1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
Když vytáhnu svíčky před jízdou tak je mám taky mokré a startuje na brnk
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
E: během pokusu o nastartování se ti hladina v plovákové komoře srovná a po osušení svíček už startujes s normální hladinou.
Naposledy editováno 24.04.2017 13:57:55
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
Na chalupě musím taky nahřívat svíčku v sekačce před sekáním. prostě nezapálí ale kdybych se toho lanka utahal...
Jak ji prohřeju a opálí se nad hořákem tak na potažení blafne... Ta svíčka tam je už 10 let a já si nikdy nezapíšu jaký je to typ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Géeso se uchcává
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
panTerek píše: Co kupuješ za svíce? Tipuju nějaký NGK iridiovky? Kup obyč brisky a budeš mít klid A Nitro Power Super Racing Mega Ultra benzín je taky jen placebo Stačí netankovat ve starejch JZD...
nejak tak ale dulezite je ze je ultra
Sekac> jakmile se svicka jednou uleje je s 90% po ni!!! A chlapci s ngk jsou v tomhle mistri
Proste vyndam karbce , vycistim, zkusim je venku z motorky, hladinky OK. Zandam je, pripojim, nastrojim, nastartuju vse ok, Chvili jedu OK. Prijdu k tomu druhej den, a znicehio nic si jeden karbec zacne uchcavat prepadem, pak zas nic. Doted jsem uplne presne nepochopil cim to bylo, jedinej napad mam, ze plovaky drhly o stenu karbce, ale jsitej si tim nejsem. PO asi 10 pokusu to zvdaly karburatory a nejak se umravnily.
sekáčmagor píše: HornisGSX> No a kolikrát je podle Tebe optimální než se vymění?2x? To jako nové svíčky co čtrnáct dní při nájezdu cca 200km?
Tady nejde o to že svíčka bude špatná po 200 km/14-ti dnech. Jde o to že jsi jí/je mohl nedopatřením ulít a teď už je po nich. Když pročteš diskuzi o svíčkách Brisk uvidíš že ty dnešní kousky a je jedno od jaké značky jsou kvalitou skoro na úrovni výrobků z číny .
Není to zas taková investice a s vyýměnou máš bohaté zkušenosti když před jízdou můsí stejně ven
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
ač jsem se dival jak dival,nikde jsem zatim žádný nátrubek,kam hadičku nasunout,žádný nenašel 😕 budu rád za každou radu,či obrázek zapojení hadic na GS750
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
K podtlakovemu ventilu paliva vede prostredni hadice co je mezi druhym a tretim karburatorem. Ta jedina dela podtlak pro ovladani...ty dve krajni jsou odvetrani karburatoru a vedou volne pod sedlo.
Čau chlape, mám teď snad stejný problém.
Se samým typem motorky.
Když napojim hadice s karburatoru na palivový kohout, a o tocim na PRI, tak se karbose prechlastaji a teče s nich benzín.
Pak tam je třetí hadice a to už vůbec nevím kde to mám zapojit. Nebo to je na ovzdusněni asi blbost co.?
Moc se v motorkach nevyznám ,ale chci.
Karbose jsou vyčistiné,palivový kohout novej.
Dik za radu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení karburátoru Suzuki GS 750 Suzuki GS 750 | cert205 | 12 | 26.5.2022 v 19:32 moty74 |
Sháním šrouby na Suzuki Suzuki GS 750 | gsx-goes-to-cbr | 4 | 27.7.2020 v 18:08 Jonáš90 |
Klasické Japonského Stroje jako prv... Honda CB 750, Honda CB 500, Suzuki GS 750, Yamaha RD... | Agalamaga | 29 | 20.6.2019 v 11:59 Dodo1976 |
Koupím něco na odstranění rzi z chr... Suzuki GS 750 | sid49 | 21 | 25.1.2018 v 13:57 Velkostatkar |
oprava tachometru Suzuki GS 750 | spéca | 4 | 4.1.2018 v 22:01 GL1 |