(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
matt píše: assassin> tak to potom je ten povozek dost dobrej
jj oktavka a kor naftova je na předek hrozně težká a je to uhoupané
ale dost trosku mimo téma aby se kapitán masakr nezlobil, že mu tu plácáme blbosti
jop, nalozil jsem kombika po strechu a jedu smer Duba :) tak nejsem uplne OT
kapitan je nejvic, jeste jsem ted koukal na foto a jedinej dil co je na te moto celej je padak :D
Naposledy editováno 28.06.2018 14:54:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: s jumpym nevim, ale ona prazdna "dodavka" docela jede... kazdopadne pokud nebude pilot na motorce o level lepsi, tak mu na okresce ujedes temer s kazdym autem. cim horsi cesta, tim je pravdepodobnost vyssi. jediny co muze dat motorce sanci je provoz.
neni tu rec o zavodeni na naky rychly trase s dobrym povrchem ala duba... kde motorka vyuzije akceleraci
aspektu je mnomeh vic, treba mokro, trochu lepsi auto... pneumatiky co aslespon z dalky pujdou srovnat s pneu na moto (vetsina lidi jezdi na autech naky praskacky za "par tisicovek" - kdyz obuju na auto sportovni gumy, nema v zatacce motorka sanci
BTW venku krasne prsi, kdo chce muzem to zkusit motorka vs naftovej kombik
Hele, assassine, to už jsme jednou řešili
Samozřejmě, že pokud to bude roztřískaná silnice posypaná šotolinou, může se jít motorka vysrat. Na karlovarce jsem nedávno potkal MB CL500. Jako jo, jelo mu to kurevsky a Fazer ze sebe vydával všechno, aby tomu při akceleraci napráskal, ale nedal mě, ačkoli jel jak bezmozek 80-100km/h přes všechny vesnice co potkal. Ve vesnici mě vždycky předjel a za vesnicí jsem ho zase měl.
¨
Na vodu ti seru, už mě nejednou předběhlo v zatáčce zadní kolo, takže na to mrdám. Ale jestli chceš mermomocí zkoušet na té dubé tvoje Volvo proti mému Fazeru, můžeme se domluvit
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Paradoxně bych možná i řekl že motorka využije tu akceleraci právě spíš na pomalejší, než rychlejší trase. Protože jak se jede rychle, auto má výhodu ve stabilitě, může jet plynule a udržovat "setrvačnost" v zatáčkách. Kdežto většina pilotů na motorkách už ve vysokých rychlostech zajedno nic nepředvedou, ovladatelnost motorky jde do kopru dřív...a na motor to díky odporu vzduchu už taky není taková sláva.
Prostě umím si představit v reálu při různých variantách, různé výsledky...a neviděl bych to tak jednoznačně a to i v případě horšího (do nějaké míry hrbolatosti) povrchu. Moc záleží na pilotovi a na autě proti kterému se jede...ale to už taky shrnul assassin...
Naposledy editováno 28.06.2018 15:44:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Krovak píše: Hele, assassine, to už jsme jednou řešili
Samozřejmě, že pokud to bude roztřískaná silnice posypaná šotolinou, může se jít motorka vysrat. Na karlovarce jsem nedávno potkal MB CL500. Jako jo, jelo mu to kurevsky a Fazer ze sebe vydával všechno, aby tomu při akceleraci napráskal, ale nedal mě, ačkoli jel jak bezmozek 80-100km/h přes všechny vesnice co potkal. Ve vesnici mě vždycky předjel a za vesnicí jsem ho zase měl.
¨
Na vodu ti seru, už mě nejednou předběhlo v zatáčce zadní kolo, takže na to mrdám. Ale jestli chceš mermomocí zkoušet na té dubé tvoje Volvo proti mému Fazeru, můžeme se domluvit
Duba je moc rychla a moc provozu... na tu nemam ve volvu vykon... technicka okreska budou silnicky na krivoklatsku, Karlstejn, ale treba i mnisek... nejlepe teda smerem z kopce...
jak jsem psal, zalezi na podminkach, nektere hraji pro auto, nektere pro moto... ja s tebou klidne prohraju na suchu, a vyhraju na mokru :D
ten s CL500 nejspis nejel co auto umi jestli jsi ho za vesnici dojizdel, kolik ti realne jede fazer po okresce ? jakoze na kolik se to na nejaky delsi rovince (treba jako jsou na dube) rozjede? ja mam s 328 na tehle rovinkach na dube 170-180 ... o kolik vic tam jede ten fazer? auta ala CL500 leti pres 200 uplne jinak nez sestka... jde o to ze vetsina beznejch ridicu neni zvykla jezdit takhle rychle a malo kdo je tak vymytej aby jel po okresce 170+ a vetsina vymekne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Kocandak píše: Jako chtít "závodit" naftovým volhem Doma je S70, taky naftová 2.5...a první zatáčku jsem měl pocit jak kdybych seděl na hozeným kladivu a to auto jízdní vlastnosti prostě nemá. Aspoň tahle starší verze by při rychlým agresivnějším ježdění smrděla škarpou.
Paradoxně bych možná i řekl že motorka využije tu akceleraci právě spíš na pomalejší, než rychlejší trase. Protože jak se jede rychle, auto má výhodu ve stabilitě, může jet plynule a udržovat "setrvačnost" v zatáčkách. Kdežto většina pilotů na motorkách už ve vysokých rychlostech zajedno nic nepředvedou, ovladatelnost motorky jde do kopru dřív...a na motor to díky odporu vzduchu už taky není taková sláva.
Prostě umím si představit v reálu při různých variantách, různé výsledky...a neviděl bych to tak jednoznačně a to i v případě horšího (do nějaké míry hrbolatosti) povrchu. Moc záleží na pilotovi a na autě proti kterému se jede...ale to už taky shrnul assassin...
asi to bude S60 ... to je jeste platforma jako V70 II rekl bych, proste volvo ne ford. ja kdysi s 328 zavodil s S60 t5 a mel jsem co delat se ho udrzet, mel jsem problem se vejit na silnici a S60 na pohled s prehledem... ale mel tam ten elektronickej podvozek jako ma verze R, 4x4 a 60koni navrch = velkej rozdil.
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: asi to bude S60 ... to je jeste platforma jako V70 II rekl bych, proste volvo ne ford. ja kdysi s 328 zavodil s S60 t5 a mel jsem co delat se ho udrzet, mel jsem problem se vejit na silnici a S60 na pohled s prehledem... ale mel tam ten elektronickej podvozek jako ma verze R, 4x4 a 60koni navrch = velkej rozdil.
vidíš tys jel strop, ale nevíš jeslti on jel hranu (teď záleží jakou... svoji nebo auta?)e: fazer taky umí víc než ho dokázeš využít na normální silnici
Naposledy editováno 28.06.2018 16:20:42
A když se to rozhejbe...je to samozřejmě lepší, ale to že se to "odvaluje" po předku je prostě hrozně znát a nic moc s tím nevymyslíš.
TypeR, rencek sport se svorem a lešením místo sedaček a podobně na druhou stranu jsou auta který na hodně točitý trati těžko najdou konkurenci...bohužel i z řad zadokolek (nic adekvátně konkurenčního se nevyrábí).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Btw. Jumpy a 170 km/h na okresce taky pobavilo : )
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: Duba je moc rychla a moc provozu... na tu nemam ve volvu vykon... technicka okreska budou silnicky na krivoklatsku, Karlstejn, ale treba i mnisek... nejlepe teda smerem z kopce...
jak jsem psal, zalezi na podminkach, nektere hraji pro auto, nektere pro moto... ja s tebou klidne prohraju na suchu, a vyhraju na mokru :D
ten s CL500 nejspis nejel co auto umi jestli jsi ho za vesnici dojizdel, kolik ti realne jede fazer po okresce ? jakoze na kolik se to na nejaky delsi rovince (treba jako jsou na dube) rozjede? ja mam s 328 na tehle rovinkach na dube 170-180 ... o kolik vic tam jede ten fazer? auta ala CL500 leti pres 200 uplne jinak nez sestka... jde o to ze vetsina beznejch ridicu neni zvykla jezdit takhle rychle a malo kdo je tak vymytej aby jel po okresce 170+ a vetsina vymekne.
Mníšek, Hrob, Moldava... to je v prdeli, tam je to tak na motarda, aspoň některé úseky. Křivoklátsko a Karlštejn to samý, silnice nic moc. Ten s CL rozhodně jel co to auto umí, protože Fazer ho dával jen taktak. Kamarádovi na šestce na férovku na rovině ujel. Dojížděl jsem ho jen díky provozu, jinak nechat si ho ujet ve vesnici na prázdný silnici, nemám šanci ho dohnat. Na dubé čéče nevím, moc na tacho nečumím, ale 200+ určitě. Jinak tenhle byl vymytej dost, já tam letěl i 240 (to už mě nasral a řekl jsem si, že takhle ne ) a jakmile jsem zpomalil, on hned za mnou
Btw, nemám šestku
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
PetrS píše: Krovak> A nebylo to tak, že ty jsi jel hranu a on jednou rukou psal SMS a ani o tobě nevěděl? Jestli jsi někdy jel v něčem silnějším, tak sám víš, že má každej druhej vocas touhu závodit a každej třetí si opravdu myslí, že s tebou závodí. A 80km/h v obci v podobném autě je skoro normal, spíš obdivuji, že s tím někdo dokáže jet míň : )
Btw. Jumpy a 170 km/h na okresce taky pobavilo : )
Skutečně nepsal. A já hranu nejel, pouze jsem se pak přepl do módu "Seru na provoz, oni uhnou" a "Tam se ještě vejdu"
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Matt: jo jak hodne se kdo priblizuje k limitu se tezko soudi. to s tim vyuzitim... to je prave o co tu jde. jet autem smykem dokaze kde kdo, tzn da se pomerne snadno priblizit limitu. na motorce brzdit, nebo jet zatacku na hranici prilnavosti pneumatik vubec neni snadny... a prave to je ten rozdil.
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše:
ten s CL500 nejspis nejel co auto umi jestli jsi ho za vesnici dojizdel, kolik ti realne jede fazer po okresce ? jakoze na kolik se to na nejaky delsi rovince (treba jako jsou na dube) rozjede? ja mam s 328 na tehle rovinkach na dube 170-180 ... o kolik vic tam jede ten fazer? auta ala CL500 leti pres 200 uplne jinak nez sestka... jde o to ze vetsina beznejch ridicu neni zvykla jezdit takhle rychle a malo kdo je tak vymytej aby jel po okresce 170+ a vetsina vymekne.
jo. Ani ta duba neni tak extra rychla, az na asi tri mista. Takze ve finale ridic i obycejnejsiho auta, kerej se prave neboji letet po okresce treba 170, na dube ve vetsine pripadu motorce staci / ma navrch.
A tech 170 s Jumpym po okreskach. No nevim, nejak si to nedokazu predstavit. To musely bejt na ty trati asi hodne dlouhy rovinky.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Ja chtěl novějši model, tak by oprava a prodej bouračky za nějakych 140 byla ztrata času.
Neni to 100%, ale je to pojizdne.
Ja spiš pujdu do nafukovaciho hubíka, než teď shanět moto.
To urcite bude uplne jina motorka, mistni Rossiho legendarni bracha by se prece nezachoval jako typicky zmrd.
A pro jistotu ještě rozprodá i ty rozsekané díly z x tisíc... pán je "karaktér"
https://www.motorkari.cz/profil/?uid=10178
Tak pane překupník hodně štěstí s tým pertinaxom
Naposledy editováno 20.08.2018 09:09:31
Ale na fotkách vypadá krásně - a je pouze po kosmetice.....
2 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
parezi píše: Ta v inzerátu je jiná - teď jsem si toho všimnul - má jiné barvy. To NEBUDE ta Masakrova !
Tak kdyz se to po nehode lakovalo, tak si muze dat jaky barvy chce ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR | ElRoyRoy | 21 | 27.1.2022 v 09:58 Gahan37 |