paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2016 v 16:16 | Nahoru | #1
značkuju to endurko 250-350, já měl předrozhodnuto 4T 250, ted me matete trochu...ale jsem v tomhle nepolibeny panic :/ a trochu se bojim, postizeni z prace uz...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2016 v 08:10 | Nahoru | #2

DoktorARO píše: značkuju to endurko 250-350, já měl předrozhodnuto 4T 250, ted me matete trochu...ale jsem v tomhle nepolibeny panic :/ a trochu se bojim, postizeni z prace uz...



Na tu 250 musíš být paradoxně trochu šikovnější, aby dobře fungovala. Samo někde na loučce je to fuk, ale ve výjezdu už to poznáš.Je potřeba mít dobře odkvaltováno a více pracovat se spojkou, což v začátcích není úplně snadné.

Jak jsem psal, když koupíš 350, nebudeš mít potřebu jít do 450 nebo 250, protože má síly dost a ovladatelnost je parádní. Když koupíš 250, budeš mít pocit malého výkonu a u 450 zase příliš velkého.

Nicméně pokud se objeví dobrá koupě, jde vzít cokoliv z toho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist