globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moto v tahu jede a po chvíli nejede
Zdar všichni, potřeboval bych poradit, jestli někdo nemá podobnou zkušenost - Suzuki GSX 600 F 2000r.v. / 44tis. km
Start je v poho, moto jede úplně v pořádku, volnoběh OK. Po městě a okreskách, kde se mění rychlost (nešetřím to), jede úplně normálně, ale problém nastane, když najedu na dlouhý úsek (D1,R10,Jižní spojka apod. - 80 až maximálka). Po chvíli je motor, jak, když mu dochází šťáva (čím vyšší rychlost, tím dřív). Začne se dusit, vynechává válec a nakonec chcípne. Po chvilce cca cigáro, zase natočí a jede se dál, ale potom zase a zase atd....Nejdřív stačilo dojet k pumpě, dotankovat plnou (do plna znamená dotank max. okolo 8L - do 20L nádrže), pak jela zase v pohodě, ale postupně se to zhoršuje a teď je jedno kolik je v nádrži. Čeropadlo tenhle typ nemá... Takže vše pouze podtlak.

Kohout - rozebraný a zdá se taky v poho (membrány) - trochu sákne těsnění u nádrže
Svíčky - nové BOSH
Karburátory - trisky, plováky, membrány - OK
Filtr vzduch - OK
Olej - celkem neztrácí
Cívky - OK
Fajfky - nově krácené kabely a opět našroubované
Jiskra - OK
Svody - textil omotávka, ale dělalo to i před tím...
Nekouří....

Už mi nějak docházejí nápady, co by to mohlo být....

Naposledy editováno 20.04.2018 00:28:01

1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede

24.4.2018 v 14:19 | Nahoru | #1
Tak dneska hadice vyměněná, jela přesně 8km město a pak nešla vůbec natočit. Tak jsem rozborku dělal na ulici, to jsem měl najednou fanoušků, a z kohoutu vůbec netekl benál... Rozebral jsem ho přiohýbal drátek uvnitř, aby ve všech polohách byl jakž takž uprostřed. Zíral jsem jak puk kolik se tam nychytalo kalu na vnitřní filtr kohoutu (ten v nádrži). Nasadil zpět origo hadice i průtokový filtr na nich. všiml jsem si skříplé spodní hadice z AirBoxu, protáhl jsem ji jiudy a škyt, vrkla na první dobrou. 15km město a chcípnutá klíčem. Dotaz, když vyřadím celý kohout,dám RES,ON, OFF co s tou vratkou z karbců. Zaslepit?

Naposledy editováno 24.04.2018 14:20:31

(reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede

24.4.2018 v 14:59 | Nahoru | #2
ePPi> vratkou myslíš podtlak? Ten musíš zaslepit, tak jak je to na zbylých karburátorech. Off mít ale nebudeš, Off je právě tím podtlakem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist