paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 22:42 | Nahoru | #1
t_freedom> No a? Nevim, asi jsem jinej. Jako SS je hnusny, ale jako celek ok, na tu dobu slusnej bajk. Laverda je prekvapive slusna designem, na tu dobu, vic az bude funkcni a pujcis mi to ale tenhle jednovalec? Co s tim? Na sraz důchodců?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 23:16 | Nahoru | #2
Attim>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 00:48 | Nahoru | #3
Attim> Sis na Ducati zvyk na dvouval a po odpočinku ti to přišlo u KTM v pohodě vole akorát Monster se dělá teda ještě v eRku když je výkonu u eS málo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 06:41 | Nahoru | #4
Attim> fakt o tom víš prd.
Myslím že závodní verze Manxu měla kolem 80HP, točilo to asi 8trpm a lítalo přes 250 km/h(to bylo myslím v 60')... Serie měla asi 50HP jezdila 130MpH.Ty motorky měly nejlepší tehdejší rámy na světě a byly hrozně lehký - kolem 150kg suchý - PRÁVĚ PROTO ŽE TAM NEBYLY VŠECHNY TY PÍČOVINY CO POTŘEBUJÍ TOBĚ PODOBNÍ
JAP dělal závodní 400ccm jednobuchy co točily přes 10000rpm!!! A měly cca. 47HP v 50 letech. Tohle všechno lítalo kolem dvou kil v době, kdy Japonci pili saké a Italové začínali nad montováním elektronickejch švábů přemýšlet na motorkama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist