Pro moralisty, jezdím po německých autobahn!
1 reakcí na tento příspěvek Taky vám tak plave?
E. jinak mě to po zimní rozborce sborce taky plavalo a dělaly to volný ložiska v krku jak píše dewil, zpěným pátráním v paměti mi došlo že zrovna když jsem dělal krk tak přišel kámoš s lahvinkou zapíjet potomka Nemám KTM, ale princip asi bude stejnej.
E2: jo taky to krapet vibrovalo při brzdění
Naposledy editováno 04.09.2017 21:27:25
3 reakcí na tento příspěvek Taky vám tak plave?
s origo kontinentalkama si na to stěžovalo více lidí.asi top na tuhle motorku jsou pirelli scorpions 2.
samozřejmě problém s krkem řízení to může být taky,ale to se projevuje především hlasitým cvakáním při prudkým brždění a ostrých nerovnostech.
další věc -kufry.osobně mám hranatý top case a nad 200km se s tím nedá jet-bez něho to šlo.
no a poslední věc-ano,ten motor jede jako kráva,nemá to omezovač,takže každý může jet tolik na kolik má koule....,ale že s touhle aerodynamikou,vysokým těžištěm a zdvihama 190mm to v rychlosti nad 200 opravdu moc stabilní nebude-to je myslím logické a osobně to za vadu nepovažuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky vám tak plave?
tudydudy píše: Dolph-cz> Gumy jsou vskutku origo Continentaly. Hlasitý cvakání zatím nezaznamenávám, tak asi spíš zkusím podotáhnout dráty v kolech. Kufry mám origo plasťáky, ale tady mluvím o jízdě bez nich, takhle rychle a navíc s kufry bych nezkoušel jet už z principu. Jinak ani já právě díky všem těm cenduro parametrům nečekám žádný zázraky, ale že musím regulérně uklapnout páč by mne to asi vystřelilo ze sedla ven, mi nepřijde úplně správný.
¨jak už jsem psal výše-na kontinentalky si hodně lidí stěžovalo.teď už ve fabrice dávají pirellky.
1 reakcí na tento příspěvek Taky vám tak plave?
Jake tam mas plexi? Jestli to mas touring tak to tomu taky zrovna nepomuze. Ja na origo obuti jsem jel 245 pak uz jsem zaklapl, kvuli plavani.ted jsem prezul na scorpion 2 a nad 170 uz mam strach..
Ferenc píše: Zdar,
Jake tam mas plexi? Jestli to mas touring tak to tomu taky zrovna nepomuze. Ja na origo obuti jsem jel 245 pak uz jsem zaklapl, kvuli plavani.ted jsem prezul na scorpion 2 a nad 170 uz mam strach..
to nechápu,
já mám touring plexi,scorpion 2 ,topcase hliníkovou bednu a 190 úplně v klidu.kolem 200 už plave.
1 reakcí na tento příspěvek Taky vám tak plave?
Naposledy editováno 06.09.2017 19:06:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Taky vám tak plave?
Dolph-cz píše: co tam máš za gumy?
s origo kontinentalkama si na to stěžovalo více lidí.asi top na tuhle motorku jsou pirelli scorpions 2.
samozřejmě problém s krkem řízení to může být taky,ale to se projevuje především hlasitým cvakáním při prudkým brždění a ostrých nerovnostech.
další věc -kufry.osobně mám hranatý top case a nad 200km se s tím nedá jet-bez něho to šlo.
no a poslední věc-ano,ten motor jede jako kráva,nemá to omezovač,takže každý může jet tolik na kolik má koule....,ale že s touhle aerodynamikou,vysokým těžištěm a zdvihama 190mm to v rychlosti nad 200 opravdu moc stabilní nebude-to je myslím logické a osobně to za vadu nepovažuju.
souhlas. na povolene draty v kolech bych nesazel, ty se projevuji jinak. nicmene nelze ani vyloucit ten krk, zalezi na tom, jak moc ho mas pretazenej. a ver, ze se v nekterych pripadech pretahuji uz i nove masiny pro nove zakazniky, zrejme proto, aby to nezacalo cvakat tak rychle. kolega, se kterym ted zvazujeme to odstoupeni od smlouvy, si to vyzkousel osobne v prodejne KTM. o krku se zminuju proto, ze kdyz to po reklamaci tomu kolegovi utahli tak, jak by se to melo (v porovnavani s novou masinou), tak rekl, ze jede na zcela jine masine. nelze tedy vyloucit, zo to mas pretazene taky a chovani masiny je nekde jinde.
Naposledy editováno 07.09.2017 09:37:51
1 reakcí na tento příspěvek Taky vám tak plave?
1 reakcí na tento příspěvek Taky vám tak plave?
tudydudy píše: Ověření pravosti km mám jiz za sebou. Mělo by to odpovídat. Stejně jako to že motka by měla mít za sebou veškerý svolavacky který na ní byly vyhlášeny. Asi se tam zítra zeptám, co za svolavacky to přesně bylo (vím jen o úpravě softwaru ABS) a taky na tipy k řešení plavby (jedu do Liberce do Univoku). Každopádně díky moc !
uvidis, co se ti podari zjistit za informace. co vim ja, tak KTM pred nejakym casem zmenila systemovy pristup do databaze a co vsechno se na konkretni masine delalo zjisti dopodrobna jen servis, kde to bylo delano (mluvim ted o svolavackach) a jiny servis by to zjistil az v momente, kdy by to do systemu chtel zadat jako novy "zasah" do masiny. tak uvidis, jak uspejes. drzim palce.Nejpotomejsi vec, nenafoukany gumy, pac muj tlakometr ukazuje o ctyry dilky dolu.
...Mas to.nafoukany?
...Tim.jsem zacal.
...Ukaz ja te premerim.
...Kdyz se ti chce?!
Padla mi vousata brada az na vestu, kdyz jsem.videl vysledek.
Voala, nafoukal jsem poradne a zacalo to fungovat.
Naposledy editováno 19.10.2017 10:55:05
1 reakcí na tento příspěvek Taky vám tak plave?
spis me vadil obcas smrad po benzinu za jizdy,vi nekdo proc?diky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 26 | 4.8.2024 v 17:01 PierGS |
Houpají otáčky na volnoběh, pocukáv... [1, 2] KTM 1190 Adventure | Fichtloš | 33 | 17.7.2024 v 07:52 Hillman |
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |