globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dílenský jeřáb
 
11.11.2016 v 18:15
Zdravím,
vím, že můj dotaz má blíže k autům než k motorkám, ale i tak to zkusím. Hodil by se mi do dílny dílenský jeřáb, ale nechci za něj dát bůhví kolik tisíc u našich prodejců. V polsku se dají koupit od cca 3500Kč. Nemá někdo nějakou zkušenost s polským jeřábem? Jak jsou na tom kvalitativně? Je mi jasný, že to nebude stejná kvalita jako u 30 let starýho poctivýho jeřábu vážícího půl tuny, ale dá se s tím vůbec pracovat?

EDIT: ODKAZ

Naposledy editováno 11.11.2016 18:17:12

2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

13.11.2016 v 11:17 | Nahoru | #1
Tak samotny jerab bez noh a spodku stal okolo 8000kc nohy stali 2000kc a spodek jsem si uz delal sam ale material vcetne vypaleni ploten stal okolo 2000kc plus nejaky spojovci material.... vaha 85kg samotny jerab vcetne tocny nosnot na kratko je 1t pri plnem vysunuti je psana 300kg ale zvedal jsem pul tuny a nemel problem.....ted uz je lehce abgreidovany tohle fotka verze jedna....ale bez noh je to nepouzitelne!

(reakce na) Dílenský jeřáb

13.11.2016 v 11:30 | Nahoru | #2
HornisGSX> nohy jsou jasné. Dík za info. Vymyslel jsem natahování palety navijákem - problém je jak ji pak dostat ven..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb

14.11.2016 v 11:13 | Nahoru | #3
HornisGSX> Ty jo. Panely o hmotnosti 1t zvedám trochu jiným jeřábem a i tak se už zapotí. O tohle bych si neopřel ani kolo, tedy spíš o ten vozík...

Nohy ti něco zadrží když zvedáš doboku, ale jakmile to dáš na korbu, celá hmotnost a točivý moment se přenáší přes tu srandaojku z plechu.

Naposledy editováno 14.11.2016 11:15:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist