globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: AJP PR7 650 rally
16.6.2017 v 23:04
Vše o PR7 - Ahoj, už máme prodáno několik kusů a spousty vlastních zkušeností, recenzí od zákazníků ... rádi odpovíme na všechny dotazy, at už technické či z provozu po půl roce zkušeností.....

Naposledy editováno 16.06.2017 23:05:35

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

28.11.2017 v 09:18 | Nahoru | #1
Ahoj...omlouvám se za odmlku ... K dotazům :
Motorky testovací jsou teď v Liberci, Plzni ...v Třebíčí je ukázková nerozjetá... Opravdu je teď rally Kit (řídící jednotka, kryt airboxu a kompletní výfukový systém DOma racing v hodnotě 28tis v ceně ) ... filtr je tam pratelný, něco jako KN...tady je od BMC..
Servisní intervaly uvádíme olej na 5000km, jelikož je to motorka a je to ideální pro životnost stroje..samozřejmě vydrží mnohem déle,ale kdo se zajímá trochu o oleje a udržitelnost jejich adetiv v sobě,tak ví,že ty dnešní long life po 30tis km je blbost..lepší to udělat dřív...Nicméně neznamená to,že když pojedete někde marockou pouští a budete mít 5000km že motorka neujede už ani km...
Montáží Race kitu se neztrácí záruka !! vysvětlení : motorka je EURO IV tudíž s homologovanými svody a výfukem a jednotkou je kuli emisím někde na 45 HP... Race jednotka dovolí motoru "dýchat tak jak má " a trochu v kominaci s laďákem ji oživý..výkon je pak okolo 63 koní a jede fakt dost !!
Co se týče zahraničí, sám jsem projel jižní Evropu na PR7 - v setupu : race jednotka,race svody bez katu a na nich origo výfuk..výkon pořád skvělý,hluk menší a výfuk z hologací,takže nikde žádný problém...A spotřeba při toulkách Itálií,Chorvatskem atd kolem 4litrů.. S race výfukem, když ji dávate za uši jsem se nedostal víc jak 6,5l/100km..
Jo ještě jak to pročítám,tak 28HP je jen v TP..výkon je vyšší..
V základu není roadbook,ale je to nerozbitný tablet s Android systémem...je tam pro to ,že držák je ready pro roadbook a ICO a je tam i elektřina která napájí tablat..TAblet tam dáváme v ceně,kdo che roadbook,použije stávající držák..
Jinak na cestování mi byla mnohem pohodlnější než např. starý Transalp,kterého mam taky doma..sedlo je akorát tvrdé ale musíte si občas stoupnout a narovant nohy a vyvětrat se a ve stoje je opravdu boží,kdyby to šlo jezdil bych furt ve stoje
Každopádně to chce si sednout a zkusit sami...recenze a povídání je fajn pro náčrt ,ale chce to zkusit, někomu to nemusí padnout vůbec a někdo si bude chrochtat blahem..
nosiče zavazadel máme skladem v Plzni i v Liberci...vypadá to asi takhle:


Kdyžtak pište další dotazy,odpovím teď rychleji..

Naposledy editováno 28.11.2017 09:21:56

(reakce na) AJP PR7 650 rally

6.12.2017 v 14:33 | Nahoru | #2
Streetmoto> dikas za odpoved. S tou vymenou oleje nemam zas takovy problem. ja ho menim na svoji krosce po 20 motohodinach. ... a olej zase neni takova financni polozka.
Kdyz si budu menit olej sam/provaden udrzbu ma to nejaky vliv na zaruku? Co je pro me spis dulezite, jaka je dostupnost nahradnich dilu / spotrebni material. Trerba jsem na netu nenasel zadnej manul, kde bych se dozvedel jaky olejovy filtrt, jake svicky,...atd. je neco takoveho? da se to poslat?

K tem nosicum. Nevypadaji spatne. Co je to trubku - 18mm? a kolik takova sranda stoji ... taky jsem k tomu nic na netu nenasel. Muzes poslat odkaz - muze byt i anglicky ci nemecky.

je na Tebe nejaky what´s up kontakt?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlak v pneu v chladném počasí [1, 2] Honda CB 1000R, AJP PR7 Šógun_ 58 4.11.2022 v 17:21 Ariete


TOPlist