kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Myslím že závodní verze Manxu měla kolem 80HP, točilo to asi 8trpm a lítalo přes 250 km/h(to bylo myslím v 60')... Serie měla asi 50HP jezdila 130MpH.Ty motorky měly nejlepší tehdejší rámy na světě a byly hrozně lehký - kolem 150kg suchý - PRÁVĚ PROTO ŽE TAM NEBYLY VŠECHNY TY PÍČOVINY CO POTŘEBUJÍ TOBĚ PODOBNÍ
JAP dělal závodní 400ccm jednobuchy co točily přes 10000rpm!!! A měly cca. 47HP v 50 letech. Tohle všechno lítalo kolem dvou kil v době, kdy Japonci pili saké a Italové začínali nad montováním elektronickejch švábů přemýšlet na motorkama