globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 14:18 | Nahoru | #23431
z.a.j.o.c.h> ono se to zase posunulo někam jinam...

velkou proměnnou je povrch ... sucho, mokro, sníh ...od toho se odvíjí nutnost citlivosti na pedálu.
Vyzkoušej si několik věcí - najeď do zatáčky svižně ...ale furt rozumně ... tedy dobrzdi a měj rezervu.
...ideálně na morku kolem nuly °C ... zatoč ...a když cejtíš že se to začíná klouzat :
a) dej nohu z plynu - téměr jistojistá návštěva obrubníku (auto kecne na předek a jede ven)
b) vyšlápni spojku ( auto kecne na předek velmi pravděpodobně dojde malýmu prokluzu a pak se chytí)
c) nech auto LEHCE pod plynem (ale fakt jen tak aby ti to váhu nehouplo na přední nápravu) - nebude to mít rádius zatočení kola ale projedeš rychle a bez ztráty kytičky.
V případě že má člověk slušně vychovanou stabilizaci a prokluz, je podle mě varianta c) jedna z nebezpečnějších...a mám to vyzkoušený na třech křížovkách s V70...
prujezd s nohou na pynu a elektronika dořešila zbytek ... a opravdu kola byla v tahu a zadek dobrzďoval na vnitřku...
S Corsou jsem to na vodě zkoušel taky ( a snad i díky slabýmu výkonu se mě to osvědčilo) ...chápu že na sněhu to bude chtít hodně citlivou nohu...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 14:37 | Nahoru | #23432
Voééé, ještě pořád rejdujete volantem? Tady je to samej McRae

Naposledy editováno 06.01.2017 14:37:34

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 15:19 | Nahoru | #23433
t_freedom> Takhle?



(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 16:15 | Nahoru | #23434

Honzatuu píše: GeorgePanek> Kup raznice stejné velikosti a přeraž to.zkusim to
Sada čísel stojí kolem 300kč

Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 16:17 | Nahoru | #23435
jinak pro vsechny milovniky ctyrkolek....ted jsem byl jedno takovy ctyrkolovy koste pomahat vytahovat,proste kdyz to nejde tak to nejde ani se ctyrkolou

Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 16:31 | Nahoru | #23436
To já se svojí čtvrtinkou byl drtit sjezdovku

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 16:50 | Nahoru | #23437
Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.

Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je

Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 18:02 | Nahoru | #23438

strakon píše: Voééé, ještě pořád rejdujete volantem? Tady je to samej McRae


To jo.. samej odbornik na elektroniku.. kdyz jsme jeste se strejdou jezdili kitcar feldu, tak jsme meli misto elektroniky akorat modlitbu..
Zacinala na A a koncila Kurva. Vetsinou stacilo 3x opakovat a bylo vyreseno..

Naposledy editováno 06.01.2017 18:07:20

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 18:14 | Nahoru | #23439
To, co a jak se dá s autem na sněhu dělat,z velký části závisí na stavu gum a hlavně stavu povrchu. Není sníh jako sníh. Když napadne na "čistou" silnici tak jedeš něco jinýho než když padá do rozsolenýho nebo je to ujetý do "skla". Můj koncernový sen českých řidičů s litinovým motorem vpředu v prvním případě tahám s vypnutým asr plynem ven ze zatáčky v druhým a třetím případě se s motorem ani v tahu ani v brždění modlím aby se to neutrhlo. Když na ledu ztratím v zatáčce adhezi na předku,tak můžu dělat co chci a motor se zbytkem auta jde po tečně ven. Ručka neručka,plyn neplyn,všechno marný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 19:29 | Nahoru | #23440
assassin> si mě dostal
Ctvrtinka = manželka woe

E: a byl jsem s ní na ski

Naposledy editováno 06.01.2017 19:31:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 19:34 | Nahoru | #23441
honzabiker> konecne neco co se blizi realite z me zkusenosti. Mozna jezdis stejnou kozku jak ja ale mozna je to tim ze mam auto kde nejvetsi elektronika je teplomer a cilem neni driftung s rodinne nakladni mulou ale dojet. Vetsich pozadavku na auto v zime nemam mozna jeste krom funkcniho topeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 20:53 | Nahoru | #23443
Lazyfucker> Však víme,nee?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 21:05 | Nahoru | #23444
honzabiker> si pis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 21:09 | Nahoru | #23445
strakon> bych se poblil dřív, než bych na to sednul

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 21:48 | Nahoru | #23446

Mileek píše: strakon> bych se poblil dřív, než bych na to sednul



To je levnejsi odlehceni nez titanovy srouby

Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 22:10 | Nahoru | #23447
Dnes jsem zkoušel trápit el. ruční brzdu na VW B8 a podle mě to brzdí na všechny 4 kola.

Zimním hrátkám je konec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 03:20 | Nahoru | #23448

assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.

Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je

Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)



twoe to je poznatků....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 04:40 | Nahoru | #23449

zmulin píše: twoe to je poznatků....



Jo :)
Me to docela zajima, protoze uz jsem mel par krizovek jak s v70 tak s oktavkou, zkousel jsem ten plyn jak rika freedom a nic ... Pole/prikop :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 04:47 | Nahoru | #23450

Tifone píše: assassin> si mě dostal
Ctvrtinka = manželka woe

E: a byl jsem s ní na ski



Asi uz bych mel s tim chlastem prestat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 07:35 | Nahoru | #23451

assassin píše: Jo :)
Me to docela zajima, protoze uz jsem mel par krizovek jak s v70 tak s oktavkou, zkousel jsem ten plyn jak rika freedom a nic ... Pole/prikop :)

staci jezdit pomaleji a je po problemu...kazdy den potkavam zavodniky co se uci zavodit na snehu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 09:10 | Nahoru | #23452
strakon> no docela to sepsuli ... Ačkoli je to asi braný čistě v intencích sportu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 09:35 | Nahoru | #23453

assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.

Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je

Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)


Gumy mají, v závislosti na povrchu a materiálu, ze kterýho jsou zkonstruovány, svoje trakční limity, tudíž v momentě, kdy dojde vlivem brzdění, k nahrnutí hmotnosti na přední nápravu (a v případě zatáčení na vnější stranu), může se stát, že ta guma to už neudrží. Jinými slovy, když budeš výsledný vektor (zrychlení/zpomalení vs zatáčení) držet v limitech pneumatiky, nemůže se stát, že vyletíš ven...pokud jednu z podmínek porušíš - výlet tě pravděpodobně nemine.
Co chci napsat je, a neumím to úplně přesně vyjádřit, že i s předokolkou tu zatáčku pod plynem jet lze.
V případě, že v zatáčce půjdeš na brzdy, zatížení přední nápravy se zvýší, výsledný vektor překročí limit pneu a auto bude pokračovat po výslednici odstředivé síly (ne teda úplně, jistá snaha o zatočení tam bude).
Pokud naopak v zatáčce plyn přidáš, přední náprava se odlehčí, limit, ven...avšak tentokráte ve větším rádiusu...

PS: nejznatelnější je to u předokolek (těžkej čumák, hnanej předek), tys psal o Š100 a 911

Naposledy editováno 07.01.2017 09:39:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 10:04 | Nahoru | #23454

selkie píše: Gumy mají, v závislosti na povrchu a materiálu, ze kterýho jsou zkonstruovány, svoje trakční limity, tudíž v momentě, kdy dojde vlivem brzdění, k nahrnutí hmotnosti na přední nápravu (a v případě zatáčení na vnější stranu), může se stát, že ta guma to už neudrží. Jinými slovy, když budeš výsledný vektor (zrychlení/zpomalení vs zatáčení) držet v limitech pneumatiky, nemůže se stát, že vyletíš ven...pokud jednu z podmínek porušíš - výlet tě pravděpodobně nemine.
Co chci napsat je, a neumím to úplně přesně vyjádřit, že i s předokolkou tu zatáčku pod plynem jet lze.
V případě, že v zatáčce půjdeš na brzdy, zatížení přední nápravy se zvýší, výsledný vektor překročí limit pneu a auto bude pokračovat po výslednici odstředivé síly (ne teda úplně, jistá snaha o zatočení tam bude).
Pokud naopak v zatáčce plyn přidáš, přední náprava se odlehčí, limit, ven...avšak tentokráte ve větším rádiusu...

PS: nejznatelnější je to u předokolek (těžkej čumák, hnanej předek), tys psal o Š100 a 911



To je ono, ze vlastne pises, ze kola začnou klouzat i kdyz je zatizis i kdyz je odlehcis...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 10:05 | Nahoru | #23455

GeorgePanek píše: staci jezdit pomaleji a je po problemu...kazdy den potkavam zavodniky co se uci zavodit na snehu



No ja taky, nabourani jsou obvykle ti co jezdi pomalu - ono se sice boji rychle, ale 3m odstup mezi auty jim nevadi atd atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 10:34 | Nahoru | #23456

assassin píše: To je ono, ze vlastne pises, ze kola začnou klouzat i kdyz je zatizis i kdyz je odlehcis...

to jo, protože ať tak či tak, se dostaneš mimo limity, nejznatelnější je to u předokolky (podle mýho názoru je tohle nešťastný řešení, ale pro automobilky nejlevnější)
Když je odlehčíš - myslel jsem to tak, že se začnou protáčet

Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 11:15 | Nahoru | #23457
Zdar,
hledám borce jemuž jsem na jaře 2016 prodal červenou Ducati Monster S4RS v Přelouči. Měl by být někde z Ústí nad Orlicí nebo poblíž.
Bohužel nemůžu najít smlouvu (možná jsme si jen podali ruku už nevím) a aby bylo dílo dokonáno přišel jsem o telefonní kontakty za poslední rok a půl...
Při úklidu jsem narazil na třetí klíč s kódem a říkám si, že by se mu mohl hodit.
Zde foto...
https://motorky.bazo...4RS-Testastretta.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 11:37 | Nahoru | #23458

selkie píše: to jo, protože ať tak či tak, se dostaneš mimo limity, nejznatelnější je to u předokolky (podle mýho názoru je tohle nešťastný řešení, ale pro automobilky nejlevnější)
Když je odlehčíš - myslel jsem to tak, že se začnou protáčet



O odlehčení ale byla rec u skoda 100, 911 - tam přední kola asi příliš neprotocis...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 12:41 | Nahoru | #23459
t_freedom> Kam? Od začátku se řešil krizovej scénář kdy to začne v zatáčce klouzat... Na sněhu... A tam je stoprocentní řešení ta spojka... Navíc, co je efektivnější a rychlejší, vymáčknout hulvátsky spojky a věřit fyzice, nebo zkoušet ladit plyn a věřit ve svoje rallye schopnosti?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 12:44 | Nahoru | #23460

z.a.j.o.c.h píše: t_freedom> Kam? Od začátku se řešil krizovej scénář kdy to začne v zatáčce klouzat... Na sněhu... A tam je stoprocentní řešení ta spojka... Navíc, co je efektivnější a rychlejší, vymáčknout hulvátsky spojky a věřit fyzice, nebo zkoušet ladit plyn a věřit ve svoje rallye schopnosti?



Ja bych tomu rad veril, protoze uz jsem s tim několikrát neudelal nic - ale vytahnout se z toho plynem jsem zkousel a bez výsledku...

Uz ani neverim te stabilizaci, kdyz na zasnezene silnici v max 60ti nova xc70 jedne zname udelala hodiny... a to jsem si skoro zvykal se na ni spoléhat jako na drahy pneu :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist