vím, že můj dotaz má blíže k autům než k motorkám, ale i tak to zkusím. Hodil by se mi do dílny dílenský jeřáb, ale nechci za něj dát bůhví kolik tisíc u našich prodejců. V polsku se dají koupit od cca 3500Kč. Nemá někdo nějakou zkušenost s polským jeřábem? Jak jsou na tom kvalitativně? Je mi jasný, že to nebude stejná kvalita jako u 30 let starýho poctivýho jeřábu vážícího půl tuny, ale dá se s tím vůbec pracovat?
EDIT: ODKAZ
Naposledy editováno 11.11.2016 18:17:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
j3nik píše: tak jsem se zase dozvěděl něco zajímavého o jeřábech a autor fík určitě taky:) dělám si srandu proto miluju tohle forum člověk nikdy neví co se v tématu dočte
A představ si, že my jsme žili bez internetu, telefonu a školení . Vy mladí se práce bojíte jak čert kříže, kdybyste měli vyndávat motor z RTO tak skončíte na ARO.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
assassin píše: jo tenhle, to tam delaj asi brigadnici
nevyslo by lip koupit auto za par supu a jezdit za 15/100?
co se týče motorů tak u novějších aut de odšroubovat předek, nebo ho předepsaným způsobem odklopit do servisní polohy, pak odšroubuješ agregát a tasíš motor směrem dopředu zavěšený na žirafě,
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
petrumr píše: A když bude padat, tak se vymění gumičky, možná u osobáků to nevadí, mně by vadila ta páka a spouštění před pístnicí, preferoval bych z boku nebo za pístnicí, dál od háku.
ty fakt nemáš problém jít proti proudu a hlavou zeď prorážet....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
HornisGSX píše: Jak psal dolph..... ja kupoval letos jerab ktery mam na pevno na privesu kvuli vykladani a nakladani...ale uklidnim te je to vsechno cinan pistnice me po roce provozu netece maka solidne ale pokud chces jerb s tocnou pocitej trosku ze samo domo dodelanim coz me osobne nevadilo pac puvodni myslenka byla ze si ho vyrobime sami pac krom maxilife ho nikdo na vozik nedela! Padla volba na cinana s upravou funguje nemam problem
Uka foto, řeším něco podobného na pickup
1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
felixxx píše: Dr.fík> o tom jak tasit motor není o foru ale o značce vozidla, na demontáž motoru je manuál podle kterého výměnu provedeš ušetří mnoho práce
Vím jak vyndat motor, nebo kde hledat jak na to, z toho strach nemám . Chtěl jsem znát zkušenosti lidí, co používají tyto jeřáby a to jsem se dozvěděl. Teď už jen zajed do polska a něco tam koupit, všichni na allegru nechtěj dodávat do ČR jak jsem zjistil.
Naposledy editováno 12.11.2016 19:54:46
3 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
Nohy ti něco zadrží když zvedáš doboku, ale jakmile to dáš na korbu, celá hmotnost a točivý moment se přenáší přes tu srandaojku z plechu.
Naposledy editováno 14.11.2016 11:15:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
Jo ja zapomel ze jak nejsou bortny s preklisky tak to stoji za hovno ale kdybys otevrel oci tak bys videl ze ten vozik ma normalni ram s listovymi pery a tlumici na ktwrem je prisroubovana korba to neni agados s tesca!
Naposledy editováno 14.11.2016 11:18:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
Naposledy editováno 14.11.2016 11:18:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb
Naposledy editováno 14.11.2016 12:45:44