globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Géeso se uchcává
24.4.2017 v 13:29
Pokud jezdím denně tak to startuje normálně.Pokud to pár dní stojí tak to nenatočím vždy jsou mokré svíčky.Benzín V power Nitro Plus Racing,seřízení 100%ně OK,karburátory po ultrazvuku,v nich nové sady Keyster a stejně je to na pikaču.Po pár dnech musím vytáhnout svíčky "vysušit plamenem" a pak to chyne okamžitě.Řešil někdo něco takového?

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává

30.8.2017 v 05:55 | Nahoru | #1
Tak uz vyřešeno..
K podtlakovemu ventilu paliva vede prostredni hadice co je mezi druhym a tretim karburatorem. Ta jedina dela podtlak pro ovladani...ty dve krajni jsou odvetrani karburatoru a vedou volne pod sedlo.

(reakce na) Géeso se uchcává

13.9.2020 v 13:48 | Nahoru | #2
MirekBT1100>
Čau chlape, mám teď snad stejný problém.
Se samým typem motorky.
Když napojim hadice s karburatoru na palivový kohout, a o tocim na PRI, tak se karbose prechlastaji a teče s nich benzín.
Pak tam je třetí hadice a to už vůbec nevím kde to mám zapojit. Nebo to je na ovzdusněni asi blbost co.?
Moc se v motorkach nevyznám ,ale chci.
Karbose jsou vyčistiné,palivový kohout novej.
Dik za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojení karburátoru Suzuki GS 750 Suzuki GS 750 cert205 12 26.5.2022 v 19:32 moty74
Sháním šrouby na Suzuki Suzuki GS 750 gsx-goes-to-cbr 4 27.7.2020 v 18:08 Jonáš90
Klasické Japonského Stroje jako prv... Honda CB 750, Honda CB 500, Suzuki GS 750, Yamaha RD... Agalamaga 29 20.6.2019 v 11:59 Dodo1976
Koupím něco na odstranění rzi z chr... Suzuki GS 750 sid49 21 25.1.2018 v 13:57 Velkostatkar
oprava tachometru Suzuki GS 750 spéca 4 4.1.2018 v 22:01 GL1


TOPlist