Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 18:25 | Nahoru | #1

gugo píše: uz jsme se ptal myslim ze to je o stranku pred. Jestli myslis nahradu za trkac KTM



To co jsi se ptal ty je nízkotlaké čerpadlo pro karburátory, tohle je jiné - má mít vyšší tlak pro vstřikování a také trošku jinou funkci - drží okruh natlakovaný pořád a regulátor vrací benzín hadicí zpátky do nádrže.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 18:29 | Nahoru | #2
_zdenda_> jo ja zapomel ze mas 990 ta hlava
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom Niki76 0 Dnes v 11:44 Niki76
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom Bundik17 19 20.9.2024 v 18:32 PIGO
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom IvanJJ 6 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 macumba 32 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 13 13.9.2024 v 13:58 _Michal


TOPlist