Diky
1 reakcí na tento příspěvek Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
tupá bude mít nížší výkon ale zase motor hromadu km vydrží (při dobré údržbě)
ostrý bude potřebovat častý servis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
bteck píše: Brian1986> tohle jsem na mysli nemel :D Vim, ze verze L bude mit nizsi naklady a i delsi vydrz, ale vice me zajima, co verze L v terenu nezvladne [bude horsi] nez verze X.
v tom případě je rozdíl mezi ostrým a tupým jen v gumách a v rukách. V případě dobré konstelace obého, na obou motorkách vyjedeš to samé.ale trávím cca 80% času na trati a podle mě, pokud to tupý enduro vezmu pod krkem
jako ostrou motorku, tak se mi rozsype pod rukama ještě dřív než ostrá.
A to asi nejen motor.
Když teda pominu, že to tolik nepojede (s tím se dá žít), tak ostrá je stavěná na hrubší zacházení.
Ono furt platí že je ideální motorku používat tak jak ji zamýšlel výrobce.
jinak k otázce:) nemyslím že budeš mít někde problém, krom toho že budeš o trošku pomalejší...
Naposledy editováno 23.09.2016 11:20:47
2 reakcí na tento příspěvek Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
Kome píše: CRFko limituje hlavne hmotnost ,tlumice a nizsi svetlost. Tlumice se daji v predu poladit kitem, do zadu se da dat neco lepsiho. S 45z rozetou a o zub menším pastorkem to jede i do kopce dobre. Ten motor je celkem k neutahani.
asi tak. Mě ty tlumiče ani nijak moc nelimitovaly. Jak píšeš ty, zásadně mě sralo jen příliš silniční zpřevodování. Dlouhá jednička a šestka na prd. Větší rozeta dozadu je pro pohodlný les více než dobrá. Je fakt že nejvíc mě limitovaly ty gumy, cosi značky IRC. Po sjetí bych je hned vyměnil za něco lepšího.Pak mě limitovala nízná světlá výška - občas jsem si štrejchnul podmotorovým rámem o skálu. Na Ebay se dají ovšem koupit pěkné duralové plechy pod motor, i s ochranou vodní pumpy.
A jak říká Lisý - že ve 130 vyletí píst? Tak to ne. S origo zpřevodováním to letí cca 125kmh na čtyřku (těsně pod omezovačem) a na šestku docela v pohodě.
Kus dovybavit - kryty rukou a páček (páčky nejsou zalamovací), dozadu namísto světla dát enduro lízátko se světlem a dát menší blinkry.
Naposledy editováno 23.09.2016 13:42:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
Hele netvrdil jsi tu nedavno, ze lidi co jezdi v lese jsou kreteni co ostatnim jen kurvi konicka a ze nechapes proc vsem nestaci polni/lesni cesty?
Naposledy editováno 23.09.2016 16:00:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
Naposledy editováno 23.09.2016 13:55:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
Kome píše: assassin> já asi ne člověče. Nemělo to být na někoho jiného
sorry, to bylo na seikose, nejak jsem se uklikl na telefonu... opraveno...
Naposledy editováno 23.09.2016 16:00:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
assassin píše: sorry, to bylo na seikose, nejak jsem se uklikl na telefonu... opraveno...
Taky vedlehttp://www.motorkari.cz/tema/?t=190646&pgr=1#goto9167502
A ano, za svým si samozřejmě stojím. Není to nijak v rozporu s tím co píšu jinde. A jestli narážíš na drážky, tak tady u nás v "horách" máme i kopce a na nich cesty. A drážky i na cestách
Naposledy editováno 23.09.2016 16:07:06
1 reakcí na tento příspěvek Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
seikos píše: Taky vedle
http://www.motorkari.cz/tema/?t=190646&pgr=1#goto9167502
A ano, za svým si samozřejmě stojím. Není to nijak v rozporu s tím co píšu jinde. A jestli narážíš na drážky, tak tady u nás v "horách" máme i kopce a na nich cesty. A drážky i na cestách
jo kluci na ostrejch u vas v horach jezdi vyjezdy po cestach s drazkama - to bude asi hard enduro :)
jak jsem psal vedle, nemam nic proti tomu, ze jezdis jen po cestach...jen mi to trosku osvetlilo nektere tve zavery tykajici se terenich motorek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
ZombiRider píše: všechno co je slabší jak cr 500 je tupý
slabsi je co? vykonove jsou dneska na tom uz skoro podobne 250 2t... 450 4t maj vetsi vykon...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
assassin píše: slabsi je co? vykonove jsou dneska na tom uz skoro podobne 250 2t... 450 4t maj vetsi vykon...
Objem ničím nenahradíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
assassin píše: jo kluci na ostrejch u vas v horach jezdi vyjezdy po cestach s drazkama - to bude asi hard enduro :)
jak jsem psal vedle, nemam nic proti tomu, ze jezdis jen po cestach...jen mi to trosku osvetlilo nektere tve zavery tykajici se terenich motorek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
ZombiRider píše: Objem ničím nenahradíš
aha, v tom pripade, neni 500cc malo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proc [ne]vybrat tupe enduro [CRF 250 L]
seikos píše: jo, zkus si třeba vyjet cestu zpod druhé silniční zatáčky nahoru kolmo na Ještěd, nebo cesty které jsou v údolí mezi Hodkovicema a Jeřmanicema. Myslím že bys sral řídký
neznam, ale podivam se - ale pokud to je cesta, jezdi po tom auta ne? tak to by nemelo byt tak zly... a to ze to nevyjedu ja nic neznamena, neumim to a vlastne jsem nikdy enduro nejezdil, spis jsem se tak placal po cestach
assassin píše: neznam, ale podivam se - ale pokud to je cesta, jezdi po tom auta ne? tak to by nemelo byt tak zly... a to ze to nevyjedu ja nic neznamena, neumim to a vlastne jsem nikdy enduro nejezdil, spis jsem se tak placal po cestach
to je různé. Jsou to často i cesty, po kterých se stahuje koňmo dřevo. Někdy kolovou technikou.Třeba zrovna ta na Ještěd - za doby kdy byl svět ještě pro lidi se tudy jelo ME v Enduru jako RZ
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8341 | 11.6.2024 v 07:55 Fic6 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |