Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
řešil sjme to na 690 - kde kvůli špíně odchází a originál je nesmyslně drahý - tohle si z číny objednáš za pár stovek a máš připravenou nádradu
u 990 bych ale prvně vyměnil filtry a pak změřil tlak v hadici ke vstřikovači - když bude tlak s novými filtry OK tak čerpadlo ještě vydrží, jinak jede to i na nižší tlak - problém nastaně až s eot vychodí moc nebo zadře nebo ucpe fitr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | Včera v 06:37 Roman987 |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |