bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moto v tahu jede a po chvíli nejede
Zdar všichni, potřeboval bych poradit, jestli někdo nemá podobnou zkušenost - Suzuki GSX 600 F 2000r.v. / 44tis. km
Start je v poho, moto jede úplně v pořádku, volnoběh OK. Po městě a okreskách, kde se mění rychlost (nešetřím to), jede úplně normálně, ale problém nastane, když najedu na dlouhý úsek (D1,R10,Jižní spojka apod. - 80 až maximálka). Po chvíli je motor, jak, když mu dochází šťáva (čím vyšší rychlost, tím dřív). Začne se dusit, vynechává válec a nakonec chcípne. Po chvilce cca cigáro, zase natočí a jede se dál, ale potom zase a zase atd....Nejdřív stačilo dojet k pumpě, dotankovat plnou (do plna znamená dotank max. okolo 8L - do 20L nádrže), pak jela zase v pohodě, ale postupně se to zhoršuje a teď je jedno kolik je v nádrži. Čeropadlo tenhle typ nemá... Takže vše pouze podtlak.

Kohout - rozebraný a zdá se taky v poho (membrány) - trochu sákne těsnění u nádrže
Svíčky - nové BOSH
Karburátory - trisky, plováky, membrány - OK
Filtr vzduch - OK
Olej - celkem neztrácí
Cívky - OK
Fajfky - nově krácené kabely a opět našroubované
Jiskra - OK
Svody - textil omotávka, ale dělalo to i před tím...
Nekouří....

Už mi nějak docházejí nápady, co by to mohlo být....

Naposledy editováno 20.04.2018 00:28:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede

23.4.2018 v 12:11 | Nahoru | #1

kotzitzaq píše: Mně některý z vyjmenovaných problémů dělal velký Bandit a nakonec to byla prasklina na palivové hadičce - když byl motor chcípnutý, nebo jel na volnoběh, tak z toho nic neteklo a až podtlak ji lehce zdeformoval a tu prasklinu "otevřel". Ve vyšších rychlostech tak neměla co pít.


to zní logicky, ale tak mi řekni, že když začne cukat, a dam plnej knedl, tak se chytnou všechny 4... Zkusim to napojit na přímo novou hadicí do karb-nádrž, jak psal gobern a uvidíme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2018 v 15:03 | Nahoru | #2

ePPi píše: to zní logicky, ale tak mi řekni, že když začne cukat, a dam plnej knedl, tak se chytnou všechny 4... Zkusim to napojit na přímo novou hadicí do karb-nádrž, jak psal gobern a uvidíme...


Má pravdu s tou prasklou hadičkou. Podtlak se bere na karbecu mezi škrticí klapkou a šoupátkem. Takže při plně otevřené klapce a vyšších otáčkách otáčkách je zde takový podtlak, že to tu prasklinu v hadičce eliminuje. Při nízkém zatížení je prasklina zavřená, při středním se otevře. Současný stav nemusí trvat dlouho, až to praskne víc, nepojedeš vůbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist