globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.10.2017 v 21:04 | Nahoru | #31
6yx>
1. zkus dát nulovou vůli na plynu. Mě to vyhovuje. (štelovat při plném rejdu, aby ti sama nepřidávala) Cukat by neměla
2.vynechá mi jen za studena
3. se světy stejná zkušenost. Vyřešil jsem to přídavnými mlhovkami od Touratechu a efekt je super. Buď objednáš mlhovky, nebo přídavné dálkové. Ty ale nesvítí do široka, ale do dálky. Světla jsou řešeny pěkně pod kapotáží přímo na rámu vedle vidlí a nejsou na padákách (to je v terénu na ho...). Čekal jsem na ně ale asi dva měsíce.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.10.2017 v 21:13 | Nahoru | #32
lopata75>
jen k jízdě ve stupačkách. Dal jsem si širší a efekt super. Jistota a pomoc při manévrování paráda. Na silnici při odlehčení prdele je s širšíma stupačkama také větší pohoda a jistota při naklápění . Podvozek nastavuji podle toho s čím a kde jedu.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

23.10.2017 v 10:08 | Nahoru | #33
Ahoj, taky proběhla výměna obou dílů na řidítkách při 25 tis v záruce a je klid. Falešnej neutrál je jen při flákání Sraz bude?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.10.2017 v 06:41 | Nahoru | #34
Ahoj, já mám aktuálně najeto 23 000 km a zhruba v 15 000 mi to taky začalo dělat, při studeném startu motorka blafla, protočila a po 2-3 vteřinách zdechla..řešil jsem to startováním s plynem, ale nechtěl jsem zase trápit studený motor vyššíma otáčkama, čekal jsem na garančku ve 24 000 že to s klukama ze servisu proberu... , tipoval jsem to na chudou směs, nebo nízké otáčky se " sytičem "
Předminulý týden jsem dle "návodu" vyčistil odvětrání klikové skříně a od té doby je po problému, stačí jen brnknout po startéru a motor jen přede. takže za mne ,

Díky

[quote=mildafleck]Co zkusit ohledně těch startů toto????

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.10.2017 v 11:03 | Nahoru | #35
kluci,žere vám afra nějaký olej? mam najeto cca 4000 a dolil jsem 1,5 dcl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 09:58 | Nahoru | #36
JohnyLuka> jj asi 5 deci mezi vymenama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 16:45 | Nahoru | #37

sullda píše: JohnyLuka> jj asi 5 deci mezi vymenama.


Tvl jako půl litru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 20:16 | Nahoru | #38
Boro9>
mám stejnou zkušenost. Použil jsem postup od "mildaflek" z videa "cold start issues" a vše funguje jak má. Dle mě má také efekt ta předehra se start skříňkou, jak je dále na videu.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 20:22 | Nahoru | #39
JohnyLuka>
já mám najeto 6 a půl (terén jen pár polňaček) a kupodivu jsem dolívat nemusel. Stále jsem na měrce OK. Dolívám až jsem u minima .

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 20:27 | Nahoru | #40
kupoval jsem afru v dubnu a mám najeto 14000 km. Se studenými starty problém nemám, olej mi nežere za celou výměnu. Sedlo doporučuju přešít a doplnit/vyměnit pěnu, je to rozdíl jako hrom. Zajímalo by mě jak máš připevněné ty světla pod kapotou a jaké máš širší stupačky. ty sériové jsou na jízdu ve stoje opravdu na nic, po chvilce z toho bolí chodidla jak hrom...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 20:38 | Nahoru | #41
sullda>
sraz se jmenuje ATAV. Byl jsem tam po prázdninách u Velkého Meziříčí. Na jaře bude zas. Nevím ale kde. Mrkni na Africatwin.cz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 20:43 | Nahoru | #42
jets> stupačky jsou myslím z SW moto. Jsou větší a menší. (menší stač) Přídavná světla mají pod kapotu jen Touratech. Mrkni na jejich web.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2017 v 21:24 | Nahoru | #43
Nekupoval někdo tyhle nosiče bočních kufrů?????????

https://www.myenduro...africatwin-crf1000l/

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.10.2017 v 11:44 | Nahoru | #44
ondrej-ek> Nedolíval jsem, jen asi kolik zmizlo z měrky, odhadem

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.10.2017 v 11:45 | Nahoru | #45
joules> Díky, to by mohlo klapnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.11.2017 v 11:41 | Nahoru | #46

joules píše: jets> stupačky jsou myslím z SW moto. Jsou větší a menší. (menší stač) Přídavná světla mají pod kapotu jen Touratech. Mrkni na jejich web.



držák mlhovek .. bez padacího rámu

Já je mám sice i s padacím rámem, ale ten držák je stejný ..

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.11.2017 v 21:01 | Nahoru | #47
Boro9>
světla přímo na rámu motorky. Nemusí být padáky. Taška na padákách pro nepromok a td taky super. Nefouká na kolena

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2017 v 08:52 | Nahoru | #48
Mám jí od 08/2016. K dnešnímu dni najeto +/- 21600 km...

- problémy se studenými starty jsem zatím neměl
- mám vyšší plexy. Do 130 mohu jet s otevřeným plexy na helmě, spolujezdkyně do 100 km/h může mít otevřenou klapačku a kouřit el. cigaretu
- podstavce pod řídítka se jeví jako dobrá investice. Poloha rukou je ještě více uvolněnější
- měl jsem stupačky Works od TT, ale byly strašné. Úplně to změnilo polohu nohou a jsou tak strašně moc vystrčené do strany, že překážely v manipulaci s motorkou. Rozšíření stupaček SW-Motech se proti tomu jeví jako mnohem lepší volba.
- olej tak deci za výměnný interval

- jediné, co jsem řešil, tak zatuhlé (přetažené) šrouby ke kaslíku na nářadí. Vyměnil jsem za pevnější a kvalitnější a je po problému
- na novou sezonu ještě vyměním tlumiče (progresivnější a delší pružiny). Při jízdě ve dvou a s kufry je možnost nastavení na limitu

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.11.2017 v 22:04 | Nahoru | #49
Ahoj vespolek, mám dost zvláštní zkušenost. Novou Africu manuál s ABS jsem koupil koncem dubna. Najel jsem 8,5 tis.km. A pokud motor správně fungoval, je to paráda. Ale občas mi střelil do sání. Jako by byla směs zapálena s obrovským předstihem. To se dělo tak každých 10-200 km. Dokonce 2x takovou intenzitou, že se při plynulé jízdě jízdě asi 3000 ot/min na trojku zastavil motor. 2x mi zhasnul při rozjezdu do křižovatky asi po 5-10 metrech. A asi 20x při zastavení na semaforech a podobně. Určitě více než 10x po nastartování a běhu okolo 10 vteřin. Dále motor dokázal velmi značně měnit výkon. Přišlo mi že se občas snížil snad na 1/2. Dělo se to vše naprosto chaoticky s různým natankovaným benzinem. A teď pozor, nakonec jsem se dohodl s prodejcem, motorku jsem mu vrátil, něco doplatil a koupil novou. A teď světe div se, ujel jsem na ní velmi opatrně (zajíždění a počasí) asi 60 km a 2x střelila do sání + 1x navíc při zmáčknuté spojce střelila a zhasnul motor. Nepřijde mi vůbec možné, že bych měl tak neskutečnou smůlu, že by to byl druhý kus se stejnými problémy. Prodejce mě přesvědčuje, že jsem jediný (asi na celém světě), kdo má takovou zkušenost. Prosím byl bych moc rád, kdyby se ozvali další majitelé Hondy CRF1000L Africa Twin, kteří mají jakékoli problémy s motorem.

Naposledy editováno 14.11.2017 22:36:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.11.2017 v 22:24 | Nahoru | #50
6yx> Ahoj, mám podobnou zkušenost s tím krátkým vrknutím. Motor střelí do sání. Někdy dokonce zhasne. Ale prodejce za podpory importera tvrdí, že je to normální. A že si na to nikdo nestěžuje. Možná má Honda problém, který tají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 01:58 | Nahoru | #51
NemaLbc> Koukám, že střílení do sání mají tak nějak velká endura od Hondy v krvi. U Varader to občas střelilo takovým způsobem, že vylétly ty půlkruhové gumové zaslepky pod víkem ventilú.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 08:00 | Nahoru | #52
vilemx> Ahoj, a řešila to nějak Honda? Zatím se tváří, že je to vlastnost, že to zhasne jenom mě a prý je to jízdním stylem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 08:39 | Nahoru | #53
NemaLbc> Mám za to, že Honda to škytání u Varader systémově neřešila, takže žádná svolávačka nebyla. Koukni na varadero.cz, tam je o tom víc. Projevuje se to tak, že motorka na volnoběh nebo lehký plyn škytne, motor zakopne, ale naštěstí se většinou převalí a nechcípne. Pár lidem se stalo, že to střelení do sání bylo tak velké, že nejspíš přes odvzdušnění motor <-> airbox se motor tak natlakoval, že to vyrazilo gumové těsnění pod ventilovým víkem. Druhou, podle mě s tím související nepříjemností, je mírné pocukávání při konstantní jídě na lehký plyn a spíš nižší otáčky.
Pro verze s lambdou na to kutilové našli lék v podobě O2 eliminátoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 10:25 | Nahoru | #54
vilemx> Díky. Sháním další majitele Afric, kteří mají podobné zkušenosti. Vrátil jsem tu z jara a nová se chová stejně. Během 60km stihla za jízdy chcípnout....

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 10:55 | Nahoru | #55
To je dobrý tohle mi tak 5x za rok udělá CRF250l, střelí a zhasne. Vždy s vymáčklou spojkou. Vetšinou v náklonu. Bývá to trochu o držku.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 11:55 | Nahoru | #56

Kome píše: To je dobrý tohle mi tak 5x za rok udělá CRF250l, střelí a zhasne. Vždy s vymáčklou spojkou. Vetšinou v náklonu. Bývá to trochu o držku.


Buď rád za 4T 250. U čtvrttunového 2V litru to je ještě větší legrace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 18:33 | Nahoru | #57
NemaLbc> Tak tohle bude asi Tvoje první v perfektním stavu

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.11.2017 v 19:29 | Nahoru | #58

nedojed píše: NemaLbc> Tak tohle bude asi Tvoje první v perfektním stavu



Trefa....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.11.2017 v 15:27 | Nahoru | #59
NemaLbc> Ahoj, já jsem to zatím se servisem neřešil, tak nevím. Kamarád má stejný problém na Kawa Versis a mě to podobně dělalo GS. Nedělá to zas až tak často. Mnohem víc mě vadí to divné pocukávání při zavření plynu a ponechání zařazené rychlosti. Kolem volnoběhu bych to samozřejmě čekal, ale dělá to už těsně pod 3 tis otáček a kolem 2,5 tis už docela dost. Uplně se cukají řídítka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.11.2017 v 16:47 | Nahoru | #60

6yx píše: NemaLbc> Ahoj, já jsem to zatím se servisem neřešil, tak nevím. Kamarád má stejný problém na Kawa Versis a mě to podobně dělalo GS. Nedělá to zas až tak často. Mnohem víc mě vadí to divné pocukávání při zavření plynu a ponechání zařazené rychlosti. Kolem volnoběhu bych to samozřejmě čekal, ale dělá to už těsně pod 3 tis otáček a kolem 2,5 tis už docela dost. Uplně se cukají řídítka.


Jestli to správně chápu, zcela ubereš plyn, tedy brzdíš motorem a při tom dochází k "občasným výbuchům", takže motor s sebou škube. Mě napsal přímo importér, že kvůli charakteristickému "brblání" z výfuku u původní Africy se Honda snažila o podobný efekt u litrové. Mě to tedy pouze "brblá." Pokud Ti to dělá pravidelně, skus se svést na jiné (stejné) Africe a pokud bude klidná, Skus ji reklamovat. Můžeš mít třeba chybně nastavené škrtící klapky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist