paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 16:50 | Nahoru | #1
Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.

Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je

Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.1.2017 v 19:29 | Nahoru | #2
assassin> si mě dostal
Ctvrtinka = manželka woe

E: a byl jsem s ní na ski

Naposledy editováno 06.01.2017 19:31:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 03:20 | Nahoru | #3

assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.

Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je

Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)



twoe to je poznatků....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2017 v 09:35 | Nahoru | #4

assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.

Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je

Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)


Gumy mají, v závislosti na povrchu a materiálu, ze kterýho jsou zkonstruovány, svoje trakční limity, tudíž v momentě, kdy dojde vlivem brzdění, k nahrnutí hmotnosti na přední nápravu (a v případě zatáčení na vnější stranu), může se stát, že ta guma to už neudrží. Jinými slovy, když budeš výsledný vektor (zrychlení/zpomalení vs zatáčení) držet v limitech pneumatiky, nemůže se stát, že vyletíš ven...pokud jednu z podmínek porušíš - výlet tě pravděpodobně nemine.
Co chci napsat je, a neumím to úplně přesně vyjádřit, že i s předokolkou tu zatáčku pod plynem jet lze.
V případě, že v zatáčce půjdeš na brzdy, zatížení přední nápravy se zvýší, výsledný vektor překročí limit pneu a auto bude pokračovat po výslednici odstředivé síly (ne teda úplně, jistá snaha o zatočení tam bude).
Pokud naopak v zatáčce plyn přidáš, přední náprava se odlehčí, limit, ven...avšak tentokráte ve větším rádiusu...

PS: nejznatelnější je to u předokolek (těžkej čumák, hnanej předek), tys psal o Š100 a 911

Naposledy editováno 07.01.2017 09:39:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist