Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Zlesa píše: felixxx> jj tenhle system mel treba jiz zmineny R5. A to i v soutezni verzi pro skupinu B. Patril ve sve dobe na spici
E:Myslim ze to mel i citroen BX sk.B
dobrý a znáš nějaký seriový motor? nebo motorku kde by se do klasického karbecu honil náporem nebo trubem vzduch?
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
felixxx píše: dobrý a znáš nějaký seriový motor? nebo motorku kde by se do klasického karbecu honil náporem nebo trubem vzduch?
R5 turbo bylo seriove auto se seriovym motorem, Volvo 240 turbo se delalo i v kombiku ... takovych aut byla spousta, ze o tom nic nevis neznamena nic.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | Dnes v 06:37 Roman987 |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | Včera v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |