Naposledy editováno 16.06.2017 23:05:35
Dotaz 1: ten cinkavý zvuk z airboxu - má to nějaké řešeni?
Dotaz 2: občas jsem v lese zastavil a podíval se do tabletu do mapy kam vede lesní cestička. Když jsem otočil klíčkem, tablet se vypnul a bez klíčku nešel nahodit. Má to taky řešeni?
Dotaz 3: na levé straně tabletu odspodu je nějaký gumový průstup. Nebo to je krytka zásuvky? Když průstup, k čemu je?
Dotaz 4: bude enduro neRallye verze bez štítu a tabletu za nějakou rozumnější cenu, blížící se SWM R650RS? (Cca 180tis)
Naposledy editováno 17.06.2017 08:45:20
1: jezdil jsi na motorce s racing kitem,kde je otevřený filtr a hodně otevřený airbox, někdo tenhle zvukový projev považuje za drsný,líbí se ,někomu ne..
2: určitě, motorku nevypínat klíčkem, celá motorka je navržena tak,že stačí vypnout bezpečnostní "chcípák", tudíž neběží motor a nesvítí ani světla - zůstává však elektrika do tabletu,budíku a hlavně na ventilátory chladičů když je třeba..klíčkem vypnout opravdu až když se jedná o delší konec jízdy...
3: je to 12v zásuvka s vodotěsnou krytkou
4: Verze R v produkci nebude, hlavním důvodem je i spolupráce s SWM a použítím motoru...Jelikož PR7 je opravdu "rally" motorka a SWM žádnou takovou v produkci nemají,uvolnili motor pro AJP..
Nicméně přední kokpit lze demontovat poměrně snadno - drží na 4 šroubech a nasadit masku na vidlice přes gumové objímky.. celkově domontáž předku je rychlá, 4 šrouby a konektor - např. pro převoz motorky v malých osobní dodávkách kam se kuli kokpitu nevejde... dalším aspektem je proč ho ale sundavat,vydrží poměrně hodně a na hodně extreme enduro je ta motorka těžká.. a i ergonomicky postavená spíše na rychlejší věci..
Co se týče ceny - za tu motorku není špatná - opravdu má na sobě komponenty první třídy a je navíc kompletně připravená pro dálkové přesuny,rally atd... nemusí se dokupovat větší nádrž, držáky, kokpit atd...
porovnávat např. s husqvarnou 701 úplně nejde - je to pořád trochu jiná motorka - má trochu jinou stavbu,jiné zařazení, jiné zdvihy tlumení atd... a samozřejmě svojí roli hraje velikost produkce..
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
Streetmoto píše: A pokud byste měl někdo zájem o testovací jízdu, máme pro Vás připravené stroje u nás v Plzni , po tom v Liberci u prodejce ROCKWAY a pak v Třebíči u Motosport Třebíč . stačí si zavolat a domluvit termín..
Kolik se dává záloha? A bude testování (nebo zase nějaká akce) i v Králíkách?
Ještě k příspěvku #2, plánuje se třeba i nějaká společná distribuce s SWM?
Naposledy editováno 17.06.2017 21:57:06
Co se týče výkonu záleží v jakém setupu je motorka... tu co používáme jako předváděcí máme s výfukem DOMA racing , race jednotkou a otevřenější airbox - tady počítej výkon cca 63 koní.. když motorka opouští továrnu v homologované plně škrcené verzi má cca 50 koní ..pak se dá kombinovat jednoduše..
nemám zkušenosti ze skutečného endura, ale lákají mě offroudovější cesty v Rumunsku (cca 50 % mimo silnice), západní Balkán (40 % mimo silnice) a Španělské a Portugalské šotoliny (50 - 70% mimo silnice). Mimo tyto výlet jízda spíš po silnici a málo off. Za rok nebo rok a půl bych chtěl taky zkusit Maroko a tam bych jel rád hodně mimo asfalt.
Má smysl uvažovat o PR7 nebo se mám radši podívat po standardních cendurech, které šotolinu zvládnout a na delší cestování jsou pohodlnější?
Obávám se totiž, že PR7 nebude moc pohodlná na delší sezení a při cestování ve dvou to asi nepůjde vůbec co? Ta sedačka na fotkách vypadá stejně jako na normálních endurech. Je to tak?
Dala by se vyrobit 2. sedačka na pohodlnou jízdu ve 2 na výlet nebo dovču a potom bych si to přehodil pro endurovější vyjížďky?
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
Asi to na velké cestování nebude a ve dvou už vůbec ne. Je to prostě pro ty dobrodruhy, kteří neustále pláčou u všech článků, jak ty cendura jsou čímdál tím víc na silnici a jsou narvaný elektronikou, ale když se ukáže AJP PR7, tak si ho stejně nekoupí. Zajímalo by mě kolik se jich ve finále prodá.
Já bohužel koukám pro cestovním komfortu, takže v případě jednobuchu bych musel spíš koukat na SWM nebo tak podobně.
motorka je to lakava a premyslim vymenit to za tenerku. Nicmene mel bych par otazek, ktere snad nekdo z Vas muze zoodpovedet:
-jake jsou servisni intervaly (vymena oleje, vzudochoveho filtru, svicek, nastaveni ventilu, atd.)
-jaky se pouziva vzduchovy filtr - molitan jako u krosek, nebo je tam nejaky "papirak" ala silnicky
-kde se daji koupit filtry - muzete poslat nekdo odkaz
-kdyz budu mit Rally kit (predpokladam ze to chce mit asi kazdy, ptz 28PS je asi otrava) jak je to s technickou. V Nemecku to s Rally kitem neprojde
-Kolik stoji nosice na brasny a kde se daji koupit
-jak je to se zarukou - 2 roky i pri pouziti motorky na rally
-zkousel nekdo z Vas nahradit elektronicky roadbook normalnim - jsou nejake problemy
-mate nekdo servisni manual k dispozici
Predem dikas za odpoved ... paklize se nekdo najde a odpovi
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
Nosiče by měl být schopen dodat přímo prodejce. Záruka je 2 roky.
Test od Sršně
Naposledy editováno 17.11.2017 22:26:18
Těch 5 tis na olej mi přijde úplně v pohodě. Třeba starý (dobrý) Dominator 650 měl výměnu po 3 tis. A to není žádný ostrý enduro.
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
Motorky testovací jsou teď v Liberci, Plzni ...v Třebíčí je ukázková nerozjetá... Opravdu je teď rally Kit (řídící jednotka, kryt airboxu a kompletní výfukový systém DOma racing v hodnotě 28tis v ceně ) ... filtr je tam pratelný, něco jako KN...tady je od BMC..
Servisní intervaly uvádíme olej na 5000km, jelikož je to motorka a je to ideální pro životnost stroje..samozřejmě vydrží mnohem déle,ale kdo se zajímá trochu o oleje a udržitelnost jejich adetiv v sobě,tak ví,že ty dnešní long life po 30tis km je blbost..lepší to udělat dřív...Nicméně neznamená to,že když pojedete někde marockou pouští a budete mít 5000km že motorka neujede už ani km...
Montáží Race kitu se neztrácí záruka !! vysvětlení : motorka je EURO IV tudíž s homologovanými svody a výfukem a jednotkou je kuli emisím někde na 45 HP... Race jednotka dovolí motoru "dýchat tak jak má " a trochu v kominaci s laďákem ji oživý..výkon je pak okolo 63 koní a jede fakt dost !!
Co se týče zahraničí, sám jsem projel jižní Evropu na PR7 - v setupu : race jednotka,race svody bez katu a na nich origo výfuk..výkon pořád skvělý,hluk menší a výfuk z hologací,takže nikde žádný problém...A spotřeba při toulkách Itálií,Chorvatskem atd kolem 4litrů.. S race výfukem, když ji dávate za uši jsem se nedostal víc jak 6,5l/100km..
Jo ještě jak to pročítám,tak 28HP je jen v TP..výkon je vyšší..
V základu není roadbook,ale je to nerozbitný tablet s Android systémem...je tam pro to ,že držák je ready pro roadbook a ICO a je tam i elektřina která napájí tablat..TAblet tam dáváme v ceně,kdo che roadbook,použije stávající držák..
Jinak na cestování mi byla mnohem pohodlnější než např. starý Transalp,kterého mam taky doma..sedlo je akorát tvrdé ale musíte si občas stoupnout a narovant nohy a vyvětrat se a ve stoje je opravdu boží,kdyby to šlo jezdil bych furt ve stoje
Každopádně to chce si sednout a zkusit sami...recenze a povídání je fajn pro náčrt ,ale chce to zkusit, někomu to nemusí padnout vůbec a někdo si bude chrochtat blahem..
nosiče zavazadel máme skladem v Plzni i v Liberci...vypadá to asi takhle:
Kdyžtak pište další dotazy,odpovím teď rychleji..
Naposledy editováno 28.11.2017 09:21:56
Kdyz si budu menit olej sam/provaden udrzbu ma to nejaky vliv na zaruku? Co je pro me spis dulezite, jaka je dostupnost nahradnich dilu / spotrebni material. Trerba jsem na netu nenasel zadnej manul, kde bych se dozvedel jaky olejovy filtrt, jake svicky,...atd. je neco takoveho? da se to poslat?
K tem nosicum. Nevypadaji spatne. Co je to trubku - 18mm? a kolik takova sranda stoji ... taky jsem k tomu nic na netu nenasel. Muzes poslat odkaz - muze byt i anglicky ci nemecky.
je na Tebe nejaky what´s up kontakt?
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
Spíš by mě zajímala přibližná cena první, druhé... garanční prohlídky.
Naposledy editováno 06.12.2017 16:41:31
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally
buqvar píše: Sylver> Ja mel versyse taky - akorat predchozi model. Super motorka. No ja mam na blbnuti betu rr 400 a normalni jezdeni tenerku (tu velkou). postupem casu zjistuji, ze neprotrebuji tolik koniku, a ze pro me jsou rozhodujici jine faktory. Nicmene premyslim o tom, ze dam tenerku pryc a sel bych bud do PR7 a nebo do KTM 690/HUsqvarna 701
Přesně ¨jsem podobného názoru . Akorát já mám jako lehkou na to blbnutí v terénu GG ec 300 r . Sylver AJP PR 7 zrovna na nějaké velké blbnutí není na to mají spíše PR 5 . PR 7 není špatná ale těch peněz škoda že nemám velkou garáž a tiskárnu pěněz .Mate nekdo srovnani KTM vs PR7?
Sice je to v nemcine, ..... pro me zajimavej clanek
http://baboons.de/sp...7-ein-harter-brocken
a jeste jeden clanek .... a jak jinakk nez v nemcine
http://www.crossover...r_012017_ajp_pr7.pdf
Naposledy editováno 08.12.2017 08:50:59
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
K výměně oleje - motorka má předpis KM a čas .. ale pokud někdo chce,nebo musí udělat výměnu dříve,určitě nezakazujeme...
TomasK7> Kdyz to tak vezmu, jak pises, tak rozhodujici asi nebudou jizdni vlastnosti/dovednosti motorky, ktere jsou z meho pohledu podobne, ale budou to ty veci okolo. No a to je dostupnost servisu, nahradnich dilu, prislusenstvi,... . Vic se mi libi PR7, ale .... jo a u KTMky mas vetsi vyber ojetin.
Streetmoto>jestli te chapu dobre, tak by Ti jako prodejci nevadilo, kdybych si delal udrzbu sam (vymena kapalin, filtru, atd.) a nemelo by to vliv na garanci (zaruku). Mohl by jsi me poslat nejaky manual, nebo workshop manual - kouknul bych se, co je tam za filtry atd a jak je to s dostupnosti.
Jo a kdyby neko chtel vymenit KTM/Husku/PR7 za tenerku, tak dejte vedet .... v terenu nejeta samozrejme
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally
V Listopadu jsem přišel při nehodě a nohu a uvažuji o něčem lehčím na off-road naž je Královna (XRV 750).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlak v pneu v chladném počasí [1, 2] Honda CB 1000R, AJP PR7 | Šógun_ | 58 | 4.11.2022 v 17:21 Ariete |