bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Houpají otáčky na volnoběh, pocukává
17.2.2022 v 22:50
Ahoj, mam problem u me ktm 1190 adventure, r.v. 2015, najeto 21 000 km. Celou lonskou sezonu jsem jezdil bez problemu, najeto 7000 km. Ted najednou z niceho nic zacaly houpat otacky na volnobeh, pri jizde motorka cuka, je to citit hlavne pri klidne jizde treba ve meste. Obcas i vystreli do sani. Nenapada vas, cim by to mohlo byt? Zkusil jsem dat aditivum do benzinu a dat vervu 100 od benziny, malinko se to zlepsilo se mi zda, ale rozhodne to nevymizelo. Ujel jsem s tim aditivem asi jen 20 km. Motorka je normalne servisovana ? tak je mi to zahadou, nemuze to byt prece nic vazneho, kontrolku motoru to taky nerozsviti. Dekuju moc za rady.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Houpají otáčky na volnoběh, pocukává

20.2.2022 v 19:53 | Nahoru | #31
Rkalis> Právě proto jsem tady nic nevypisoval.

Kdo vyznává VIF náboženství, stejně po mě bude házet kameny.

Do kafé neee! To se pije jak slivovice.

Houpají otáčky na volnoběh, pocukává

27.6.2022 v 09:56 | Nahoru | #32
Rekneme to tak, ze VIF je skutecne prospesna vec, v tom se shodneme asi vsichni. Ale je to tak, jak se vsim.
Jeho predavkovani uz muze byt problem, proto muze mit dost lidi negativni zkusenost.
I kdyby nefugovalo uplne 100% rozpousteni a cisteni, tak minimalne aspon slozka pomahajici bojovat proti negativnim dopadum bioslozek je dost dulezita.
Proste jako biolih tak i ETBE (byt to je ta lepsi varianta) je svinstvo co nema v motorce co delat.

Proc vsichni doporucuji vysokooktanove benziny je jasne. Z principu mivaj mnohem mensi podil svinstva a casto obsahuji aditiva (je jedno jestli VIF nebo konkurecni veci). Druha vec je ze mnozstvi aditivace mozna nevi ani pumpar, co to paliva prodava, ale urcite ho tam nebude nejak extra velka porce - cena aditiva je vyrazne vyssi nez paliva (alespon zatim tomu tak bylo).

Jinak nej volba je asi hledat BA98 Super, kterej u nas ma Eurooil a nebo aspon BA95 bez bioslozky, taktez u stejne pumpy (auta na naftu maj vyhodu, benzinek co ma ruznej Optimal nebo ZERO diesel apod. je mnohem vic). Ale treba jednoho hezkeho dne uz nase pole budou mit zase zelenou barvu travy a zlatavou barvu obili a repka a podobny hnusy z nich zmizi (a nebudem muset cele jaro a leto umyvat nase nazloutle milacky).

To cukani u 1190 muze byt cimkoliv, kdyz vyloucime vytahanej retez, tak sani vzduchu, ty podivne vyreseny klapky, starej benzin po zime, zanesenej filtr, .... ais bych vazne poptal nekoho s diagnostikou, jestli se neukaze neco mimo standardni hodnoty a pak patral dal. Treba to bude nejaka prkotina.

Ja treba pred lety resil nahle chcipnuti motorky, kdyz sem dolil plnou tak to zase jelo v pohode az zhruba do pulky nadrze. A cim to bylo?
Koleguv synek si hral s kohoutka co propojuji obe pulky nadrze a jeden skoro uplne priskrtil, ale trvalo nam to asi 3 dny, nez nas to trklo.

Naposledy editováno 27.06.2022 09:56:39
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 33 7.4.2024 v 20:09 Vita-Repa
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 63 6.4.2024 v 16:37 pepe100
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 23 1.4.2024 v 12:17 temor
Driblování řídítek KTM 1190 Adventure Fichtloš 23 21.3.2024 v 12:23 Guzo


TOPlist