kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
velkou proměnnou je povrch ... sucho, mokro, sníh ...od toho se odvíjí nutnost citlivosti na pedálu.
Vyzkoušej si několik věcí - najeď do zatáčky svižně ...ale furt rozumně ... tedy dobrzdi a měj rezervu.
...ideálně na morku kolem nuly °C ... zatoč ...a když cejtíš že se to začíná klouzat :
a) dej nohu z plynu - téměr jistojistá návštěva obrubníku (auto kecne na předek a jede ven)
b) vyšlápni spojku ( auto kecne na předek velmi pravděpodobně dojde malýmu prokluzu a pak se chytí)
c) nech auto LEHCE pod plynem (ale fakt jen tak aby ti to váhu nehouplo na přední nápravu) - nebude to mít rádius zatočení kola ale projedeš rychle a bez ztráty kytičky.
V případě že má člověk slušně vychovanou stabilizaci a prokluz, je podle mě varianta c) jedna z nebezpečnějších...a mám to vyzkoušený na třech křížovkách s V70...
prujezd s nohou na pynu a elektronika dořešila zbytek ... a opravdu kola byla v tahu a zadek dobrzďoval na vnitřku...
S Corsou jsem to na vodě zkoušel taky ( a snad i díky slabýmu výkonu se mě to osvědčilo) ...chápu že na sněhu to bude chtít hodně citlivou nohu...