam jako zákazník. Po krátké domluvě mi připravili referenční 1200S ke zkušební jízdě, mimochodem tato konkrétní motorka je tam tuším za 359tis k prodeji, říkám si to je stravitelná cena, když se mi to bude líbit, asi se dohodneme.

Takže moto ready, vyrazím na okruh kolem MB, Bělá, nějaká zatáčky, okresky i rychlý přesun. Motorka se chová příkladně, krásně ovladatelné, motoricky dobrý, lepší než triple, dole trochu ucukané, ale co, říkám si - velkej dvouválec, ono to asi udělat jinak nejde. Ale nic, co by obtěžovalo, quickshifter funguje dobře, i když se mi zdá, že při řazení nahoru by mohl být rychlejší, taky mi pata pravé nohy naráží do výfuku nebo zadní stupačky, nevím, ale jsem nadšenej, neřeším, každá motorka má něco. Ale jinak supr, Vohlinsy tvrdší, než jsem čekal (ale jak to bylo nastavené nevím), ale stabilní a to i při vyšší rychlosti. Z módu Touring přepínám na Sport, nic zásadního se neděje, pouze při razantním přidání se trochu odlepuje přední kolo. Ale fakt slušná motorka, vracím se zpátky, řešíme detaily, Odjíždím s tím, že se podívají ještě na záruku, nějaké doplňky a pošle mi emailem nabídku.

Normálně by asi bylo vyřešeno, přece jsem chtěl Ducati a všecho je zelený. No ale když už jsem v Boleslavi, zajedu do KTM, třeba mi půjčí Superduka. Od něj mám fakt malý očekávání, je to hnusný, vypadá to velký, motor to bude zemědělskej stroj. S tím vším počítám, takže moc nečekám. Dorazím do KTM, kafe jsem nedostal, zato jsem dostal obsáhlý výklad o technice SD1290R, doplňcích, ceně, blababla. Kecy prodejců.

V každém případě měli předváděcího SD a byl volný. Takže jedem. Čekám, že mi píst zmasakruje koule - aha, nic se neděje. Vibrace jsou, ale tak na stejno s Ducati. Projíždím městem, záměrně na vyšší kvalt, motor ve spodku vůbec neprotestuje jako u Ducati, prostě jen zabere a jede. Dorazím na konec obce, začíná okreska s pár zatáčkama, motor ohřátej, mód Touring. Podřazuju za 2 (quickshifter tento kus nemá), plynuju, řidítka se vrtí, řadím 3, plynuju, řidítka se furt vrtí, brzdím, zatáčka, klopim. Na první dobrou, žádný zvykání si, úplně automaticky jede kam tam kam čumím, podvozek krásně stabilní, komfortnější než Ducati.
Vůbec to nechápu, Jak je to možný ? Vždyť to měla bejt neurvalá bestie, co tě shodí po pár metrech, protože to neumíš. Osvojuju si reakce na plyn i ostré brzdy, po chvilce tápání měním mód na Sport. Vyjíždím na 2, bez bázně plnej, šup kolo do vzduchu ale jen chvíli než zasáhne ruka elektronky, za 3, totéž, za 4, zase se řidítka kvedlají. Chechtám se jak debil a znovu řeším, jak je to možný. Pak zkusím kousek jet nějak uvolněně, úplná pohoda. Zkusím i vyšší rychlost, tam je znát, že Ducati je trošku stabilnější. Nic, co by mě vadilo, ale rozdíl tam je. Trasu projedu ještě 2x, protože můžu a protože je to prostě dobrý.

Vracím se do KTM a říkám si - kde kurva soudruzi z Ducati udělali chybu ? Proč ten Monster nejede ? Proč má ucukanej motor ? A proč nebrzdí ? Vždyť to jde udělat mnohem lépe. Evidentně.

Takže hoši, sorry jako. SD je hnusnej, souhlasím. ALE je to neskutečně potentní bike, komfortní, funkční a prostě lepší jak Monster. Tečka. Rozhodnuto ještě nemám, ale kostky jsou vrženy.

Ještě detaily k zapůjčení:
Ducati - záloha 40tis, cena za zapůjčení motorky 1000 Kč, v případě nákupu odečtou z prodejní ceny. OK, to je taková klasika, sice litr za půjčení moto na hodinu není úplně málo, ale zase by se tam lidi chodili jen vozit. Takže OK, stejně nemám nikoho známého, kdo by mi to půjčil. Jo a ještě mi říká, moto není havarijně pojištěné, takže když to zahodím, koupím si to. No, dobře no.
KTM - žádná záloha, pouze 2 doklady, tady to podepiš, takhle se přepínají módy, za 200 dotankuj a jeď do prdele. Zkus se vrátit tak do hodiny, max do dvou.

Naposledy editováno 20.07.2018 17:25:42

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:23 | Nahoru | #37687
dejf.> To nenííííííí možnýýýý Bych to chtěl vidět u něj doma, ten bude mít zautomatizovanej i kurník na slepice

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:29 | Nahoru | #37688
Attim> No, stejně si myslím, že už jsi rozhodnutej

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:38 | Nahoru | #37689
Attim> Taky si myslim, ze je kocour v troube.. Jestli nemas strach z motoru, ze se to bude srat, nevidim duvod proc Ducati, bohuze. Vidim to podobne. Pohodlnejsi, vykonej, vyhlazenej se zvlastnim posedem, ktery se mi fakt libi.. No, jsem na tebe zvedavej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 18:03 | Nahoru | #37690
Attim> Ještě si sem mohl lisknout cenu, ať jsem v obraze.
Jinak snad si nebudeš kupovat moto podle ostatních,ale podle sebe,ne??

Naposledy editováno 20.07.2018 18:03:44

Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 18:07 | Nahoru | #37691


Tenhle "pán" zjevně o motorkách něco málo ví...a je dobře že se to promítlo i v reálu. Jakou čekat dlouhověkost od obřího V2...to je celkem otázka. Rozhodně dle používání.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 18:13 | Nahoru | #37692
JollyJoker> 410 za novej kus s performance packem, ve kterym je QS. To potrebuju.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 19:15 | Nahoru | #37693
Mozna by stalo za uvahu kouknout na tohohle..
Inzerat
Ale tusim, ze inzeraty mas zmaknuty..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 19:18 | Nahoru | #37694
Petta> to vis ze jo. Ten uz je pryc, rep. zitra bude.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 20:43 | Nahoru | #37695

kokonhead píše: zmulin>tj urcite tajnej profil assassina...:D



2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 20:47 | Nahoru | #37696
Attim chápu a souhlasím. Jinak, koupil jsem jakousi hajtru rezavou, za pár švestek. Má a nebo bude to mít ňákou hodnotu? Někdy? Třeba?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 21:06 | Nahoru | #37697
sakra, jak vidím, že všichni měníte tak mám taky najednou takovou potřebu ... Crusty je boží, pořád mě baví, ale rád bych zkusil něco jiného.Dokážu si představit, že motorka snů by mohl být velký Streetfighter nebo Corsaro, ale dvouvál už jsem zkusil, takže jedině 3-4 hrnek . Tuono V4 1100 je mimo cenový limit, takže jedině Brutale 1090R případně TNT (tam bych se ještě víc bál servisu). Jinak, na Crustym jsem za 2 roky zcela bezproblémového provozu udělal komplet spojku vč koše, řetězovou sadu, přetěsnil vidle, svíčky, vstřiky atd... najeto 42500km. Je to motorka pro toho kdo ví co chce a jede moc pěkně - tipuju 100koni / 100Nm Jaká je reálná prodejní cena?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 21:55 | Nahoru | #37698

drippera píše: Attim chápu a souhlasím. Jinak, koupil jsem jakousi hajtru rezavou, za pár švestek. Má a nebo bude to mít ňákou hodnotu? Někdy? Třeba?



Ty LUDRO Moravská! neříkej že ti to říká pane? něco takovýho jsem vždycky chtěl
Jestli jo, vítej do klubu "old crow owners" ...
Co je to? Atlas napadenej kutilem domácím?

Naposledy editováno 20.07.2018 22:09:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 22:14 | Nahoru | #37699
Libore, furt to de nak dolu. Doporucuju neco jako jawa parez. Z toho budes uplne unesenej. Motor na picu, podvozek na picu, brzdy na picu, jizda na picu. Ale je to stary!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 22:21 | Nahoru | #37700

Attim píše: Libore, furt to de nak dolu. Doporucuju neco jako jawa parez. Z toho budes uplne unesenej. Motor na picu, podvozek na picu, brzdy na picu, jizda na picu. Ale je to stary!


Ty víš piču!... NORTON je tam, kde to vše začalo... myslím závody, rámy, rychlost... Ale co bych tobě podobnejm vysvětloval... Víte hovno. Řešte si svý QS up/dowl, zatáčecí TC a jiný píčovony

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 22:24 | Nahoru | #37701
andy_xx> cece nvm, za pade to od tebe vezmu...:D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 22:40 | Nahoru | #37702
drippera> Parádní kousek trocha péče a bude super 👍 hezčí než Java 500ohc ?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 22:42 | Nahoru | #37703
t_freedom> No a? Nevim, asi jsem jinej. Jako SS je hnusny, ale jako celek ok, na tu dobu slusnej bajk. Laverda je prekvapive slusna designem, na tu dobu, vic az bude funkcni a pujcis mi to ale tenhle jednovalec? Co s tim? Na sraz důchodců?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 23:07 | Nahoru | #37704
t_freedom>

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 23:16 | Nahoru | #37705
Attim>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 00:48 | Nahoru | #37706
Attim> Sis na Ducati zvyk na dvouval a po odpočinku ti to přišlo u KTM v pohodě vole akorát Monster se dělá teda ještě v eRku když je výkonu u eS málo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 06:41 | Nahoru | #37707
Attim> fakt o tom víš prd.
Myslím že závodní verze Manxu měla kolem 80HP, točilo to asi 8trpm a lítalo přes 250 km/h(to bylo myslím v 60')... Serie měla asi 50HP jezdila 130MpH.Ty motorky měly nejlepší tehdejší rámy na světě a byly hrozně lehký - kolem 150kg suchý - PRÁVĚ PROTO ŽE TAM NEBYLY VŠECHNY TY PÍČOVINY CO POTŘEBUJÍ TOBĚ PODOBNÍ
JAP dělal závodní 400ccm jednobuchy co točily přes 10000rpm!!! A měly cca. 47HP v 50 letech. Tohle všechno lítalo kolem dvou kil v době, kdy Japonci pili saké a Italové začínali nad montováním elektronickejch švábů přemýšlet na motorkama

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 07:20 | Nahoru | #37708
t_freedom> taky netvrdím, že jsem odborník na starý hiroshimy. Nejsem. Žiju ve 21. století a chci si užívat možností tohoto věku. Jestli někdy v minulém století měl někdo nejlepší rámy a jánevímco, ok, supr, ale z dnešního pohledu maximálně jako sběratelskej kousek.
DNeska taky jezdíš ve velkým, moderním autě, protože je bezpečný, funguje atd. Taky nebudeš shánět něco z osmdesátek, protože to nemělo ty elektronický píčoviny.

Naposledy editováno 21.07.2018 07:20:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 07:39 | Nahoru | #37709
Attim> no já myslím, že auta jsou dnes spotřebák a že minimálně k motorkám bychom měli přistupovat trochu jinak. Jako k uměleckým dílům, tedy v době kdy to tak bylo, dnes už je to taky spotřebák.
Ale do 90' let to velmi často umělecký díla byly. A to v celým průřezu... Honda sevenfifty-four, kawa Z 750 K1, vše starý italský Benelli, Ducati, MV Agusta... Norton, Triumph... Tohle všechno by se mělo nějak zachovat "pro příští generace"... Neb slovy klasika " národ jenž nezná minulost, nemá žádnou budoucnost"... Nevím proč a asi jako jediná motorka by mě to možná nestačilo, ale mě ty starý věci nějak dávají pocit uspokojení aniž bych na tom trhal dnešní rekordy? A není to asi stáří, protože jsem to tak cítil vždy, jen dřív nebyly prachy to pořizovat.

Naposledy editováno 21.07.2018 07:40:38

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 08:21 | Nahoru | #37710

Attim píše: t_freedom> taky netvrdím, že jsem odborník na starý hiroshimy. Nejsem. Žiju ve 21. století a chci si užívat možností tohoto věku. Jestli někdy v minulém století měl někdo nejlepší rámy a jánevímco, ok, supr, ale z dnešního pohledu maximálně jako sběratelskej kousek.
DNeska taky jezdíš ve velkým, moderním autě, protože je bezpečný, funguje atd. Taky nebudeš shánět něco z osmdesátek, protože to nemělo ty elektronický píčoviny.



Podepisuju a souhlasim na 110%
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist