paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:20 | Nahoru | #1
Sorry je to dlouhý, ale potřebuju to ze sebe vysypat za tepla
Tak hoši, po prodeji Speed Tripla jsem si řekl, že po všech těch básničkách tady i jinde a od Libora potřebuju Ducati. Dokonce i Špája si koupil Dicati.
Pravda je, že Monster 1200 se mi prostě celkem líbí, je to soudobá motorka, asi to bude fungovat, pojede to. Co ale vlastně hlavně chci je neco jiného, než jsem měl doposud. Změnu.

Takže jsme se vydal zkoumat trh - ten už byl teda prozkoumanej, takže jsem se vydal do Rossomota. Super salón, nahoře mají pěkný raritky, pěkně se mě ujali, cítil jsem se tam jako zákazník. Po krátké domluvě mi připravili referenční 1200S ke zkušební jízdě, mimochodem tato konkrétní motorka je tam tuším za 359tis k prodeji, říkám si to je stravitelná cena, když se mi to bude líbit, asi se dohodneme.

Takže moto ready, vyrazím na okruh kolem MB, Bělá, nějaká zatáčky, okresky i rychlý přesun. Motorka se chová příkladně, krásně ovladatelné, motoricky dobrý, lepší než triple, dole trochu ucukané, ale co, říkám si - velkej dvouválec, ono to asi udělat jinak nejde. Ale nic, co by obtěžovalo, quickshifter funguje dobře, i když se mi zdá, že při řazení nahoru by mohl být rychlejší, taky mi pata pravé nohy naráží do výfuku nebo zadní stupačky, nevím, ale jsem nadšenej, neřeším, každá motorka má něco. Ale jinak supr, Vohlinsy tvrdší, než jsem čekal (ale jak to bylo nastavené nevím), ale stabilní a to i při vyšší rychlosti. Z módu Touring přepínám na Sport, nic zásadního se neděje, pouze při razantním přidání se trochu odlepuje přední kolo. Ale fakt slušná motorka, vracím se zpátky, řešíme detaily, Odjíždím s tím, že se podívají ještě na záruku, nějaké doplňky a pošle mi emailem nabídku.

Normálně by asi bylo vyřešeno, přece jsem chtěl Ducati a všecho je zelený. No ale když už jsem v Boleslavi, zajedu do KTM, třeba mi půjčí Superduka. Od něj mám fakt malý očekávání, je to hnusný, vypadá to velký, motor to bude zemědělskej stroj. S tím vším počítám, takže moc nečekám. Dorazím do KTM, kafe jsem nedostal, zato jsem dostal obsáhlý výklad o technice SD1290R, doplňcích, ceně, blababla. Kecy prodejců.

V každém případě měli předváděcího SD a byl volný. Takže jedem. Čekám, že mi píst zmasakruje koule - aha, nic se neděje. Vibrace jsou, ale tak na stejno s Ducati. Projíždím městem, záměrně na vyšší kvalt, motor ve spodku vůbec neprotestuje jako u Ducati, prostě jen zabere a jede. Dorazím na konec obce, začíná okreska s pár zatáčkama, motor ohřátej, mód Touring. Podřazuju za 2 (quickshifter tento kus nemá), plynuju, řidítka se vrtí, řadím 3, plynuju, řidítka se furt vrtí, brzdím, zatáčka, klopim. Na první dobrou, žádný zvykání si, úplně automaticky jede kam tam kam čumím, podvozek krásně stabilní, komfortnější než Ducati.
Vůbec to nechápu, Jak je to možný ? Vždyť to měla bejt neurvalá bestie, co tě shodí po pár metrech, protože to neumíš. Osvojuju si reakce na plyn i ostré brzdy, po chvilce tápání měním mód na Sport. Vyjíždím na 2, bez bázně plnej, šup kolo do vzduchu ale jen chvíli než zasáhne ruka elektronky, za 3, totéž, za 4, zase se řidítka kvedlají. Chechtám se jak debil a znovu řeším, jak je to možný. Pak zkusím kousek jet nějak uvolněně, úplná pohoda. Zkusím i vyšší rychlost, tam je znát, že Ducati je trošku stabilnější. Nic, co by mě vadilo, ale rozdíl tam je. Trasu projedu ještě 2x, protože můžu a protože je to prostě dobrý.

Vracím se do KTM a říkám si - kde kurva soudruzi z Ducati udělali chybu ? Proč ten Monster nejede ? Proč má ucukanej motor ? A proč nebrzdí ? Vždyť to jde udělat mnohem lépe. Evidentně.

Takže hoši, sorry jako. SD je hnusnej, souhlasím. ALE je to neskutečně potentní bike, komfortní, funkční a prostě lepší jak Monster. Tečka. Rozhodnuto ještě nemám, ale kostky jsou vrženy.

Ještě detaily k zapůjčení:
Ducati - záloha 40tis, cena za zapůjčení motorky 1000 Kč, v případě nákupu odečtou z prodejní ceny. OK, to je taková klasika, sice litr za půjčení moto na hodinu není úplně málo, ale zase by se tam lidi chodili jen vozit. Takže OK, stejně nemám nikoho známého, kdo by mi to půjčil. Jo a ještě mi říká, moto není havarijně pojištěné, takže když to zahodím, koupím si to. No, dobře no.
KTM - žádná záloha, pouze 2 doklady, tady to podepiš, takhle se přepínají módy, za 200 dotankuj a jeď do prdele. Zkus se vrátit tak do hodiny, max do dvou.

Naposledy editováno 20.07.2018 17:25:42

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:29 | Nahoru | #2
Attim> No, stejně si myslím, že už jsi rozhodnutej

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 17:38 | Nahoru | #3
Attim> Taky si myslim, ze je kocour v troube.. Jestli nemas strach z motoru, ze se to bude srat, nevidim duvod proc Ducati, bohuze. Vidim to podobne. Pohodlnejsi, vykonej, vyhlazenej se zvlastnim posedem, ktery se mi fakt libi.. No, jsem na tebe zvedavej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.7.2018 v 18:03 | Nahoru | #4
Attim> Ještě si sem mohl lisknout cenu, ať jsem v obraze.
Jinak snad si nebudeš kupovat moto podle ostatních,ale podle sebe,ne??

Naposledy editováno 20.07.2018 18:03:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.7.2018 v 23:24 | Nahoru | #5

Attim píše: Sorry je to dlouhý, ale potřebuju to ze sebe vysypat za tepla
Tak hoši, po prodeji Speed Tripla jsem si řekl, že po všech těch básničkách tady i jinde a od Libora potřebuju Ducati. Dokonce i Špája si koupil Dicati.
Pravda je, že Monster 1200 se mi prostě celkem líbí, je to soudobá motorka, asi to bude fungovat, pojede to. Co ale vlastně hlavně chci je neco jiného, než jsem měl doposud. Změnu.

Takže jsme se vydal zkoumat trh - ten už byl teda prozkoumanej, takže jsem se vydal do Rossomota. Super salón, nahoře mají pěkný raritky, pěkně se mě ujali, cítil jsem se tam jako zákazník. Po krátké domluvě mi připravili referenční 1200S ke zkušební jízdě, mimochodem tato konkrétní motorka je tam tuším za 359tis k prodeji, říkám si to je stravitelná cena, když se mi to bude líbit, asi se dohodneme.

Takže moto ready, vyrazím na okruh kolem MB, Bělá, nějaká zatáčky, okresky i rychlý přesun. Motorka se chová příkladně, krásně ovladatelné, motoricky dobrý, lepší než triple, dole trochu ucukané, ale co, říkám si - velkej dvouválec, ono to asi udělat jinak nejde. Ale nic, co by obtěžovalo, quickshifter funguje dobře, i když se mi zdá, že při řazení nahoru by mohl být rychlejší, taky mi pata pravé nohy naráží do výfuku nebo zadní stupačky, nevím, ale jsem nadšenej, neřeším, každá motorka má něco. Ale jinak supr, Vohlinsy tvrdší, než jsem čekal (ale jak to bylo nastavené nevím), ale stabilní a to i při vyšší rychlosti. Z módu Touring přepínám na Sport, nic zásadního se neděje, pouze při razantním přidání se trochu odlepuje přední kolo. Ale fakt slušná motorka, vracím se zpátky, řešíme detaily, Odjíždím s tím, že se podívají ještě na záruku, nějaké doplňky a pošle mi emailem nabídku.

Normálně by asi bylo vyřešeno, přece jsem chtěl Ducati a všecho je zelený. No ale když už jsem v Boleslavi, zajedu do KTM, třeba mi půjčí Superduka. Od něj mám fakt malý očekávání, je to hnusný, vypadá to velký, motor to bude zemědělskej stroj. S tím vším počítám, takže moc nečekám. Dorazím do KTM, kafe jsem nedostal, zato jsem dostal obsáhlý výklad o technice SD1290R, doplňcích, ceně, blababla. Kecy prodejců.

V každém případě měli předváděcího SD a byl volný. Takže jedem. Čekám, že mi píst zmasakruje koule - aha, nic se neděje. Vibrace jsou, ale tak na stejno s Ducati. Projíždím městem, záměrně na vyšší kvalt, motor ve spodku vůbec neprotestuje jako u Ducati, prostě jen zabere a jede. Dorazím na konec obce, začíná okreska s pár zatáčkama, motor ohřátej, mód Touring. Podřazuju za 2 (quickshifter tento kus nemá), plynuju, řidítka se vrtí, řadím 3, plynuju, řidítka se furt vrtí, brzdím, zatáčka, klopim. Na první dobrou, žádný zvykání si, úplně automaticky jede kam tam kam čumím, podvozek krásně stabilní, komfortnější než Ducati.
Vůbec to nechápu, Jak je to možný ? Vždyť to měla bejt neurvalá bestie, co tě shodí po pár metrech, protože to neumíš. Osvojuju si reakce na plyn i ostré brzdy, po chvilce tápání měním mód na Sport. Vyjíždím na 2, bez bázně plnej, šup kolo do vzduchu ale jen chvíli než zasáhne ruka elektronky, za 3, totéž, za 4, zase se řidítka kvedlají. Chechtám se jak debil a znovu řeším, jak je to možný. Pak zkusím kousek jet nějak uvolněně, úplná pohoda. Zkusím i vyšší rychlost, tam je znát, že Ducati je trošku stabilnější. Nic, co by mě vadilo, ale rozdíl tam je. Trasu projedu ještě 2x, protože můžu a protože je to prostě dobrý.

Vracím se do KTM a říkám si - kde kurva soudruzi z Ducati udělali chybu ? Proč ten Monster nejede ? Proč má ucukanej motor ? A proč nebrzdí ? Vždyť to jde udělat mnohem lépe. Evidentně.

Takže hoši, sorry jako. SD je hnusnej, souhlasím. ALE je to neskutečně potentní bike, komfortní, funkční a prostě lepší jak Monster. Tečka. Rozhodnuto ještě nemám, ale kostky jsou vrženy.

Ještě detaily k zapůjčení:
Ducati - záloha 40tis, cena za zapůjčení motorky 1000 Kč, v případě nákupu odečtou z prodejní ceny. OK, to je taková klasika, sice litr za půjčení moto na hodinu není úplně málo, ale zase by se tam lidi chodili jen vozit. Takže OK, stejně nemám nikoho známého, kdo by mi to půjčil. Jo a ještě mi říká, moto není havarijně pojištěné, takže když to zahodím, koupím si to. No, dobře no.
KTM - žádná záloha, pouze 2 doklady, tady to podepiš, takhle se přepínají módy, za 200 dotankuj a jeď do prdele. Zkus se vrátit tak do hodiny, max do dvou.



No úplně stejné dojmy jsem měl i já. Zkoušel jsem Multistradu 1260S a proti ní KTM 1290 SuperAdventure S a SuperDuke GT. .. a taky jsem šel pro to, že si odvezu MTS ale ve všech stranách byla lepší KTM a ten motoR 1290 jen o dost líp jak Ducati.

Tak přeji šťastný výběr. A zkus zajet na KTM do Vlašimi, měli super přístup a dost zajímavé ceny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist