1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1. zkus dát nulovou vůli na plynu. Mě to vyhovuje. (štelovat při plném rejdu, aby ti sama nepřidávala) Cukat by neměla
2.vynechá mi jen za studena
3. se světy stejná zkušenost. Vyřešil jsem to přídavnými mlhovkami od Touratechu a efekt je super. Buď objednáš mlhovky, nebo přídavné dálkové. Ty ale nesvítí do široka, ale do dálky. Světla jsou řešeny pěkně pod kapotáží přímo na rámu vedle vidlí a nejsou na padákách (to je v terénu na ho...). Čekal jsem na ně ale asi dva měsíce.
jen k jízdě ve stupačkách. Dal jsem si širší a efekt super. Jistota a pomoc při manévrování paráda. Na silnici při odlehčení prdele je s širšíma stupačkama také větší pohoda a jistota při naklápění . Podvozek nastavuji podle toho s čím a kde jedu.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Předminulý týden jsem dle "návodu" vyčistil odvětrání klikové skříně a od té doby je po problému, stačí jen brnknout po startéru a motor jen přede. takže za mne ,
Díky
[quote=mildafleck]Co zkusit ohledně těch startů toto????
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
sullda píše: JohnyLuka> jj asi 5 deci mezi vymenama.
Tvl jako půl litru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
mám stejnou zkušenost. Použil jsem postup od "mildaflek" z videa "cold start issues" a vše funguje jak má. Dle mě má také efekt ta předehra se start skříňkou, jak je dále na videu.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
sraz se jmenuje ATAV. Byl jsem tam po prázdninách u Velkého Meziříčí. Na jaře bude zas. Nevím ale kde. Mrkni na Africatwin.cz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
joules píše: jets> stupačky jsou myslím z SW moto. Jsou větší a menší. (menší stač) Přídavná světla mají pod kapotu jen Touratech. Mrkni na jejich web.
držák mlhovek .. bez padacího rámu
Já je mám sice i s padacím rámem, ale ten držák je stejný ..
- problémy se studenými starty jsem zatím neměl
- mám vyšší plexy. Do 130 mohu jet s otevřeným plexy na helmě, spolujezdkyně do 100 km/h může mít otevřenou klapačku a kouřit el. cigaretu
- podstavce pod řídítka se jeví jako dobrá investice. Poloha rukou je ještě více uvolněnější
- měl jsem stupačky Works od TT, ale byly strašné. Úplně to změnilo polohu nohou a jsou tak strašně moc vystrčené do strany, že překážely v manipulaci s motorkou. Rozšíření stupaček SW-Motech se proti tomu jeví jako mnohem lepší volba.
- olej tak deci za výměnný interval
- jediné, co jsem řešil, tak zatuhlé (přetažené) šrouby ke kaslíku na nářadí. Vyměnil jsem za pevnější a kvalitnější a je po problému
- na novou sezonu ještě vyměním tlumiče (progresivnější a delší pružiny). Při jízdě ve dvou a s kufry je možnost nastavení na limitu
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 14.11.2017 22:36:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Pro verze s lambdou na to kutilové našli lék v podobě O2 eliminátoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Kome píše: To je dobrý tohle mi tak 5x za rok udělá CRF250l, střelí a zhasne. Vždy s vymáčklou spojkou. Vetšinou v náklonu. Bývá to trochu o držku.
Buď rád za 4T 250. U čtvrttunového 2V litru to je ještě větší legrace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
6yx píše: NemaLbc> Ahoj, já jsem to zatím se servisem neřešil, tak nevím. Kamarád má stejný problém na Kawa Versis a mě to podobně dělalo GS. Nedělá to zas až tak často. Mnohem víc mě vadí to divné pocukávání při zavření plynu a ponechání zařazené rychlosti. Kolem volnoběhu bych to samozřejmě čekal, ale dělá to už těsně pod 3 tis otáček a kolem 2,5 tis už docela dost. Uplně se cukají řídítka.
Jestli to správně chápu, zcela ubereš plyn, tedy brzdíš motorem a při tom dochází k "občasným výbuchům", takže motor s sebou škube. Mě napsal přímo importér, že kvůli charakteristickému "brblání" z výfuku u původní Africy se Honda snažila o podobný efekt u litrové. Mě to tedy pouze "brblá." Pokud Ti to dělá pravidelně, skus se svést na jiné (stejné) Africe a pokud bude klidná, Skus ji reklamovat. Můžeš mít třeba chybně nastavené škrtící klapky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |