Téma: Klasické motorky už neexistují?
 
21.6.2017 v 21:08
Přátelé, pomalu mi dosluhuje můj starý river a tak se začínám rozhlížet po náhradě. Abyste mi rozuměli - hledám klasickou motorku - něco jako boneville, ale tak za poloviční peníze a s polovičním objemem. Ať je to lehké, pohodové a nestojí to jak cvičený tygr.
Kam zmizely ER5, GS500 či CBF500?? Současná CB500F je možná dokonalá, ale pánové z hondy promiňte, hezká není. Ducati Scrambler? možná, ale není nejlacinější ... nebo nějaký z derivátů shineray? romet, jawa, mash, SWM?
SWM vypadá fakt dobře (třeba gran turismo), ale po pravdě, jednu motorku, na kterou neexistují náhradní díly už mám ... a to že SWM vedou lidi co potopili CAGIVU mi na klidu nepřidá ...
Napadá vás nějaká klasická motka (nebo aspoň s kulatým světlem :D) která by byla aspoň od průměrně renomovaného výrobce? Jezdím kolem komína, ale jednou za čas mě to chytne a chci, abych bezpečně (tedy bez poruchy) ujel třeba 8-10.000km ...

Já už si snad koupím vespu, ta je aspoň hezká ...

dík za tipy

PES69

Naposledy editováno 21.06.2017 21:21:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasické motorky už neexistují?

22.6.2017 v 22:37 | Nahoru | #1
JohnnyS08> máš recht Johny, spolehlivost je pro mě víc než výkon... Což teda ale asi bude stát prachy ... Dnes jsem se byl podívat na scrambler icon, design fakt pěknej. Akorát se mi nechce dávat 1/4 mega za mašinu... Když si představím, kolik by za to bylo piva....

(reakce na) Klasické motorky už neexistují?

23.6.2017 v 00:20 | Nahoru | #2
Pes69> Tak definuj spolehlivost. U mne za vice nez 3 roky nebylo nic treba krome vzduchoveho filtru, oleje, brzdovky, montaz benzinoveho filtru za 40Kc a par minut moji prace, svicky bo prechlastane po tom sajrajtu v nadrzi (duvod pro ten filtr na konci), desticky, pakny, retez (ted v pulce napnuti) vsechno pohoda, vymena pojistek a kabelu pod sedlem (vec za par korun, jen jsem kvuli tomu zbytecne rozebral vepredu to "klubko hadu", protoze jsem myslel, ze je problem nekde tam v konektorech a pritom to byl rozsedly kabel pod sedlem ), zarovka parkovacich svetel vepredu a dve fajfky na svicky. Pneu tady v tom rozmeru a znacce vydrzi i 20tis.Asi tak cca 2500 za 3 roky provozu. Naprosto smrtici vydaje. U noveho stroje das tohle klidne jen za prvni garancku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist