globalmoto_kveten





Téma: Beda a kamarádi
 
19.1.2015 v 20:01
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2019
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2018
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2017
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2016
rozcestník - přehled akcí a vyjížděk 2015

narozeniny kamarádů

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vlákno pro ty, kteří se svými baťůžky sedlají Dračice, pro jejich kamarády, co sedlají "jiné koně" a měli tu velkou kliku poznat se, zažít společné vyjížďky v sezóně a společná posezení v obdobích psoty-sloty.

Naposledy editováno 04.06.2022 21:03:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi

18.2.2017 v 09:47 | Nahoru | #1
Dawes: Servisní limit přední pružiny je 513 mm - koukám, že jsi (stejně jako já) jezdil několik centimetrů pod Měl jsi tam originální pružiny pro vidlici s dofukováním, ta nová je pro novější vidlice bez dofuku. Ty jsou vinuté z drátu o půl milimetru tlustšího a mají o 10 závitů víc, volná délka by měla být stejná jako u starých. Po výměně by to mělo pružit stejně jako novější ročníky bez dofukování a vzduch je už jen jako bonus. Akorát mám pocit, že do těch nefoukacích vidlic se lije více oleje, aby byl nad hladinou menší vzduchový sloupec.

Pokud má někdo ve vidlici horní pouzdro ocelové bez teflonu, není to závada - z fabriky se dříve dávala taková. Spodní opravdu Yamaha nevede jako samostatný díl, je součástí trubky vidlice. Naštěstí se obě pouzdra dají koupit na wemoto.cz:
vrchní pouzdro
spodní pouzdro
Wemoto má akorát chybu v tom, že to nabízí jen na nové ročníky - přitom pouzdra jsou stejná i u starších, takže se použít dají.

Pro srovnání - vlevo nové pouzdro, vpravo staré po více než 100 000 km:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beda a kamarádi

18.2.2017 v 11:20 | Nahoru | #2
1100Virago>

s těmi pouzdry je to velmi praktická informace, díky za ní.
U mě to dopadlo na výbornou, kamarád co mi to dělal jako bývalý servisák v Yamaze provedl telefonát jinému kamarádovi a za hodinu a půl měl v dílně pravděpodobně poslední originál fungl nový dolní futra. A říkal cosi o takový klice že s ní ani nebudu moc otáčet

Jinak horní (nižší) futra můžou být bez teflonu -jak pravíš- protože v nich klouže ocelová trubka, zatímco dolní s teflonem musí být, protože o něj klouže hliníkový válec.

Když už tě ale tady vidím, mám dotaz ohledně přerušovače blinkrů. Uvažoval jsem o přídavném spínání výstražných světel, které evropské verze nemají zatímco americké ano. Je rozdíl v přerušovači, nebo jen v zapojení?
Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist