globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 16:16 | Nahoru | #19321
značkuju to endurko 250-350, já měl předrozhodnuto 4T 250, ted me matete trochu...ale jsem v tomhle nepolibeny panic :/ a trochu se bojim, postizeni z prace uz...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 16:22 | Nahoru | #19322
Jindřej> 796 a 1100s zhruba stejný vykon . A 1100EVO o něco vyc a žádný hovado

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 16:55 | Nahoru | #19323
spajazacatecnik> twoe já to myslel jakože tuhle budeš mít u baráku a Beta opravdu dělá to samý i s druhejma stupnama,kdybys chtěl na něčem v létě třeba s mlaďasem k vodě,nebo tak.Nás dva by asi nedala Lítaný enduro opravdu smrdí,počítadlo motohodin je často vypnutý atd. a 250ka se mi na tvojí postavu zdá málo.Na ovládání nejsi jelito,tak bych tou 350 začal a asi i skončil,bo víc zas potřeba není.Tady kámoši co se bahněj a sou hodně dobrý taky jdou objemově dolu na 350 a ty lehčí na 250

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 16:57 | Nahoru | #19324
Jindřej> Najezdil sem na S2R800 skoro 50kkm,796 je jen o kousek lepší a 1100 je podle mě nejvíc.Navíc je ten motor i takovej vyhlazenější,tak jí nebude strašit.Já nebejt přerostlej,tak M1100 mam,když vono je to eště kratší,než S2R

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 17:50 | Nahoru | #19325

zmulin píše: spajazacatecnik> twoe já to myslel jakože tuhle budeš mít u baráku a Beta opravdu dělá to samý i s druhejma stupnama,kdybys chtěl na něčem v létě třeba s mlaďasem k vodě,nebo tak.Nás dva by asi nedala Lítaný enduro opravdu smrdí,počítadlo motohodin je často vypnutý atd. a 250ka se mi na tvojí postavu zdá málo.Na ovládání nejsi jelito,tak bych tou 350 začal a asi i skončil,bo víc zas potřeba není.Tady kámoši co se bahněj a sou hodně dobrý taky jdou objemově dolu na 350 a ty lehčí na 250



Lítaný endůro smrdí? Ty moje určitě né...




































na lítačku-brblačku do lesa i na pole doporučuju XR400. Nesmrtelný TDi motor, držák a obratnost trialovky. Pokud ovšem ještě seženete dobrej kus. Jinak pokud se chceš fakt odvézt, Beta 350, dnes asi nej hračka na všechno. Já měl kladivo 450 a i když se to ovládat dalo, bylo to spíš na dálkové rallye než na motokrosovou trať. Ale dalo se i na ní, v klidů...

Kdyby nebylo všude v kopcích tolik cyklistů, tůristů, policajtů, lesníků a zahrádkářů a medvědů, jezdil bych do dnes. Lepší ale bylo přeorinetovat se na MTB a užívat si tu přírodu bez devastace a v tichosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 18:21 | Nahoru | #19326
drippera> mtb nedělají s plynovou rukojetí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 18:24 | Nahoru | #19327
drippera> Taky to tak vidím a po mnoha letech se vracím k MTB kolu...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 19:14 | Nahoru | #19328
Jindřej> vůbec se EVA neboj, je to hodná holka .

Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 19:22 | Nahoru | #19329
Tak Herr Volejnik beztak co chvila hopne do nejakych preteku aj s tym jednobuchem a je pravda ze je Te kus takze 350 idealne nejaky ktm freeride a mas o prcu postarane. Ikdyz treba muj 40ti lety strycek deuv jezdil cr250 2t a tez uz ma treti wr250 a spokojeny jen to co dva roky obmeni. Prej je ra lehkost vic nez vykon ale je fakt ze jezdi XC trihodinovky atp. A tam je zbytecne nechat se mlatit nejakym bycidlem. A ma taky pres 100kilo.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 19:26 | Nahoru | #19330

spajazacatecnik píše: drippera> mtb nedělají s plynovou rukojetí



Elektro kolo! Viděl jsem něco na styl downhilovyho kola a týpek vypadal spokojeně Ale kdybych vybíral, tak jdu samozřejmě do něčeho co smrdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 19:31 | Nahoru | #19331
z.a.j.o.c.h> Elektro kolo má moje tchyně. A s tou jako jezdit este nechci..
Este se uvidí, jestli chci a hlavně budu moct nak prodat Explorer. Dyz jo, tak pak můžu koupit nake frajerske enduro. Dyz si ho nechám do koupím jen nakou Hiroshimu a budu zkoušet co dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 20:08 | Nahoru | #19332
spajazacatecnik> zac toho explorera?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 20:14 | Nahoru | #19333
Lazyfucker> tak 260. Minus dph. Asi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 20:15 | Nahoru | #19334
spajazacatecnik> kudla mas to moc nove kamos do nej vyhledove pujde. Predam info. Ale je to tak o rak dva driv nez to financne planoval

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 20:39 | Nahoru | #19335

FiZzeR píše: Naked není superbejk, kde je dva roky stará motorka hnědý uhlí... Ono to v týhle kategorii nějak moc dál nejde, už se tam toho moc vymyslet nedá krom vzhledu (kterej jde od desíti k pěti, snad krom zeda).
A vůbec, vzhled je věc subjektivní, možná kdyby se vypeckovala sama, co od toho čeká. Na papírový hodnoty krouťáku apod kašli, občanku má, dospělá je a beztak každá motorka jede jenom tak jak jí pravým zápěstím nakrmíš. Jediný co bych řešil je váha (motorky, né řidičky, nezapomeň to výslovně zmínit nebo dostaneš válečkem).



Naked sice není sbk ale na druhou stranu původní monster je stroj z roku 1993, dneska je 2016. Novej monster je 2008? To je uz celkem dost dlouhá doba aby se neco posunulo. Jak říkám, s2r1000 je krásnej klasickej bajk, co funguje a vzhledem k tomu ze je to nahatá motorka, naprosto dostačuje všemu. Ale když uz mladá po těch letech chce neco jinýho, chápu ze by to mělo být neco víc než 200ccm a jinej dekl spojky

Jinak všem díky za informace, uvidíme jak se mladá rozhodne, nakonec je to stejně její rozhodnutí.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 20:41 | Nahoru | #19336

Horác píše: drippera> Taky to tak vidím a po mnoha letech se vracím k MTB kolu...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 21:52 | Nahoru | #19337

Lazyfucker píše: Bojs jen zas mensi annonce. Mam moznost objednani karbon koncovek Akrapovic na 848 - 1198. Za chvilku uz skladem nebudou. Pro mistni je dokazu po 26ti tisicich az domu.Klasicky pod 33 nejdou.





Ty ďábelskej našeptávači !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 23:14 | Nahoru | #19338

Jindřej píše: Naked sice není sbk ale na druhou stranu původní monster je stroj z roku 1993, dneska je 2016. Novej monster je 2008? To je uz celkem dost dlouhá doba aby se neco posunulo. Jak říkám, s2r1000 je krásnej klasickej bajk, co funguje a vzhledem k tomu ze je to nahatá motorka, naprosto dostačuje všemu. Ale když uz mladá po těch letech chce neco jinýho, chápu ze by to mělo být neco víc než 200ccm a jinej dekl spojky

Jinak všem díky za informace, uvidíme jak se mladá rozhodne, nakonec je to stejně její rozhodnutí.



Vůbec bych se nebál tý 1100/s/evo po tom co jsem viděl jak jezdí Na dvouvál je zvyklá a zas tak brutální skok to nebude co do výkonu. A jak píšeš, je to motorka zas o kus dál. Prostě ideální kandidát na obměnu.

Fizzer> Nesouhlasím s tím, že nakedy se nikam moc neposunuly. Naopak to za poslední roky docela v týhle kategorii ožilo. SF, V4R 1100, SD...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 23:19 | Nahoru | #19339
drippera> ale dyk sám víš,že jetý endůro má mnohem větší rozptyl v zachovalosti,než naháč třeba.Žes jednou umyl starou žlutku přeci neznamená,že supr fungovala...Na ježdění na pivo krz les ale asi fajn

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 06:03 | Nahoru | #19340
Ahoj, mám dotaz. Dělalo se tuono v tomto barevném provedení nebo je to stříknutý. Co na něj říkáte podle fotek. Děkuji za odpovědi.
https://www.motoplan...2132%22%3A1%7D%7D%5D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 06:33 | Nahoru | #19341
miki83> byh řekl že je to fíkané, takové plain silver sem nikakdá neviďél

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 06:45 | Nahoru | #19342

miki83 píše: Ahoj, mám dotaz. Dělalo se tuono v tomto barevném provedení nebo je to stříknutý. Co na něj říkáte podle fotek. Děkuji za odpovědi.
https://www.motoplan...3A1%7D%7D%5D [/quote]

V roce 2009 myslim posledni kusy takove opravdu byly. Je to original.
Najdeš ho na dost fotkách i na google.






A měl ho doma myslim i Q-bic.

Naposledy editováno 02.08.2016 07:05:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 07:04 | Nahoru | #19343

Franco82 píše: Vůbec bych se nebál tý 1100/s/evo po tom co jsem viděl jak jezdí Na dvouvál je zvyklá a zas tak brutální skok to nebude co do výkonu. A jak píšeš, je to motorka zas o kus dál. Prostě ideální kandidát na obměnu.

Fizzer> Nesouhlasím s tím, že nakedy se nikam moc neposunuly. Naopak to za poslední roky docela v týhle kategorii ožilo. SF, V4R 1100, SD...



Jeden moc pěkný M1100S (vymazlenej kousek s Termignoni, spojkou a s origo díly po pánovi, ročník 1968) prodává ho jeden pán z VS-Mota - sklepmistr!

Naposledy editováno 02.08.2016 07:05:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 07:29 | Nahoru | #19344
Frennky> tak co Frennky? Už si vyjel nebo seš furt ve stadiu okukovani a slintani?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 07:34 | Nahoru | #19345

drippera píše: Jeden moc pěkný M1100S (vymazlenej kousek s Termignoni, spojkou a s origo díly po pánovi, ročník 1968) prodává ho jeden pán z VS-Mota - sklepmistr!



Trochu mě děsí prodejce, kterej ani nepozná co prodává. Splést si M1100S s M1100evo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 07:48 | Nahoru | #19346

drippera píše: Lítaný endůro smrdí? Ty moje určitě né...




































na lítačku-brblačku do lesa i na pole doporučuju XR400. Nesmrtelný TDi motor, držák a obratnost trialovky. Pokud ovšem ještě seženete dobrej kus. Jinak pokud se chceš fakt odvézt, Beta 350, dnes asi nej hračka na všechno. Já měl kladivo 450 a i když se to ovládat dalo, bylo to spíš na dálkové rallye než na motokrosovou trať. Ale dalo se i na ní, v klidů...

Kdyby nebylo všude v kopcích tolik cyklistů, tůristů, policajtů, lesníků a zahrádkářů a medvědů, jezdil bych do dnes. Lepší ale bylo přeorinetovat se na MTB a užívat si tu přírodu bez devastace a v tichosti...

absolutne souhlasim,u nas na to nejsou podminky a co vyjezd tak nejaky problem s nekym...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 07:58 | Nahoru | #19347
miki83> je to origo, viz. foto od Drippery. Kámoš ze Slovenska ho měl v úplně stejné barvě a kupoval to nové...

Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 08:00 | Nahoru | #19348
tak aspoň se něco dozvím, ale vypadá to
Mileek - tož co ty kola?

Naposledy editováno 02.08.2016 08:00:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 08:03 | Nahoru | #19349
GeorgePanek> ja bych neřekl. Je to stejný jako na silnici. Tam taky furt nekdo prudi. U nas je lesů a luk dost a na naky zelený chytroliny prostě peču. Kolikrát na nás ještě s velkejma endurama nekdo hulakal, ale dyz mu člověk v klidu ukáže, že za nama nezůstaly žádný stopy na rozdíl od debilnich lesaku, uklidnili se.
Je jasný, že člověk nemůže moc provokovat.
Jinak 100km od nás je v Německu parádní megaobrovskej lom, kde je to vlastně enduro okruh. A zadarmo. Už se moc těším.

Naposledy editováno 02.08.2016 08:04:45

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 08:10 | Nahoru | #19350

DoktorARO píše: značkuju to endurko 250-350, já měl předrozhodnuto 4T 250, ted me matete trochu...ale jsem v tomhle nepolibeny panic :/ a trochu se bojim, postizeni z prace uz...



Na tu 250 musíš být paradoxně trochu šikovnější, aby dobře fungovala. Samo někde na loučce je to fuk, ale ve výjezdu už to poznáš.Je potřeba mít dobře odkvaltováno a více pracovat se spojkou, což v začátcích není úplně snadné.

Jak jsem psal, když koupíš 350, nebudeš mít potřebu jít do 450 nebo 250, protože má síly dost a ovladatelnost je parádní. Když koupíš 250, budeš mít pocit malého výkonu a u 450 zase příliš velkého.

Nicméně pokud se objeví dobrá koupě, jde vzít cokoliv z toho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist