globalmoto_kveten





Téma: Klasické motorky už neexistují?
 
21.6.2017 v 21:08
Přátelé, pomalu mi dosluhuje můj starý river a tak se začínám rozhlížet po náhradě. Abyste mi rozuměli - hledám klasickou motorku - něco jako boneville, ale tak za poloviční peníze a s polovičním objemem. Ať je to lehké, pohodové a nestojí to jak cvičený tygr.
Kam zmizely ER5, GS500 či CBF500?? Současná CB500F je možná dokonalá, ale pánové z hondy promiňte, hezká není. Ducati Scrambler? možná, ale není nejlacinější ... nebo nějaký z derivátů shineray? romet, jawa, mash, SWM?
SWM vypadá fakt dobře (třeba gran turismo), ale po pravdě, jednu motorku, na kterou neexistují náhradní díly už mám ... a to že SWM vedou lidi co potopili CAGIVU mi na klidu nepřidá ...
Napadá vás nějaká klasická motka (nebo aspoň s kulatým světlem :D) která by byla aspoň od průměrně renomovaného výrobce? Jezdím kolem komína, ale jednou za čas mě to chytne a chci, abych bezpečně (tedy bez poruchy) ujel třeba 8-10.000km ...

Já už si snad koupím vespu, ta je aspoň hezká ...

dík za tipy

PES69

Naposledy editováno 21.06.2017 21:21:40
Předchozí
1 2
Následující

Klasické motorky už neexistují?

21.6.2017 v 21:33 | Nahoru | #1
Kawasaki W800?

Klasické motorky už neexistují?

21.6.2017 v 21:36 | Nahoru | #2
bandit

Klasické motorky už neexistují?

21.6.2017 v 21:48 | Nahoru | #3
Vespu? Na té ti protáhne na vagínu...
Ale souhlasím, že pro člověka co má rád jednoduchou klasiku je problém něco vybrat.
Kde kdo by z těch nových strojů vyházel půlku nepotřebných dílů a stáhl o to cenu.
Kde by ale byla ekonomika s takovou že...

Klasické motorky už neexistují?

21.6.2017 v 21:57 | Nahoru | #4
Tak retro a klasik mas hodně, royal enfield, triumph, norton, i ural. Spis mozna myslis neco jako Yamaha XV950R a podobne typy ktere jsou jen o klasickem vzhledu ale na modernich základech.

2 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

21.6.2017 v 22:27 | Nahoru | #5
trimph asi ano, ostatní jsou hodně mimo mainstream, což je sice dobře, ale rapidně tím klesá dostupnost všeho .. dílů, servisu, ojetin ...
XV950 je dobrý, ale na něj nemám ... to už je street twin lacinější -..

a jak psal Danny3.5- vespa a vagína .. no právě... :D

Klasické motorky už neexistují?

21.6.2017 v 22:32 | Nahoru | #6
BTW, jaký máte názor/zkušenost s tím ShineRay? Je to slušnej oddíl (Chvojkovice - Brod) a nebo spíš nějakej jinej gang??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 06:01 | Nahoru | #7
Pes69>

XJR 1200 / 1300

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 07:22 | Nahoru | #8

Pes69 píše: trimph asi ano, ostatní jsou hodně mimo mainstream, což je sice dobře, ale rapidně tím klesá dostupnost všeho .. dílů, servisu, ojetin ...
XV950 je dobrý, ale na něj nemám ... to už je street twin lacinější -..

a jak psal Danny3.5- vespa a vagína .. no právě... :D

na enfielda jsou díly v pohodě,jen nevím,jestli bych na tom chtěl cestovat

Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 07:54 | Nahoru | #9
Co zrx, inazuma, zephyr?

Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 08:10 | Nahoru | #10
Guzzi V7? V9?
Nebo Suzuki Van Van?

1 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 08:58 | Nahoru | #11
Tady asi nekdo evidentne nejel na Vespe a nevi jak a proc byla konstruovana. Tam vam fakt na koule ani na vaginu nepotahne Jinak pokud hledas novy stroj a klasiku, tak to mas velky problem no. Alespon v ramci Evropy diky stupidum z EU a jejich propojenych brzd, ABS, emisim a podobnym ptakovinam. Nezminil jsi tady to hlavni a to je to kolik do toho chces vlastne investovat, ale pokud jsi se dival na Honda CB500F, tak to je tak cca 150 tis., ale to neni klasika no. Na tvem miste bych se obratil na jednu z par firem co se tomu v CR venuji a sezenou ti youngtimer s najezdem do 20 tis. km. Ale pokud ciste jen nove, tak:

http://www.motoclassic.cz/cz/uvod (ale nevim no, na kvalitu a spolehlivost si stezuji i indove na yt a to uz je co rict )

https://www.kawasaki...KDgpaCVtfXg4MWg4JWQw (ale cena no )

Suzuki asi jedine ten Van Van 200, Inazuma to je takove ani ryba ani rak

Yamaha dost drahe a prilis mnoho elektroniky na muj vkus a SR400 uz bohuzel prestali do EU dodavat kvuli EUR4

Moto Guzzi V7, ale zase cena no....

Od Hondy mozna jeste ten novy Rebel 500, ale to jeste nikdo asi poradne nezkousel

Hyosung GT650i to je spise moderni nahac

Ducati tam se tomu blizi trochu Monster a Scrambler, vse ostatni je cenove dost mimo

Mozna https://www.tipmoto...-700-akcni-cena.html

http://www.benelli-m...cykly/leoncino-trail

Ale pro vylozenou klasikuz toho vseho koncis jen u Kawasaki W800, Royal Enfield a castecne Moto Guzzi V7 a Suzuki Van Van 200

Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 09:01 | Nahoru | #12
Honda Rebel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 09:14 | Nahoru | #13

puffybodie píše: Tady asi nekdo evidentne nejel na Vespe a nevi jak a proc byla konstruovana. Tam vam fakt na koule ani na vaginu nepotahne


Ne úplně dobře jsi to pochopil. Vtip je v tom, že na koule ti opravdu nepotáhne, páč nikdo kdo je má, by na Vespu nesedl

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 09:17 | Nahoru | #14
Danny350> Tak to se hodne pletes Zkus se projet na te klasicke dvoutaktni s razenim na riditkach a povime si

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 09:19 | Nahoru | #15

FJRPEPA píše: Pes69>

XJR 1200 / 1300



Ale zadání bylo něco s polovičním objemem bonnevillu.

To vychází na novou jawu

Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 10:37 | Nahoru | #16
Neni vetsiho klasika:
http://www.motoclass...z/continental-gt-efi


Kafac je tedy dost drahej (pres 170 tisic), ale Bullet EFI - Retro je do 150ti tisic novej.

1 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 12:22 | Nahoru | #17
"Napadá vás nějaká klasická motka (nebo aspoň s kulatým světlem :D) která by byla aspoň od průměrně renomovaného výrobce? Jezdím kolem komína, ale jednou za čas mě to chytne a chci, abych bezpečně (tedy bez poruchy) ujel třeba 8-10.000km ..."

http://www.suzuki.cz...uring/sv650_abs.aspx

Naposledy editováno 22.06.2017 12:23:26

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 12:25 | Nahoru | #18
lecomondo> pokud je zadání takto jednoduché, tak somo, že je z čeho vybírat: triuph, kawa dělá krásnou w800, yamaha, je toho dost.



Ale sám máš gsx750, ta zadání nesplňuje? nebo už je stará a chceš novou?

Naposledy editováno 22.06.2017 12:26:59

2 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 12:56 | Nahoru | #19
Díky všem za tipy! třeba na benelku jsem zapomněl, to je fakt. Na rebelu jsem seděl ve Strašnicích, no nevím. Asi mám ještě malý břicho, malou pleš a krátký fousy ...

GSX 750 má moc válců - ideální je jeden, maximálně zkousnu dva

Triumph, W800 krásný mašiny... ale rád bych, aby mi zbylo i na nějaký ten trip ...

Ojetiny: já se v tom tak "dobře" vyznám, že bych určitě koupil nějakej šrot ....
Youngtimer cesta je, ale nemám se svém okolí moc lidi, kterým bych věřil že motorka je daná do pucu poctivě ....

A jak někdo zmiňoval jawu ... (a chápu, že je to zcela mimo mísu motorek o kterých se tu bavíme), máte někdo zkušenost s shineray? s SWM?

pes69

1 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 13:01 | Nahoru | #20
PetrL3 - to je skopírované zadanie z úvodného príspevku zakladateľa témy a to SV-čko je odpoveď. A Inazuma je dokonalá tá sa meniť tak skoro nebude.

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 13:14 | Nahoru | #21
Pes69> Pokud sam nevis, tak sam za sebe a par lidi i tady v profilech muzu jen a jen doporucit http://www.youngtimermoto.cz/ . Sezenou co budes chtit a v cenove relaci a stavu jaky si reknes a fakt to tak bude. Dokonce jsem ted nezavisle u prodejcu dvou ruznych znacek zjistil, ze je znaji a doporucuji taky lidem co nechteji ty moderni pojizdne pocitace

Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 13:17 | Nahoru | #22
A jinak i tady na serveru najdes pekne kousky http://www.motorkar...&s%5Btyp_pk%5D=1

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 14:44 | Nahoru | #23

lecomondo píše: PetrL3 - to je skopírované zadanie z úvodného príspevku zakladateľa témy a to SV-čko je odpoveď. A Inazuma je dokonalá tá sa meniť tak skoro nebude.



Jo ták, už to vidím

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 14:46 | Nahoru | #24

Pes69 píše: Díky všem za tipy! třeba na benelku jsem zapomněl, to je fakt. Na rebelu jsem seděl ve Strašnicích, no nevím. Asi mám ještě malý břicho, malou pleš a krátký fousy ...

GSX 750 má moc válců - ideální je jeden, maximálně zkousnu dva

Triumph, W800 krásný mašiny... ale rád bych, aby mi zbylo i na nějaký ten trip ...

Ojetiny: já se v tom tak "dobře" vyznám, že bych určitě koupil nějakej šrot ....
Youngtimer cesta je, ale nemám se svém okolí moc lidi, kterým bych věřil že motorka je daná do pucu poctivě ....

A jak někdo zmiňoval jawu ... (a chápu, že je to zcela mimo mísu motorek o kterých se tu bavíme), máte někdo zkušenost s shineray? s SWM?

pes69



No tu jawu sem zmiňoval já, právě pro tu poloviční cenu poloviční oběm (tak znělo zadání). Taky vlastně čína. Je to jednoválec čtyřkilo a nová má stát snad sto litrů?



Naposledy editováno 22.06.2017 14:47:18

1 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 20:58 | Nahoru | #25
no, pokud je prioritou zakladatele spolehlivost, tak bych si nákup youngtimera rozmyslel
pokud ještě k tomu řeší peníze, tak bych si to rozmyslel 2x

Naposledy editováno 22.06.2017 21:11:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 22:37 | Nahoru | #26
JohnnyS08> máš recht Johny, spolehlivost je pro mě víc než výkon... Což teda ale asi bude stát prachy ... Dnes jsem se byl podívat na scrambler icon, design fakt pěknej. Akorát se mi nechce dávat 1/4 mega za mašinu... Když si představím, kolik by za to bylo piva....

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

23.6.2017 v 00:20 | Nahoru | #27
Pes69> Tak definuj spolehlivost. U mne za vice nez 3 roky nebylo nic treba krome vzduchoveho filtru, oleje, brzdovky, montaz benzinoveho filtru za 40Kc a par minut moji prace, svicky bo prechlastane po tom sajrajtu v nadrzi (duvod pro ten filtr na konci), desticky, pakny, retez (ted v pulce napnuti) vsechno pohoda, vymena pojistek a kabelu pod sedlem (vec za par korun, jen jsem kvuli tomu zbytecne rozebral vepredu to "klubko hadu", protoze jsem myslel, ze je problem nekde tam v konektorech a pritom to byl rozsedly kabel pod sedlem ), zarovka parkovacich svetel vepredu a dve fajfky na svicky. Pneu tady v tom rozmeru a znacce vydrzi i 20tis.Asi tak cca 2500 za 3 roky provozu. Naprosto smrtici vydaje. U noveho stroje das tohle klidne jen za prvni garancku

Klasické motorky už neexistují?

23.6.2017 v 15:29 | Nahoru | #28
A co třeba Moto Guzzi Breva 750? Ta je přece krááásná.....

http://www.motorkari...moto-guzzi-breva-750

Naposledy editováno 23.06.2017 15:35:55

1 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

23.6.2017 v 15:52 | Nahoru | #29
Jedina v sucasnosti vyrabana motorka, ktora sa mne osobne paci je CB 1100. Chapem ze zadanie nesplnuje je velka a draha ale vzhlad je tak klasicky ze si zasluzi tu byt :D

1 reakcí na tento příspěvek Klasické motorky už neexistují?

23.6.2017 v 17:31 | Nahoru | #30
Yamaha SR 400 už to byla?

Mám asi měsíc starou informaci, že jeden z distributorů Yamahy (nevím který) má jeden kus skladem. Ale stojí hodně přes 100 tisíc a nemá Euro 4.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist