1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000
2 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000
Tak by mě fakt zajímalo, jak to skutečně je s palivovýma mapama? Výkon asi nezvednou, ale asi optimalizují proces? Omlouvám se za mírné odbočení od tématu, ale to by mě zajímalo.
..........honování městským prachem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
Lof87 píše: Si pomatuju jak profesot termodynamiky říkal: chiptuning na benzínu je kravina. Je pevně danej poměr vzduch x benzín (14,7:1). Pokud tedy nezvýšíš množství vzduchu ve válci a tím tedy i množství paliva, tak nezvýšíš výkon. Samotné zvýšení množství paliva je na nic, bo ti neshoří a jde do výfuku. Chip tuning má smysl pouze u dieselových motorů, co pracují s velmi chudou směsí (tuším okolo 22:1), kterou je možno (na rozdíl od benzínu) obohatit zvýšením množství paliva. Pomuže ti tedy pouze zvýšení kompresního poměru (což je nereálné), nebo otevřené sání a nejvíc jiné zpřevodování na úkor maximálky.
Tak by mě fakt zajímalo, jak to skutečně je s palivovýma mapama? Výkon asi nezvednou, ale asi optimalizují proces? Omlouvám se za mírné odbočení od tématu, ale to by mě zajímalo.
..........honování městským prachem
14.7:1 nie je mantra.
ten pomer sa jemne mení v závislosti od otáčok, zaťaženia motora, otočenia plynu, vlhkosti vzduchu a pod.
Ale chiptuning v našich končinách je skôr chiptuzing. Teda pokiaľ sa bavíme o tých týpkoch, čo ti bez merania na počkanie zdvihnú výkon o 30% na hocijakom aute (podla ich tvrdenia) Nie o serióznych firmách ako napr. FastBikes a pod.
Na TDIčku proste predĺžia v každom režime vstrek. Diesel tak či tak berie zakaždým plný hrniec vzduchu, takže predĺžením vstreku z neho dostávaš pri rovnakom plyne väčší výkon. Akurát že je to iba psychologická blbosť, lebo je to rovnaká situácia ako keby si proste stlačil viac plynu.
Honovanie mestským prachom si budem pamätať
A k téme - zvyšovanie výkonu na Varadere 1000 beriem ako vtip.
Nejakých troch koňov môžeš nahnať asi výfukom a saním a adekvátnou úpravou powercommanderom.
Ale za cenu honovania valcov prachom. A keď si po takejto úprave prerátaš kW/KČ, tak zistíš že si dal 7000KČ za jeden kilowatt a to sa oplatí.
Naposledy editováno 03.06.2016 09:14:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
S tím plynem máš zjednodušeně pravdu, je to nejjednodušší způsob jak pocitově a hlavně papírově zvednout výkon u nafty. Přidáš víc paliva - v pracovním cyklu se zvedne se krouťák a výkon a ty máš pocit, že auto jede rychleji a ty míň šlapeš na plyn než před tím...ono to tak ale je.
třešťa> Na zvyšování výkonu bych se u motky vyprd. Budeš mít možná pocit, že pojdede líp, ale ne o moc a hromadu utopenejch peněz. Když bys to sečet, tak máš už novější a silnější mašinu z fabriky. Pokud by ti nevadilo posunutí maximálky dolů, tak dej dozadu jinou rozetu, to by mohlo pomoct víc.
Naposledy editováno 03.06.2016 09:30:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
Lof87 píše: kilix> jasně těch 14,7 je pro laboratorní výpočty, v reálu se to motá jak říkaš okolo do pár %.....
Jak u jaké motorky. U V12 Guzzi se pohybuje poměr od 12,8:1 do 13:7:1, podle toho kolik tomu chceš nakládat.
Naposledy editováno 03.06.2016 10:20:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
Sonicek píše: pocitově Ti pomůže nejvíc jinej převod, dej o zub mín. Když si tam dáš PC,KaN,výfuck, tak Ti to hodí pár koní, hlavně se Ti zlepší průběh krouťáku, ale nic z čeho by jsi se posral asi....každopádně, každé dobré naldění je jen přínos pro motor, teda za předpokladu, že nemáš vše v origo stavu, tam je to šul nul...
Lepsi dat tak plus tri zuby na rozete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
selkie píše: SirIndy> v čem je to lepší?
Pastorek ma mensi pocet zubu a tim padem je kazdy zub vice namahan a rychleji odejde.
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
Pedl píše: Jj víc zubů na rozetě, to varadero má dost velký krouťák aby to zvládlo.
Pridanim zubu na rozetu pozadavek na kroutak neroste ale klesa
1 reakcí na tento příspěvek zvýšení výkonu varadero 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
ElFidel píše: Tak by mě zajímalo, kdy už za ty roky konečně někdo ukáže motor zničený K&N filtrem, zatím jen kolují legendy od známých a kámošů...
Pokud to jsou silnicni motorky, tak by se to snad nemelo stat nikdy, pokud tereni, je to pekna blbost tam davat KNko.
Kdo vi cim jsou ty obcas velke spotreby oleje zpusobeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
SirIndy píše: Pastorek ma mensi pocet zubu a tim padem je kazdy zub vice namahan a rychleji odejde.
jeden zub nepoznáš..myslím na opotřebení. Když dáš tři zuby na rozetu, tak to znamená i delší řetěz, ne?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšení výkonu varadero 1000
selkie píše: jeden zub nepoznáš..myslím na opotřebení. Když dáš tři zuby na rozetu, tak to znamená i delší řetěz, ne?
Na tri zuby je v pohode rezerva v ramci posunovani kola pri napinani retezu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |