kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je
Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ctvrtinka = manželka woe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
E: a byl jsem s ní na ski
Naposledy editováno 06.01.2017 19:31:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.
Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je
Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)
twoe to je poznatků....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.
Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je
Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)
Gumy mají, v závislosti na povrchu a materiálu, ze kterýho jsou zkonstruovány, svoje trakční limity, tudíž v momentě, kdy dojde vlivem brzdění, k nahrnutí hmotnosti na přední nápravu (a v případě zatáčení na vnější stranu), může se stát, že ta guma to už neudrží. Jinými slovy, když budeš výsledný vektor (zrychlení/zpomalení vs zatáčení) držet v limitech pneumatiky, nemůže se stát, že vyletíš ven...pokud jednu z podmínek porušíš - výlet tě pravděpodobně nemine.
Co chci napsat je, a neumím to úplně přesně vyjádřit, že i s předokolkou tu zatáčku pod plynem jet lze.
V případě, že v zatáčce půjdeš na brzdy, zatížení přední nápravy se zvýší, výsledný vektor překročí limit pneu a auto bude pokračovat po výslednici odstředivé síly (ne teda úplně, jistá snaha o zatočení tam bude).
Pokud naopak v zatáčce plyn přidáš, přední náprava se odlehčí, limit, ven...avšak tentokráte ve větším rádiusu...
PS: nejznatelnější je to u předokolek (těžkej čumák, hnanej předek), tys psal o Š100 a 911
Naposledy editováno 07.01.2017 09:39:17