globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM Duke 390 spolehlivost
Ahoj. Uvažuji o pořízení této hadimršky. Jediné co mě trochu odrazuje je dlouhodobě rozšířená fáma o nespolehlivosti KTM. Jak je to tedy s tou spolehlivostí? Zajímají mě zkušenosti někoho, kdo tuto motorečku už nějakou dobu jezdí případně zkušenosti s jinými motory řady Duke. Co jsem hledal zběžně na nějakých zahraničních forech lidé zminovali prosakování chladící kapaliny do oleje kolem 15 000km nebo problém s přehříváním v městském provozu když je horko. To by mělo být, ale vyřešeno u novějších ročníků. Nečekám spolehlivost jako u Japonce, ale také nechci generálkovat motor po 20tkm. Plánuji projížďky po okolí, nějaké extra prasení nebude, tedy běžný uživatel.

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

20.6.2018 v 17:50 | Nahoru | #61
Eso: Neni, napred cti, pak pis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

20.6.2018 v 17:53 | Nahoru | #62

Ozzy_ píše: Eso: Neni, napred cti, pak pis.

spatne jsem to precetl, proto jsem to opravil

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

20.6.2018 v 17:54 | Nahoru | #63

Eso_Rimmer píše: spatne jsem to precetl, proto jsem to opravil



Sem byl moc rychlej :)

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

20.6.2018 v 19:11 | Nahoru | #64
Motorka sa opraví, problem to nieje, len financie, len teraz zvažujem, nechať si ju alebo predať, silno zvažujem nad MT07 ale ten DUKE mi vyhovuje po každej stránke.

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

20.6.2018 v 19:35 | Nahoru | #65
boraicho> kdyby s LC4 nebylo takovy pekny svezeni tak uz je duke davno poslanej do sveta. Dyk se to vic sere nez jezdi

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

21.6.2018 v 21:20 | Nahoru | #66
trochu od původního tématu - malej KTMkám z Indie dorazili (přes Polsko :D) sourozenci na náš trh: Tipmoto

motory zůstaly výkonný (18kW z dvoukila je pěkný ), brzdy ByBre jsou taky z koncernu....docela by mě zajímalo, o kolik to bude horší než KTM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

22.6.2018 v 08:28 | Nahoru | #67
callowsick> 200ccm se pro evropský trh nehodí bez ohledu na to jestli je povedená nebo ne. Do A1 se to nevejde takže mlaďoši na to nesmí a pro skoro všechny ostatní je to slabý.Možná ještě v nějakým malým enduru se to prodat dá ale v silničním podvozku to velký prodeje mít nebude.

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

22.6.2018 v 09:31 | Nahoru | #68

stráťa píše: callowsick> 200ccm se pro evropský trh nehodí bez ohledu na to jestli je povedená nebo ne. Do A1 se to nevejde takže mlaďoši na to nesmí a pro skoro všechny ostatní je to slabý.Možná ještě v nějakým malým enduru se to prodat dá ale v silničním podvozku to velký prodeje mít nebude.



jj, koneckonců i proto zmizel dvoukilovej Duke

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

22.6.2018 v 09:42 | Nahoru | #69

callowsick píše: jestli dobře vidím, tak se ulomil talířek ventilu. Většinou je k dříku svařovanej,



To slyším prvně.

Ten upadlej ventil má zcela zjevně ohnutej dřík, asi neupadl jen tak proto že už ho to tam nebavilo

Navíc ty usazeniny, určitě to má 15k km? Takhle nevypadal motor v RSVčku po 80k km a ani v ninje po 60k km...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

22.6.2018 v 12:05 | Nahoru | #70

FiZzeR píše: To slyším prvně.

Ten upadlej ventil má zcela zjevně ohnutej dřík, asi neupadl jen tak proto že už ho to tam nebavilo

Navíc ty usazeniny, určitě to má 15k km? Takhle nevypadal motor v RSVčku po 80k km a ani v ninje po 60k km...



no hele, neříkám, že to platí univerzálně a zrovna u tohohle motoru, ale ventily se odporově svařovaly kvůli různejm požadavkům na matroš talířku a dříku

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

22.6.2018 v 12:41 | Nahoru | #71
callowsick> Nu, člověk se stále učí

KTM Duke 390 spolehlivost

22.6.2018 v 21:49 | Nahoru | #72
fizzer, usazeniny vo vyfukovych chodbičkách?

kto by si teraz kupil 200ccm? a tie dominary 25kW uff to by som nechcel, to je málo, duke ma 32kW, ked som robil v servise KTM tak som tam nahral športovú mapu + KN filter + výfuk, nejake 2-3 kW naviac. pod 35kW by som už nešiel. Pravdepodobne pojdem do MT07.

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

23.6.2018 v 08:49 | Nahoru | #73

callowsick píše: no hele, neříkám, že to platí univerzálně a zrovna u tohohle motoru, ale ventily se odporově svařovaly kvůli různejm požadavkům na matroš talířku a dříku



tuhle vymoženost má i jedničková oktávka v dizlu na výfukových ventilech....opravdu to není žádná novinka.

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

27.6.2018 v 23:00 | Nahoru | #74
ventile su z mekkeho materialu takže tak
takže takto, fotky su tu
https://photos.app.goo.gl/reu8GFo89oR72uyJ2

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

27.6.2018 v 23:11 | Nahoru | #75
boraicho> ten motor ma najeto jako 15 tkm ? ty vacky se prece takhle nemohly zbrousit behem toho incidentu kdy se potkaval pist s valcem.

KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 07:24 | Nahoru | #76
to vypadá jak kdyby ta jedna kombinace vačka/zdvihátko nebyla mazaná. Nezkoušel jsi průchodnost mazacích kanálků?

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 09:53 | Nahoru | #77
gugo ano, 15 tisic, dokonca menej možno len 14.

bolo mazane všetko. jedna vačka bola zo zleho materialu , vačka sa naťahovala, vôľe sa predsa zmenšuju to je normálna vec. lenže tu to bol extrem a vôľa išla hlboko do mínusu.

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 10:23 | Nahoru | #78
boraicho> to zni trochu neuveritelne

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 11:13 | Nahoru | #79
Pozri, osobne beriem KTM za najlepšie mašiny na svete, ale čosa tyka kvality materialov tak za najhoršie. Robil som v KTM servise a bola bežná vec že na predajnu chodili už z výroby pokazene a nefunkčné stroje. Napriklad teraz je od KTM zvolavačka SUPER DUKE 1290 lebo su zlé tesnenia v benzinových čerpadlach a zlé tesnenia v prednej brzde hore na páčke, adventure zas maju zvolavačku koli zlým poistných krúžkach v piestnych čapoch, atd ... kupiš si najvyššiu triedu a od vyroby sú zlé. na DUKE2013 bežne odchadzaly agregáty moj odišiel tiež po 1000km, a menilo sa toho veľa, mam aj papier ak to chceš vidieť, na tych nových praskali ojnice atd atd... neskutočné chyby....

to že oni tam daju matroš najhoršej kvality a po par tisic je všetko zdrete jak po státisicoch, ja za to nemožem.

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 11:50 | Nahoru | #80
boraicho> takto jsou vsechno sice nepekny chyby, ale daj se logicky vysvetlit. To ze ty tam mas vacku ktera se teplotne roztahovala jinak nez vsechny ostatni, sorry tam nejak vysvetleni nikde nevidim. Proto se me to zda nepravdepodobny.

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 19:43 | Nahoru | #81
nechapem tej vete
To ze ty tam mas vacku ktera se teplotne roztahovala jinak nez vsechny ostatni, sorry tam nejak vysvetleni nikde nevidim. Proto se me to zda nepravdepodobny.

kde nevidiš? co je nepravdepodobny? 15tkm?

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 19:54 | Nahoru | #82
boraicho> no ta rejha vybehana ve vacce vypada ze je tak v radu milimetru. TO je minimalne o rad vic nez by se to mohlo roztahnout at je to z jakykoliv oceli.

KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 20:52 | Nahoru | #83
smutný příběh.......,chválím krásné fotky.... a jsem zvědav,co se bude dít dál.

2 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 21:31 | Nahoru | #84
Ostatné 3 vačky sú BEZ chyby a vôle sú maximálne v poriadku.
Váčka a ešte plus vydretá páčka ktorá stláča ventil. s toho si myslíš že ma viac než 15tisic?

Dolph áno, budem dávať priebežne vedieť, sám som zvedavý. Zatiaľ sa majú veci takto:
Diely BEZ valca 982€ , valec ostáva , naštastie je poškodenie v malom rozsahu takže sa valec dá použiť. (nový valec stoji 370€)
+ práca počitam tak 3 hodiny práce (60€). Agregat som vybral z rámu sam a aj založím sám , rozobrať a poskladať veľa času nestojí.
Naštastie som tam kedysi pracoval takže mi majiteľ dá 20% zľavu na diely. tak ma možno všetko vyjde na 850€.

Ak by niekto vedel o nejakých dieloch v CZ môžte dať vedieť. potrebujem, hlavu, piest, ventile, vačku.

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 21:50 | Nahoru | #85
boraicho> nerikam ze to musi mit vic jak 15 tisic. Jen ze je divny ze by se jedna vacka roztahovala jinak nez jina.
Jak vypadaj rolny na vahadlech ? jestli tam jsou ?

KTM Duke 390 spolehlivost

28.6.2018 v 22:56 | Nahoru | #86
Prečo by to malo byť divné? vôbec to nieje divne. Ešte si nekupil skrutku na ktorej nieje závit? ja áno, a trafil som na ventil ktory nebol alebo bol slabo zakalený... kto vie. Ak chceš tak ti ho pošlem a sprav testy. a možno spravim ja , už mam nápad :)
čo sú rolny(miesto kde sa šmýka vačka)? všetko maš pofotene, maš tam aj video, všetko vidno na videu.
vahadla tam niesu. vačkove hriadele čislo 1 a 2 priamo stlačaju ventily cez nejake páčky čislo 9 na spodnom obrazku



Naposledy editováno 28.06.2018 23:00:48

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

29.6.2018 v 08:15 | Nahoru | #87
boraicho> ten válec je podle mně špatný taky.záseků je tam hromada,u každého záseku se materiál vytlačí i do strana,takže tak jak to je to rozhodně nenechávej-minimálně to lehce přehonovat....ale když vezmeš v úvahu,že povrch je vlastně keramický nástřik,tak tam budou logicky i prasklinky......tak se taky může stát,že do toho stříkneš 1000eček a za měsíc se to zakousne.

dle mého názoru v tom motoru je jasná vada,ta vačka/nebo vahadla jsou šmejd,tlačil bych KTM do toho,ať se k tomu postaví čelem a motor ti opraví,protože tohle rozhodně běžné opotřebení není.

do reklamy investují majlant,opravit tvůj motor je vyjde rozhodně levněji,než to co to spustí,pokud tě s touto vyloženě výrobní vadou pošlou do řiti.

PS: a ojnice musela dostat taky pořádně zabrat......

Naposledy editováno 29.06.2018 08:16:11

1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost

29.6.2018 v 11:51 | Nahoru | #88
hromada. 2 záseky zas hromada niesu, ano vytlači do stran, naštastieje to jemne, to sa jemne zabrusi.
Bežne opotrebenie to nieje, to píšem celý čas.
Plánujem, dnes rozposlať maily, tak uvidim a potom dam vedieť.
Ojnica, no neviem, zle nevyzera a voľa na nej nieje. dam vedieť.tak zatiaľ

(reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost

29.6.2018 v 12:17 | Nahoru | #89
boraicho> mám zkušenost s motokrosovýma motarama.upadne ventil,rozbije píst-ojnice vypadá Ok a za 10 hodin se utrhne.stává se to,možná to tady někdo potvrdí..

snažím se jen poradit...,netvrdím,že to tak musíš dělat.

KTM Duke 390 spolehlivost

29.6.2018 v 15:39 | Nahoru | #90
Ja ti verím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 390 2015 křivé kolo KTM Duke 390 Vendyys 8 17.4.2024 v 15:28 _Michal
KTM DUKE 390 Klepání KTM Duke 390 Boris92 3 18.2.2024 v 11:45 Vajstík
KTM 390 Duke 2017 vytočí brzo vysok... KTM Duke 390 Dukař 2 5.8.2023 v 09:54 MAJK_TORTELINA
Špatný olej a výplach motoru [1, 2, 3] KTM Duke 390 CaptainBoycot 67 5.7.2023 v 22:29 Ozzy_
KTM Duke 390 - olej KTM Duke 390 Dejv101 2 24.6.2023 v 20:40 Matess727x


TOPlist