rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2018
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2017
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2016
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2015
narozeniny kamarádů
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vlákno pro ty, kteří se svými baťůžky sedlají Dračice, pro jejich kamarády, co sedlají "jiné koně" a měli tu velkou kliku poznat se, zažít společné vyjížďky v sezóně a společná posezení v obdobích psoty-sloty.
Naposledy editováno 04.06.2022 21:03:33
1 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
Těch tvých fotek je na pokecání víc, ale tyhle mi do svého alba stačí. Bych taky moh přijít do řečí, jak si vůbec můžu dovbolit pustit ven fotky, který máš pod Rkem
1 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
2 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
Dawes píše: Jak by tomu řešení asi říkali naši předkové z dob Kárla 4... Výchcalník??
Kdyby Martin průvodce rozšířil l. prohlídkovej okruh o toto nádvoří, možná by v hradních análech našel zmínku o tomto zařízení a jeho správném pojmenování. Možná by nebylo od věci změnu, resp. rozšíření l. okruhu navrhnout správě hradu. ((Rozšíření, které nebude mít dopad na cenu vstupného!!. Oni by pak mohli taky za vstupenku potom chtít i 300 Kč. A to bych jako důchodce nepřekousnul))
A dle vyjádření pana motodoktora to bude hodně brzo hotové (JUCH).
Takže honem letim do dílny rozebrat bráchovo babettu, abych měl místo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
3 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
1 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
Pro ostatní: Kdo v této minianketě tipoval na Der šmejdLeftHande HomeWerke Šponovák na řetěz, tipoval dobře Holt golde čechiše hande od hnoje
Kawa2:
Motor MOTORKY má dva válce. Jinak je rozbitej. Ty dva válce jsou do Vé. Jinak jsou rozbitý. Na pořádnej motor stačí pět kvaltů, jinak je to rozbitý. Stačily by tři (něco mezi 2 a 3, 4 a 5). Ale to by se blbě počítalo na prstech jedný ruky a někteří méně myslící by si museli amputovat prsty, aby si spočítali zařazenej kvalt.
Z MOTORKY nepadaj díly za jízdy, jen občas trochu hoří
Naposledy editováno 16.02.2017 22:00:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
Naposledy editováno 17.02.2017 09:44:58
2 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
Kawadědek píše: Dawes> No dobře, taky přiznám barvu . Když je toho víc, klidně něco můžeš (můžu) ztratit
Otíku, pozor! Aby ti neulítla ta nová rádiovka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
1 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
3 reakcí na tento příspěvek Beda a kamarádi
dneska jsem přivezl Bubáka ze servisu. Ano, trvalo to JEDEN DEN.
Výměna pružin v předních vidlích, výměna gufer a futer ve vidlích a nějaké drobnosti na motoru.
A trochu jsem se projel. Zde foto s mírně podživotní sochou nejmenovaného představitele:
Pár poznatků: Nové pružiny jsou z nepatrně silnějšího materiálu a jsou ve volném stavu cca o 4cm delší. Do vidlí jdou v pohodě. Vidle jsou o něco tvrdší, asi jako když u původních prožin bylo nafoukáno na maximum. Když jedu sám (80kg) je trochu víc cítit nerovnosti, při větším zatížení má ideální vedení a odpružení. V zatáčkách neskáče, na hrbolech taky ne. Při brždění je zachován rozsah zásunu teleskopu. Jsem spokojen.
A teď libůstka:
Měnil jsem i futra ve vidlích, bo byla ošoupaná. Jde o dva kovové mezikoružky v každém teleskopu, běžně je dostupný ten nižší. Ten vyšší je oficiálně součást dolního dílu teleskopu a nemá svoje OE. Oba mezikroužky jsou pokryty vrstvou teflonu, aby nevydíraly hliníkový válec. Když se teflon podrápe, teleskop se ničí a začne se projevovat vakl. Tady je výzva pro naše šikovné tvořiče: kdo dokáže vyrobit ty mezikroužky i s teflonem, bud bohatý, bo se nedají sehnat a ODCHÁZEJÍ.
A další poznatek:
prachovky teleskopů - podle VIN kódu mi byly dodány zlaté kroužky (ne že by nebyly hezký, to jsou) a dost možná že stříbrný už nejsou. Nicméně ty prachovky se skládají z gumové a kovové ozdobné části, která je k té gumě jen přilepena kapkou silikonu. Jde tedy vyměnit gumovou část za novou a původní ozdobu přendat.
A to je všechno, jdou slavit - brácha dnes kolem sedmé rodil druhýho kluka
Naposledy editováno 17.02.2017 20:57:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
Pokud má někdo ve vidlici horní pouzdro ocelové bez teflonu, není to závada - z fabriky se dříve dávala taková. Spodní opravdu Yamaha nevede jako samostatný díl, je součástí trubky vidlice. Naštěstí se obě pouzdra dají koupit na wemoto.cz:
vrchní pouzdro
spodní pouzdro
Wemoto má akorát chybu v tom, že to nabízí jen na nové ročníky - přitom pouzdra jsou stejná i u starších, takže se použít dají.
Pro srovnání - vlevo nové pouzdro, vpravo staré po více než 100 000 km:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi
s těmi pouzdry je to velmi praktická informace, díky za ní.
U mě to dopadlo na výbornou, kamarád co mi to dělal jako bývalý servisák v Yamaze provedl telefonát jinému kamarádovi a za hodinu a půl měl v dílně pravděpodobně poslední originál fungl nový dolní futra. A říkal cosi o takový klice že s ní ani nebudu moc otáčet
Jinak horní (nižší) futra můžou být bez teflonu -jak pravíš- protože v nich klouže ocelová trubka, zatímco dolní s teflonem musí být, protože o něj klouže hliníkový válec.
Když už tě ale tady vidím, mám dotaz ohledně přerušovače blinkrů. Uvažoval jsem o přídavném spínání výstražných světel, které evropské verze nemají zatímco americké ano. Je rozdíl v přerušovači, nebo jen v zapojení?
Díky