Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
D-fens píše: jéé na tom principu pracuje fixírka
co to je fixirka ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Zlesa píše: jj, stejně jako turbo....
nerikej me ze to neni petrumr
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: felixxx: kdopak ti taková moudra pověděl
Víš že benzín bude z trysek stříkat i když odpojíš motor a zapojíš na stranu sání fukar?
Venturiho efekt víš co je?
jo fénem zkouším karbec běžně, ale vhánět tlak do karbecu u seriových motorek k ničemu nevede,
když tak dej odkaz jak někomu náporové sání do karbecu zvedá brutálně výkon at se nějakému moudru přiučím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Zlesa píše: jj, stejně jako turbo....
nikdy jsem neviděl že by někdo turbem vháněl tlak do karburátoru, ty turba točí třeba 200.000 za minutu a valí tlak O,6 až 1,2 atm, při tomto tlaku karbec nemúže fachčit,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
felixxx píše: nikdy jsem neviděl že by někdo turbem vháněl tlak do karburátoru, ty turba točí třeba 200.000 za minutu a valí tlak O,6 až 1,2 atm, při tomto tlaku karbec nemúže fachčit,
Tak si to dostuduj, to, že tys to neviděl neznamená, že to neexistuje... Např starý Renault 5 Turbo, první Turba byli udělaný tak, že karburace byla před Turbem a Turbo sálo hotovou směs což nebylo ideální, pozdější modely R5 a zároveň R18 Turbo a Fuego Turbo používali systém kde Turbo plnilo do karburátoru, zde byla použito el. čerpadlo paliva a regulátor tlaku benzinu který udržoval tlak benzinu v plovákové komoře o pár desetin baru nad aktuálním plnícím tlakem Turba...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Fugo píše: Tak si to dostuduj, R18 Turbo a Fuego Turbo používali systém kde Turbo plnilo do karburátoru, zde byla použito el. čerpadlo paliva a regulátor tlaku benzinu který udržoval tlak benzinu v plovákové komoře o pár desetin baru nad aktuálním plnícím tlakem Turba...
výhodou těchto systémú bylo, že nikdy spolehlivě nefachčili, byly velmi náročné na drahý servis a za pár let je vyřadili s z chovu, spíš výplod bujné fantazie se kterou se přes třicet let nikdo nezabývá
Naposledy editováno 27.04.2017 17:37:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
E:Myslim ze to mel i citroen BX sk.B
Naposledy editováno 27.04.2017 17:22:52
2 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Zlesa píše: felixxx> jj tenhle system mel treba jiz zmineny R5. A to i v soutezni verzi pro skupinu B. Patril ve sve dobe na spici
E:Myslim ze to mel i citroen BX sk.B
dobrý a znáš nějaký seriový motor? nebo motorku kde by se do klasického karbecu honil náporem nebo trubem vzduch?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
_zdenda_ píše: Vidím tu samého odborníka na palivovou soustavu. Co takhle poradit nějaké konkrétní externí (inline) palivové čerpadlo + regulátor 3,5 atm, malé, lehké, na 12V, cenově dostupné - klidně čína. Život na tom záviset nebude, ale mělo by být trošku funkční. Mělo by to krmit dvouvál 115 koní, takže aby to mělo přiměřený průtok.
znám jen do auta inline pak filtr s regulátorem, cenově do dvou tisíc ale nejsou malé, mám se ti podívat?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
_zdenda_ píše: Vidím tu samého odborníka na palivovou soustavu. Co takhle poradit nějaké konkrétní externí (inline) palivové čerpadlo + regulátor 3,5 atm, malé, lehké, na 12V, cenově dostupné - klidně čína. Život na tom záviset nebude, ale mělo by být trošku funkční. Mělo by to krmit dvouvál 115 koní, takže aby to mělo přiměřený průtok.
uz jsme se ptal myslim ze to je o stranku pred. Jestli myslis nahradu za trkac KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
gugo píše: uz jsme se ptal myslim ze to je o stranku pred. Jestli myslis nahradu za trkac KTM
To co jsi se ptal ty je nízkotlaké čerpadlo pro karburátory, tohle je jiné - má mít vyšší tlak pro vstřikování a také trošku jinou funkci - drží okruh natlakovaný pořád a regulátor vrací benzín hadicí zpátky do nádrže.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Naposledy editováno 27.04.2017 18:27:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
řešil sjme to na 690 - kde kvůli špíně odchází a originál je nesmyslně drahý - tohle si z číny objednáš za pár stovek a máš připravenou nádradu
u 990 bych ale prvně vyměnil filtry a pak změřil tlak v hadici ke vstřikovači - když bude tlak s novými filtry OK tak čerpadlo ještě vydrží, jinak jede to i na nižší tlak - problém nastaně až s eot vychodí moc nebo zadře nebo ucpe fitr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 19 | 20.9.2024 v 18:32 PIGO |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |