paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 14:18 | Nahoru | #1
z.a.j.o.c.h> ono se to zase posunulo někam jinam...

velkou proměnnou je povrch ... sucho, mokro, sníh ...od toho se odvíjí nutnost citlivosti na pedálu.
Vyzkoušej si několik věcí - najeď do zatáčky svižně ...ale furt rozumně ... tedy dobrzdi a měj rezervu.
...ideálně na morku kolem nuly °C ... zatoč ...a když cejtíš že se to začíná klouzat :
a) dej nohu z plynu - téměr jistojistá návštěva obrubníku (auto kecne na předek a jede ven)
b) vyšlápni spojku ( auto kecne na předek velmi pravděpodobně dojde malýmu prokluzu a pak se chytí)
c) nech auto LEHCE pod plynem (ale fakt jen tak aby ti to váhu nehouplo na přední nápravu) - nebude to mít rádius zatočení kola ale projedeš rychle a bez ztráty kytičky.
V případě že má člověk slušně vychovanou stabilizaci a prokluz, je podle mě varianta c) jedna z nebezpečnějších...a mám to vyzkoušený na třech křížovkách s V70...
prujezd s nohou na pynu a elektronika dořešila zbytek ... a opravdu kola byla v tahu a zadek dobrzďoval na vnitřku...
S Corsou jsem to na vodě zkoušel taky ( a snad i díky slabýmu výkonu se mě to osvědčilo) ...chápu že na sněhu to bude chtít hodně citlivou nohu...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 15:19 | Nahoru | #2
t_freedom> Takhle?



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 12:41 | Nahoru | #3
t_freedom> Kam? Od začátku se řešil krizovej scénář kdy to začne v zatáčce klouzat... Na sněhu... A tam je stoprocentní řešení ta spojka... Navíc, co je efektivnější a rychlejší, vymáčknout hulvátsky spojky a věřit fyzice, nebo zkoušet ladit plyn a věřit ve svoje rallye schopnosti?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist