Naposledy editováno 06.01.2017 19:20:43
2 reakcí na tento příspěvek Jawa - problém evidenčka
1 reakcí na tento příspěvek Jawa - problém evidenčka
Naposledy editováno 04.01.2017 18:10:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka
OnluCBR píše: Doklady na ježdění okolo baráku opravdu nepotřebuju tak je přeci nenechám zrušit , doklady pán chce dát na motocykl na kterém byli v minulosti zrušeny, tak proč nezvolit tuto možnost z jiného motocyklu.
no ono je to stejny jako je dát na kradenej.Je škoda že to pán nepřerazil pořádně a nezašmudlal šmírem.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka
hrochino píše: no ono je to stejny jako je dát na kradenej.Je škoda že to pán nepřerazil pořádně a nezašmudlal šmírem.
Bohužel, jel tam s třema motocyklama, kde tento jeden si vzal do parády novej proškolenec a takhle to dopadlo. Chtěl sem jen vědět co dál. A to sem měl i starej štítek. Když vidím na inzerci motorky na prodej které mají doklady stejné značky a jiného typu kde člověk vidí novej svítivej štítek na kilometr čerstvě nabouchanej. Asi to s těma STK bude horší a horší
1 reakcí na tento příspěvek Jawa - problém evidenčka
proč pomlouváš techniky co dělají na stk, proč máš z nich depku?
Naposledy editováno 04.01.2017 19:00:27
1 reakcí na tento příspěvek Jawa - problém evidenčka
Naposledy editováno 04.01.2017 19:10:10
Úřad samozřejmě těžko může vydat stanovisko, že motorka má číslo rámu vyraženo náhradní technologií...pokud je mi známo, o vyražení čísla náhradní technologii musí provozovatel vozidla nejdříve zažádat na příslušném dopravním inspektorátu...začarovaný pes...
Prostě narazil na zmrda, co ho v tom chce vykoupat...mám obavu že TP bude po tomhle mrtvý...a tobě nezbyde nic jiného než hrát mrtvého brouka...
Fotili to číslo???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka
petrumr píše: Ahoj a mám ti poslat číslo na kámoše co mu ukradli panelku a z druhé 250 ukradli součástky? Ano my jsme trolové, necháme se okrádat.
Hádku sem určitě rozpoutat nechtěl, i když z vašeho hlediska chápu rozhořčení. Když člověk prochází inzerci na takové doklady narazí vždy ať je to na jakýkoliv motocykl ať už starý jawky nebo novodobější které prodavají s kusem rámu vyřízlýho kde je číslo a na případnou čorku se to dá dát. Ovšem ani jeden z nás tomu nezabrání.
Naposledy editováno 04.01.2017 19:33:49
OnluCBR píše: Hádku sem určitě rozpoutat nechtěl, i když z vašeho hlediska chápu rozhořčení. Když člověk prochází inzerci na takové doklady narazí vždy ať je to na jakýkoliv motocykl ať už starý jawky nebo novodobější které prodavají s kusem rámu vyřízlýho kde je číslo a na případnou čorku se to dá dát. Ovšem ani jeden z nás tomu nezabrání.
Nic se neděje a neřeš to, tomu se říká diskuze a aspon si uděláš obrázek o tych co se takové diskuzi brání i tím pomlouváním druhých.Naposledy editováno 05.01.2017 16:37:39
1 reakcí na tento příspěvek Jawa - problém evidenčka
před 10 lety to bylo pod pokutou20t kč...dnes je to možná trestný čin
Naposledy editováno 05.01.2017 18:17:55
V podobných případech - pokud se v tom chceš vrtat - musí se výrobní číslo vyrazit stejně velkými písmeny a stejnými fonty a na stejné místo, jako z výroby, pak je dobré dát rám ještě do "komaxitu", rám je prostě po renovaci a nikdo nic nepozná, ...štítek lze bez poškození sundat opatrným vymáčknutím nýtů z vnitřní strany hlavy řízení tak, že po opětovné montáži na jiný rám budou nepoškozeny...není pak dvod kupovat jiné zářící novotou....
Nevím o co na tom úřadu budeš žádat, vyražení výrobního čísla bez úředního povolení má za následek technickou nezpůsobilost motocyklu ( §37) . Motorku tedy podle zákona 56/2001 Sb., § 38 nelze provozovat na veřejných komunikacích....ale dál se v zákoně už nepíše co s tím. a protože se každý úřad musí striktně řídit zákonem, který na rozdíl od legislativy jiných EU států problematiku identifikátrů neřeší KOMPLEXNĚ, ale jen okrajově...neví nikdo, jak má úřad postupovat, když zákonná úprava postupu neexistuje a postupovat se musí jen a jen podle zákona...a tento stav u nás trvá asi 15 let...úřad ani nemůže sám od sebe ( z moci úřední) tuto motorku vymazat z evidence, a Ty jí sešrotovat nechceš...
Na Slovensku byl novelizován trestný zákon a za nedovolený zásah do VIN nebo do výrobního štítku jsou 3 roky vězení , případně 5 let, podle závažnosti. U nás za to kdysi / až do konce roku 2014/ byla v zákoně pokuta až do výše 50 milionlů Kč,. ale pochybuji že jí někdo někdy udělil, navíc při poslední novele zákona jí někdo z odborníků MDCR z pracovního týmu exminisra Stanjury z tohoto zákona vymazal...zřejmě jako první a zatím jediné konkrétní "opatření" proti zločinnosti a zločincům u nás...
Jsou jen 2 možnosti, takzvaná bezpečná identifikace motorky především rámu / dělá se to běžně u celých aut nebo motorek / pokud technik STK zjistí že na autě najednou není VIN, dělá to zpravidla výrobce, pokud jde o jawu tak u nás je to snad Jawa brodce a.s...teoreticky by stačilo kdyby Jawa napsala že je to origo rám ale že se zřejmě někdo pokusil nečitelné / zrezlé VIN / zrenovovat a dopadlo to tak jak to dopadlo, a že doporučují povolit ražbu náhradní technologií... pak by mohl úřad vydat písemné povolení k ražbě s tím, že by se tato zpackaná ražba znehodnotila přeražením křížky a vyrazila by se nová, pak by se to zapsalo do TP, stojí to 50,- Kč...
Samozřejmě Jawa Brodce si to bude účtovat i s DPH a za podobný cár papíru se dnes u výrobců platí i tisícikoruny...žijeme v kapitalismu...
Bohužel jsou i značky které už nemají v ČR zastoupení proto je nutné podobné "renovace" a klonování" provádět rozvážně a se znalostí faktů...
Druhá možnost je udělat to znovu a pořádně...buď použít jiný rám a vyrazit to pořádně, někým kdo tomu skutečně rozumí / jsou lidé co mají ficht - motokrámky a slušnou sbírku podbných rámů - kostřiček/ takže není problém zjistit podrobnosti...nebo tu zpackanou ražbu obrousit, rám opískovat, vyrazit tam kde to má být a tak jak to má být, dát do komaxitu, řádně upevnit štítek a tradá na STK...
Upozrňuji že STK mají Centrální Informační Systém, kde jsou uloženy protokoly...proto na kterékoliv jiné STK budou vědět, že byl problém s identifikátory motorky....Bylo by dobré napsat sem, co uvedl techik do protokolu...jednotlivé závady z evidenční kontroly se nevypisují ručně, ale tzv. výběrem z elektronického číselníku závad, kliknutím myši na číslo závady....a ten text se tam / do elektronického textu/ sám vloží, jde o doslovné formulace závady tak jak jsou obsaženy v příloze číslo 7 vyhlášky č. 302 o technických prohlídkách...pak se to jen vytiskne jako protokol......Výhodou je skutečnost, že text označující závadu je obecný a může znamenat jednak to, že VIN bylo poškozeno korozí, neúplné, nečitelné, nebo tam vůbec nebylo...při další prohlídce se každý technik na toto VIN zaměří...stačí pak přijít s nějakou legendou, že rám z motorky byl v práškové lakovně, s tím že bude hotový až za 14 dnů ale nový majitel to chtěl rychle přepsat proto bez vědomí starého majitele / bez méhop vědomí/ proto nastrojil vše na jakýsi jiný rím o kterém nic nevím , asi to měl doma v kůlně....a dopadlo to tak jak to dopadlo...
Menší problém by mohl nastat v situaci, kdyby technik STK psal ještě nějaký další text do části POZNÁMKY ... podrobně by poplsa v čem je problém . tedy že VIN bylo vyraženo jinak, na jiném místě jiným písmem atd, pak by to někdo mohl kontrolovat důkladněji....V každíém případě má STK foto takže stejně má podklady o tom co a v jakém stavu bylo přistaveno...Proto bych to řešil asi tak že bych vše hodil na toho hňupa s tím že jsem o tom nic nevěděl a origo rám s origo ražbou byl prostě v komaxitu...a teď je tady a je ok...
.
Naposledy editováno 05.01.2017 19:38:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka
ja1 píše: jednoduchá věc motorku vyřadí z evidence a zaplatíš pokutu za přeražený vin. příště na stk nechat přepsat i rám
před 10 lety to bylo pod pokutou20t kč...dnes je to možná trestný čin
Zde jeden příklad z mnoha co mám doma.......
Naposledy editováno 05.01.2017 20:09:07
1 reakcí na tento příspěvek Jawa - problém evidenčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - problém evidenčka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3899, 3900] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116971 | Dnes v 06:13 Béďa17 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |