Start je v poho, moto jede úplně v pořádku, volnoběh OK. Po městě a okreskách, kde se mění rychlost (nešetřím to), jede úplně normálně, ale problém nastane, když najedu na dlouhý úsek (D1,R10,Jižní spojka apod. - 80 až maximálka). Po chvíli je motor, jak, když mu dochází šťáva (čím vyšší rychlost, tím dřív). Začne se dusit, vynechává válec a nakonec chcípne. Po chvilce cca cigáro, zase natočí a jede se dál, ale potom zase a zase atd....Nejdřív stačilo dojet k pumpě, dotankovat plnou (do plna znamená dotank max. okolo 8L - do 20L nádrže), pak jela zase v pohodě, ale postupně se to zhoršuje a teď je jedno kolik je v nádrži. Čeropadlo tenhle typ nemá... Takže vše pouze podtlak.
Kohout - rozebraný a zdá se taky v poho (membrány) - trochu sákne těsnění u nádrže
Svíčky - nové BOSH
Karburátory - trisky, plováky, membrány - OK
Filtr vzduch - OK
Olej - celkem neztrácí
Cívky - OK
Fajfky - nově krácené kabely a opět našroubované
Jiskra - OK
Svody - textil omotávka, ale dělalo to i před tím...
Nekouří....
Už mi nějak docházejí nápady, co by to mohlo být....
Naposledy editováno 20.04.2018 00:28:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede
kotzitzaq píše: Mně některý z vyjmenovaných problémů dělal velký Bandit a nakonec to byla prasklina na palivové hadičce - když byl motor chcípnutý, nebo jel na volnoběh, tak z toho nic neteklo a až podtlak ji lehce zdeformoval a tu prasklinu "otevřel". Ve vyšších rychlostech tak neměla co pít.
to zní logicky, ale tak mi řekni, že když začne cukat, a dam plnej knedl, tak se chytnou všechny 4... Zkusim to napojit na přímo novou hadicí do karb-nádrž, jak psal gobern a uvidíme...
Kohlstein17 píše: Možná moje úvaha pomůže některé věci vyloučit. Máš čtyřválec a když to začne blbnout, vynechávají všechny čtyři najednou. Takže závada není třeba v přicpaných tryskách, ale v něčem, co je společné pro všechny válce. Takže bych demontoval kohoutek, opravil nebo upravil, aby to pořádně teklo, natankoval vervu a jestli to má filtr, tak zkusil nový, s nějakým hrubším sítkem.
Všechno bylo venku Xkrát, karbce - trisky v pořádku (to by nejelo nejspíš od začátku), kohout zkusím úplně vyřadit, filtr už tam teď není žádný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede
ePPi píše: to zní logicky, ale tak mi řekni, že když začne cukat, a dam plnej knedl, tak se chytnou všechny 4... Zkusim to napojit na přímo novou hadicí do karb-nádrž, jak psal gobern a uvidíme...
Má pravdu s tou prasklou hadičkou. Podtlak se bere na karbecu mezi škrticí klapkou a šoupátkem. Takže při plně otevřené klapce a vyšších otáčkách otáčkách je zde takový podtlak, že to tu prasklinu v hadičce eliminuje. Při nízkém zatížení je prasklina zavřená, při středním se otevře. Současný stav nemusí trvat dlouho, až to praskne víc, nepojedeš vůbec.
Kohlstein17 píše: Má pravdu s tou prasklou hadičkou. Podtlak se bere na karbecu mezi škrticí klapkou a šoupátkem. Takže při plně otevřené klapce a vyšších otáčkách otáčkách je zde takový podtlak, že to tu prasklinu v hadičce eliminuje. Při nízkém zatížení je prasklina zavřená, při středním se otevře. Současný stav nemusí trvat dlouho, až to praskne víc, nepojedeš vůbec.
Jenže podle toho co psal, nemá automaticky ventil jako já, ale manuální
Aspoň jsem to tak zběžně podle poloh vyrozuměla
pokud nemá, tak pro eliminaci otevření zavření ho může taky rozebrat a vykuchat tak, aby pořád tekl.... Gumky a podobně jsou u ventilu jako dokoupitelna část na opravu, může to pak dát do původního stavu, až zjistí, kde je zakopaný pes
U trabanta se mi ulouplo kousek gumičky z kohoutku na přepínání rezervy. Při větším plynu nastal větší průtok a ten přicpal vstup do karbecu. Vzal jsem drát, protáhl přívodní hadici a vypadl kousek gumy velikosti hlavičky sirky.
1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede
Naposledy editováno 24.04.2018 14:20:31
Postup:
Znova rozebraný kohout, z nádrže trocha zrzavého kalu (který asi paradoxně pomohl v kohoutu utěsnit těsnění) a vyhozená zdegenerovaná zadní gumička - zadek kohoutu (vracečky - viz.foto, pod tím plastovým kolečkem zezadu, ta co je jí vidět jen ten špuntík), zkusil jsem narovnat vnitřní drátek kohoutu, aby byl ve všech polohách cca ve středu, jiná cesta spodní hadice od airboxu (byla skříplá - někdo ji protáhl dírou v rámu), nandané původní hadice a filtr...
Start - OK
Volnoběh - šicí stroj OK
Jízda - OK
Spotřeba - by mohla být lepší, ale to bych nesměl mít dnesa takovou radost, že to konečně jede...
Všem děkuji za příspěvky a hodně km kolama na silnici...
Naposledy editováno 24.04.2018 19:21:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |