Naposledy editováno 10.04.2024 07:35:40
Edit. Navíc není homologovaná na silnici a závody se s tím jezdit nedají. Zbytečnost. Dobré maximálně jako koncept.
Naposledy editováno 20.05.2016 19:44:35
Naposledy editováno 10.04.2024 07:26:43
kawapepek píše: Jasný,ta motorka tu není pro každýho a ani být nechce,protože výrobní kapacity jsou omezený.Jen jsem reagoval na tvou narážku,že S 1000RR jede líp,ano asi tam bude lepší akcelerace,no řekněme o 3% nebo 5%??? Myslím,že pro nás obyč jezdce je to už jedno, protože né vždy se opravdu daří držet uplně plnej a každý ucuknutí už je slabost jezdce...Krom toho S 1000RR plní EU 3,takže ZX-10R je v nevýhodě už na papíře..
Já jsem to řekl jen tak z legrace Na této 10tce jsem nejel, tak nemůžu porovnat. Ale mám takové tušení, že to BMW bude asi ostřejší. Každopádně nějaký EURO neřeším. Na takovouhle motorku patří úplně jiný výfuk, ne ta škatula k ničemu.
Naposledy editováno 10.04.2024 07:24:27
BlackSabbath píše: Tato motorka mě třeba vůbec neláká. Mluvím o superbikách. Nechápu její určení. Nevzhledná a nějaký zbytečný turbo, který si můžeš třeba do staré Hayabusy koupit už hezkých pár let. Dragstery fakt nejezdím...
Edit. Navíc není homologovaná na silnici a závody se s tím jezdit nedají. Zbytečnost. Dobré maximálně jako koncept.
Spis si o ni neco precti a pust naky videa at ses v obraze. Zadny turbo tam neni, ale kompresor. To je dost podstatny rozdil. Dale cela motka je na to uzpusobena. H2 je homologovana a za par dalsich korun (jen vyfuk a ECU) ma pres 250 hp. Je to o pocitu ze zrychleni, a to spouste lidem porad neco rika. Jestli neni pro tebe, tak ok, ale zevseobecnovat je v tomto pripadne nesmysl.
)
Já měl zamluvenou ZX10 právě na kawasaki green days na Bílé, ale bohužel již v 10h ráno byla rozstřelená(borcovi nedalo auto přednost)
-ale podrobnosti nevím,těžko říct kolik na ní letěl údajně se to stalo v obci na rovince-co vím tak řidič OK,motorka KO.
Tak jsem se svezl na ZZR1400 performance sport-na to jaký je to mastodont 265kg, tak se na ní jelo velice dobře-zátah už od spoda.
Brzdy velice dobré.
Celkový pocit z jízdy suprový, na to že jsem ve středu odhodil berle a v sobotu pravou nohu nasoukal tak tak do boty tak to bylo parádní až na tu ZX10.
Také bych chtěl poděkovat Kawasaki, že dělají takovéto akce jen tak dále...
Snad se mi poštěstí ZX10R projet.
Naposledy editováno 10.04.2024 07:19:05
Jinak musím říct, že jsem letos absolvoval Yamaha Days v Nové Pace a Aprilia Road Show v Krkonoších.. a přístup a chovaní chlapů z Kawy je jednoznačně nejlepší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | Včera v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |