kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: spajazacatecnik> twoe já to myslel jakože tuhle budeš mít u baráku a Beta opravdu dělá to samý i s druhejma stupnama,kdybys chtěl na něčem v létě třeba s mlaďasem k vodě,nebo tak.Nás dva by asi nedala Lítaný enduro opravdu smrdí,počítadlo motohodin je často vypnutý atd. a 250ka se mi na tvojí postavu zdá málo.Na ovládání nejsi jelito,tak bych tou 350 začal a asi i skončil,bo víc zas potřeba není.Tady kámoši co se bahněj a sou hodně dobrý taky jdou objemově dolu na 350 a ty lehčí na 250
Lítaný endůro smrdí? Ty moje určitě né...
na lítačku-brblačku do lesa i na pole doporučuju XR400. Nesmrtelný TDi motor, držák a obratnost trialovky. Pokud ovšem ještě seženete dobrej kus. Jinak pokud se chceš fakt odvézt, Beta 350, dnes asi nej hračka na všechno. Já měl kladivo 450 a i když se to ovládat dalo, bylo to spíš na dálkové rallye než na motokrosovou trať. Ale dalo se i na ní, v klidů...
Kdyby nebylo všude v kopcích tolik cyklistů, tůristů, policajtů, lesníků a zahrádkářů a medvědů, jezdil bych do dnes. Lepší ale bylo přeorinetovat se na MTB a užívat si tu přírodu bez devastace a v tichosti...