1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost
Ozzy_ píše: Eso: Neni, napred cti, pak pis.
spatne jsem to precetl, proto jsem to opravil1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
motory zůstaly výkonný (18kW z dvoukila je pěkný ), brzdy ByBre jsou taky z koncernu....docela by mě zajímalo, o kolik to bude horší než KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost
stráťa píše: callowsick> 200ccm se pro evropský trh nehodí bez ohledu na to jestli je povedená nebo ne. Do A1 se to nevejde takže mlaďoši na to nesmí a pro skoro všechny ostatní je to slabý.Možná ještě v nějakým malým enduru se to prodat dá ale v silničním podvozku to velký prodeje mít nebude.
jj, koneckonců i proto zmizel dvoukilovej Duke
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost
callowsick píše: jestli dobře vidím, tak se ulomil talířek ventilu. Většinou je k dříku svařovanej,
To slyším prvně.
Ten upadlej ventil má zcela zjevně ohnutej dřík, asi neupadl jen tak proto že už ho to tam nebavilo
Navíc ty usazeniny, určitě to má 15k km? Takhle nevypadal motor v RSVčku po 80k km a ani v ninje po 60k km...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost
FiZzeR píše: To slyším prvně.
Ten upadlej ventil má zcela zjevně ohnutej dřík, asi neupadl jen tak proto že už ho to tam nebavilo
Navíc ty usazeniny, určitě to má 15k km? Takhle nevypadal motor v RSVčku po 80k km a ani v ninje po 60k km...
no hele, neříkám, že to platí univerzálně a zrovna u tohohle motoru, ale ventily se odporově svařovaly kvůli různejm požadavkům na matroš talířku a dříku
kto by si teraz kupil 200ccm? a tie dominary 25kW uff to by som nechcel, to je málo, duke ma 32kW, ked som robil v servise KTM tak som tam nahral športovú mapu + KN filter + výfuk, nejake 2-3 kW naviac. pod 35kW by som už nešiel. Pravdepodobne pojdem do MT07.
callowsick píše: no hele, neříkám, že to platí univerzálně a zrovna u tohohle motoru, ale ventily se odporově svařovaly kvůli různejm požadavkům na matroš talířku a dříku
tuhle vymoženost má i jedničková oktávka v dizlu na výfukových ventilech....opravdu to není žádná novinka.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
takže takto, fotky su tu
https://photos.app.goo.gl/reu8GFo89oR72uyJ2
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
bolo mazane všetko. jedna vačka bola zo zleho materialu , vačka sa naťahovala, vôľe sa predsa zmenšuju to je normálna vec. lenže tu to bol extrem a vôľa išla hlboko do mínusu.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
to že oni tam daju matroš najhoršej kvality a po par tisic je všetko zdrete jak po státisicoch, ja za to nemožem.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
To ze ty tam mas vacku ktera se teplotne roztahovala jinak nez vsechny ostatni, sorry tam nejak vysvetleni nikde nevidim. Proto se me to zda nepravdepodobny.
kde nevidiš? co je nepravdepodobny? 15tkm?
2 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
Váčka a ešte plus vydretá páčka ktorá stláča ventil. s toho si myslíš že ma viac než 15tisic?
Dolph áno, budem dávať priebežne vedieť, sám som zvedavý. Zatiaľ sa majú veci takto:
Diely BEZ valca 982€ , valec ostáva , naštastie je poškodenie v malom rozsahu takže sa valec dá použiť. (nový valec stoji 370€)
+ práca počitam tak 3 hodiny práce (60€). Agregat som vybral z rámu sam a aj založím sám , rozobrať a poskladať veľa času nestojí.
Naštastie som tam kedysi pracoval takže mi majiteľ dá 20% zľavu na diely. tak ma možno všetko vyjde na 850€.
Ak by niekto vedel o nejakých dieloch v CZ môžte dať vedieť. potrebujem, hlavu, piest, ventile, vačku.
čo sú rolny(miesto kde sa šmýka vačka)? všetko maš pofotene, maš tam aj video, všetko vidno na videu.
vahadla tam niesu. vačkove hriadele čislo 1 a 2 priamo stlačaju ventily cez nejake páčky čislo 9 na spodnom obrazku
Naposledy editováno 28.06.2018 23:00:48
dle mého názoru v tom motoru je jasná vada,ta vačka/nebo vahadla jsou šmejd,tlačil bych KTM do toho,ať se k tomu postaví čelem a motor ti opraví,protože tohle rozhodně běžné opotřebení není.
do reklamy investují majlant,opravit tvůj motor je vyjde rozhodně levněji,než to co to spustí,pokud tě s touto vyloženě výrobní vadou pošlou do řiti.
PS: a ojnice musela dostat taky pořádně zabrat......
Naposledy editováno 29.06.2018 08:16:11
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
Bežne opotrebenie to nieje, to píšem celý čas.
Plánujem, dnes rozposlať maily, tak uvidim a potom dam vedieť.
Ojnica, no neviem, zle nevyzera a voľa na nej nieje. dam vedieť.tak zatiaľ
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 390 2015 křivé kolo KTM Duke 390 | Vendyys | 8 | 17.4.2024 v 15:28 _Michal |
KTM DUKE 390 Klepání KTM Duke 390 | Boris92 | 3 | 18.2.2024 v 11:45 Vajstík |
KTM 390 Duke 2017 vytočí brzo vysok... KTM Duke 390 | Dukař | 2 | 5.8.2023 v 09:54 MAJK_TORTELINA |
Špatný olej a výplach motoru [1, 2, 3] KTM Duke 390 | CaptainBoycot | 67 | 5.7.2023 v 22:29 Ozzy_ |
KTM Duke 390 - olej KTM Duke 390 | Dejv101 | 2 | 24.6.2023 v 20:40 Matess727x |