1 reakcí na tento příspěvek Start po zimě
E: Sice se mi párkrát podařilo DOČASNĚ oživit i NGK, ale asi to nestojí zato. Již zde výše zaznělo, vyhřát je na nějaké plotně. Já je léčil otevřeným plamenem. Zapalovač, vařič... to je jedno, prostě velmi velké vedro. Ve válci je oheň taky otevřený a navíc tlak.
Naposledy editováno 02.03.2017 23:26:38
1 reakcí na tento příspěvek Start po zimě
1 reakcí na tento příspěvek Start po zimě
Co se týče benzínu Natural 95, tak to je už asi neřešitelný problém v celé ČR.
Problém je v tom, i když nám odběratelům dodavatelé tvrdí, že to není pravda - ŘEPKA, ŘEPKA, ŘEPKA.
Starty po delším stání není problém. Problém je v tom, co čepujeme a věřte, že je úplně jedno, u které společnosti čepujeme.
Je to všude stejné .
Stroj, který má dva a víc válců - je jedno, jaký obsah - trpí špatným , nekvalitním benzínem - když delší dobu stojí a benál se netočí v karbecech a usadí se v nich bordél z řepky a nalepí se všude a ucpe trysky, nebo přicpe.
Motory, které mají CUPÁK - vím, že to už není, tak aspoň ZAHLCOVAČ - tak takový problém až tak mít nemusí. Také záleží na typu karbece.
Jsem už starý chlap, tak z vlastní zkušenosti vím, že když nenastartuji motorku asoň jednou za měsíc, tak nastane problém, který se vždy sám nevyřeší - že se to rozběhne samo jízdou.
Nastane demontáž karbeců, ultrazvuk, trysky, atd. - znám to u motorky, co má žena HONDA CBF 600N - karbec.
U mé motorky se to nestává. Mám zahlcovač, nebo nemám HONDU .
Přeji vám krásnou sezónu a děkuji za každou radu.
2 reakcí na tento příspěvek Start po zimě
2 reakcí na tento příspěvek Start po zimě
Chemické rozbory. Kde je PRAVDA?
Benzín - Natural 95
Verva
Shell V-Power Nitro+
Shell V-Power
od různých benzinek - čerpaček.
Všechny vyšly negativně. Lišili se od popisu výrobce, dodavatelů.
Náhrady, které tam být nemají.
A co se týče oktanového čísla, tak to nepasovalo vůbec!!!!!!!!!!! - 6,9 %.
A co se týče ADITIVA, co mají dávat do nádrží majitelé pump, tak to vás už vůbec přesvědčovat nebudu, ale je to bláhová představa .
Toto je realita. Reakce a příspěvky jsou na místě a věřit musíme, ale realita je naprosto jinde.
Píši o pumpách v ČR.
V Rakousku, Německu by si to nedovolili.
ynzha píše: Nesmysl, řepka resp. metylester řepkového oleje se lije do nafty. Do benzínu jde etanol (líh) se kterým je při delším skladování problém (kyslík v molekule reaguje s ostatními složkami benzínu a vznikají z toho v podstatě epoxidy, dělá to žmolky..) Do těch prémiových "stovkových" benzínů se místo lihu lije ETBE (uhlovodík na bázi etheru), který tyto problémy nezpůsobuje.
ETBE se z lihu vyrábí.
Víťan píše: Tak nevím.
Chemické rozbory. Kde je PRAVDA?
Benzín - Natural 95
Verva
Shell V-Power Nitro+
Shell V-Power
od různých benzinek - čerpaček.
Všechny vyšly negativně. Lišili se od popisu výrobce, dodavatelů.
Náhrady, které tam být nemají.
A co se týče oktanového čísla, tak to nepasovalo vůbec!!!!!!!!!!! - 6,9 %.
A co se týče ADITIVA, co mají dávat do nádrží majitelé pump, tak to vás už vůbec přesvědčovat nebudu, ale je to bláhová představa .
Toto je realita. Reakce a příspěvky jsou na místě a věřit musíme, ale realita je naprosto jinde.
Píši o pumpách v ČR.
V Rakousku, Německu by si to nedovolili.
hele, dej nějaký odkaz, v tvých emotivních výkřicích se nějak neorientuju, benzín je tu nejspíš tak špatnej, že se bojím vylézt na silnici, jsou asi plné nepojízdných aut a motorek.
Je pravda, že moderní N 95 opravdu parádně zalepuje trysky a to takovou sklovitou hmotou, podobnou epoxidu (původ neznám, chemik nejsem). U mojí 2T 350 to mam zalepený cca po měsíci (hlavně volnoběžnou trysku) a jistě uznáte, jaký by to byl opruz pořád čistit karbec, když si náhodou měsíc vozím své pozadí na jiné krásce nebo je prostě zima.
Výhodou ve všech těch nevýhodách moderního benzínu je určitě to, že jak sajrajty vytváří, tak je taky umí rozpustit. Tj. já to dělám tak, že pokud delší dobu nejedu a vím, že budu potřebovat jet třeba zítra, již dneska napustím plovákovku benzínem, který byl v té nádrži třeba celou zimu (zajisté jen napustím a kohoutek zase zavřu), další den normálně šlápnu a jede to. Dělám to tak už asi 3 roky a za tu dobu jsem snad u ničeho nemusel lést do karburátoru a mazlit se s tryskami.
A abych podpořil svou výpověď i jiným příkladem, tak o víkendu jsem zprovozňoval Yamahu SR 125 té mojí, která úplně stejným způsobem a se starým benzínem stála od října a úplně v pohodě. Na první pokus se motor převalil a hned vrtěl.
Moje Honda VTR také není výjimkou, s tou jedu tak 1x do roka, den předem zaleju karburátory a druhý den vrtí jak za mlada.
Ještě jednu zkušenost s benzínem... klasický N 95 je vůči nádrži dosti korozivní a projeví se to třeba již po dvou letech v nádrži (u veteránů žádná míra), takže do těchto starých srojů, které mam v provozu, ale nejezdím s nimi, tam leju výhradně stooktanový benzín, který tu korozi buď nezpůsobuje, nebo jí způsobuje po mnohem delší době, kdy už ho stihnu v tom veteránu i vyjet .
ynzha píše: Nesmysl, řepka resp. metylester řepkového oleje se lije do nafty. Do benzínu jde etanol ....
máš pravdu samozřejmě, jenom jsem (zřejmě nevhodně) převzal termín pro obecné pančování paliva z minulého příspěvku. My jsme klasickou NAT95 museli přestat lít do letadel, protože to ucpávalo a dokonce rozežíralo hadice.Naposledy editováno 09.03.2017 23:00:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... | Kamioňák_Petr | 4 | 28.8.2022 v 20:24 kratkej01 |
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic | Sofía | 51 | 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov |
Dražba Jawy 650 Limited edition [1 ... 4, 5] Jawa 650 Classic | panTerek | 137 | 4.6.2021 v 06:18 FJRPEPA |
Jawa 350/639 nejde protočit motorem [1, 2] Jawa 650 Classic | Liulic | 37 | 10.11.2020 v 12:11 kerut |
Jak na ventilátor Jawa 650 Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar | Čukot | 3 | 24.9.2020 v 13:28 Johny_R |